Komentari

budan.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • borivoj

    "PRAVICNOST SE PREMA BOGOVIMA ZOVE RELIGIJA, PREMA RODITELJIMA – LJUBAV (POSTOVANJE), A PREMA POVJERENIM STVARIMA (NA CUVANJE) – POSTENJE". Ciceron

    avatar

    04.02.2014. (08:17)    -   -   -   -  

  • borivoj

    J ako nemate vadičep pri ruci

    http://www.youtube.com/watch?v=u1wROm-OF9w

    avatar

    04.02.2014. (08:23)    -   -   -   -  

  • borivoj

    Kuni Shimizu
    To Me
    Today at 2:05 AM

    ----

    Bukva san:

    Thank you for your haiga submission.

    all the best,
    kuni

    -----

    Thank you dear kuni!

    all the best,
    borivoj

    avatar

    04.02.2014. (08:25)    -   -   -   -  

  • borivoj

    Pita sin kevu:

    .. Mama, zašto se moja seka od tetke zove Ruža?

    .. Zato što tvoja tetka voli cveće.

    .. A zašto se moja sestra od ujaka zove Dunja?

    .. Zato što tvoj ujak voli voće.

    .. A šta ti voliš mama?

    .. Ma Đokice prestani da me zapitkuješ!

    avatar

    04.02.2014. (08:30)    -   -   -   -  

  • borivoj

    Nemam vremena za uvod nego odmah krećem informirati Vas: kad se danas nisam srušio od šoka u Kauflandu, onda nikad neću! Čekajući u kauflandskoj pekari ispred vitrine s pecivima, na svojoj desnoj strani ugledah na stubu uokviren "Ugovor s Vragom"! Odmah sam ga uslikao, jer to nije za vjerovati samo riječima. Nikad više u životu neću kupovati pekarske proizvode u Kauflandu! Za moje bližnje koji su još uspavani ili već izmanipulirani u prilogu je sve o Codex Alimentarius! Večina ljudi nije čula za Codex Alimentarius, zar ne? Ako niste čuli za njega, to znači da je elita postigla svoj cilj, jer im upravo to najviše odgovara. Kada biste znali što je Codex, njihov bi opstanak bio ugrožen. A upravo to želim postići, ovim pojasniti, jer Codex dolazi. Stavlja se u upotrebu 31. prosinca ove godine. Možda vam u ovom trenutku to ništa ne znači, ali nakon što vam obrazložim što je zapravo Codex, bit će vam jasno. Ako ćete nakon toga početi razmišljati o njemu, moj će cilj biti postignut. Codex Alimentarius je skup pravila za regulaciju poljodjelstva i potpunu kontrolu hrane od sjemena do konačnog proizvoda. Pokušat ću na što jednostavniji način napisati što znači njegova primjena. - Pod Codexom više nije potrebno označavati životinje koje su genetski promjenjene, što je do sada bilo obavezno. - Povrće i sjeme će biti izloženo zračenju. Trenutno se to radi samo kod sjemenja i povrća koje mora dugo putovati, kako bi ostalo što duže svježe. Pod Codexom će to biti obavezno za sve životinje. - Uvođenjem Codexa će sve životinje, koje se uzgajaju za hranu ili mlijeko, morati dobivati Monsanto hormon rasta i Monsanto antibiotike. Kod toga ću vam još reći da je Monsanto najveći proizvođač genetskih uzgojenih životinja na svijetu. - Ljudi će oboljevati zbog konzumiranja genetski uzgojene hrane. Tu uskače farmacija, koja će im nuditi pomoć u obliku svojih ljekova. Gotovo svi prirodni lijekovi postaju zabranjeni i označeni kao opasni, a bit će dozvoljeni samo farmaceutski proizvodi. Pa neka mi još netko kaže da je kemija zdravija od prirodnih pripravaka. Prirodni lijekovi su konkurencija farmaciji, te ih zato žele ukinuti. Vitaminski dodaci moći će se dobiti samo na recept. - Codex u osnovi sprečava i ukida prirodno organsko ratarstvo. Da još jednom sve povežem. Codex Alimentarius će svu kontrolu nad hranom dati u ruke farmaciji i Monsantu kao najvećem proizvoizvođaću genetski prerađene hrane. Ako se ostvare sve crne slutnje, u roku od 10 godina ćemo na policama u trgovinama imati samo genetski uzgojenu hranu, a organske, ekološke i biološke neće više biti. Seljaci će svake godine morati kupovati sjeme od Monsanta, a njihovo sjeme ima ugrađen gen koji sprečava daljnje razmnožavanje. Drugim riječima, ne proizvode sjeme, te seljaci moraju svake godine iznova kupovati sjeme. Naravno, od Monsanta. Dopustite da vam izložim kratki rezime Codex Alimentarium (lat. "knjiga zakona o hrani"). Nakon 2. svjetskog rata održani su procesi u Nurnbergu gdje su ljudi koji su počinili zločine protiv čovječanstva izvedeni pred sud svjetske zajednice, kojim su predsjedavale SAD i V. Britanija. Jedan od ljudi koji je bio osuđen na zatvorsku kaznu zbog zločina protiv čovječanstva bio je predsjednik golemog industrijskog kompleksa znanog kao I. G. Farben, koji je proizvodio plin korišten u plinskim komorama - Ciklon B, još su proizvodili čelik za logore smrti i željezničke pruge, municiju, kemikalije, kao i lijekove. Dakle, predsjednik I. G. Farbena (Fritz de Meer) je bio osuđen za zločine protiv čovječanstva. Sjedivši u zatvoru došao je na ideju da onaj tko kontrolira hranu, kontrolira i svijet! Tako da kad je izašao iz zatvora, otišao je do svojih prijatelja u UN-u i iznio svoje ideje: "Ako preuzmemo hranu, na cijelom svijetu -imat ćemo moć nad cijelim svijetom!" A njegovi su prijatelji u UN-u rekli: "Sjajna ideja!" Tako je stvoreno trgovinsko povjerenstvo (Povjerenstvo za Codex Alimentarius). Trgovina se vrti isključivo oko novca. Posao - profit. Tada su 1962-e rekli mi ćemo raditi za totalnu globalnu prmjenu Codex Alimentarius 31. prosinca 2009. Na duge staze! Uspostavili su gomilu povjerenstava: za ribu i ribarstvo, masnoće i ulja, orašaste plodove, dodatke prehrani za dijetetske potrebe, itd. Trenutačno postoji 27 Codex povjerenstava, postoje regionalne organizacije, dakle, to je golemi birokratski monstrum. Codex je promovirao preko 4000 smjernica, standarda i regulacija o svemu što zakonski može staviti u Vaša usta, sa iznimkom lijekova. Lijekovi nisu dio Codexa. Standardi Codexa nemaju baš nikakvu težinu. Niko ne brine o tome, pa to su samo standardi. Govorim o organizaciji za regulacijske postavke kojom dominira industrija, a ako nema zakonske težine, koga je briga. Evo malo i o povijesti Codex Alimentariusa prije 1862. Austro-ugarsko carstvo je tražilo regulacije i pravila po kojima bi sudovi presuđivali u slučajevima koji se bave hranom. To se nazvalo Codex Alimentarius i uveden je oko 1893. te je trajao do kraja Austrougarskog carstva krajem

    avatar

    04.02.2014. (08:34)    -   -   -   -  

  • borivoj

    Nešto slično, ali sad u Hrvatskom zagorju, u zbiljskoj igri "gruntovčana" sudjelujem i ja...

    Dobio sam POZIV za ostavinsko ročište, Ja i samo Ja, bez ostalih imena... bit će Ja i Duh Sveti...

    ha, ha, ha...

    ---------

    Film GRUNTOVČANI snimljen u Hrvatskoj, sve vam govori...

    "Gruntovčani" nas uvode u svijet podravskog sela u kojem raslojavanje uvjetovano društveno-gospodarskim prilikama dovodi do brojnih egzistencijalnih problema njegovih stanovnika. Blagim humorom koji često prikriva gorčinu nižu se vjerodostojni likovi i situacije u kojima autor Mladen Kerstner na sebi svojstven način ponire u dušu podravskog čovjeka.

    ---------

    Mikrokozmos ruralne sredine Podravine, Krešo Golik je snimio po Kerstnerovu scenariju. Mladen Kerstner je u taj scenarij uložio nekoliko godina života, bilježeći po seoskim birtijama dogodovštine različitih "likova" koji tvore okosnicu društvenog života u malim panonskim selima. Nezaboravni likovi Cinobera, Presvetlog, Martina birtaša ili Besnog i danas su dio pop-folklora i narodnog života u Podravini, ali isto tako i u Međimurju, pa i drugim županijama uz Dravu.

    10 epizoda prikazuje 10 priča u čijem je središtu lik Dudek (glumi ga Martin Sagner), sa svojim brigama koje proizlaze iz njegova habitusa naivčine, poštenjačine, malog seoskog čovjeka.

    S obzirom na kultni status ove serije, čudi što u hrvatskoj kulturi ne postoji objavljena barem monografija o Gruntovčanima, ili web-site, npr. www.gruntovec.net. No, ta činjenica manje čudi kad se zna da u naselju Sigetec kod Peteranca (gdje je serija uglavnom snimana), nema ni jedne table ili drugog obilježja koje bi upućivalo na tu važnu činjenicu. Mladen Kerstner je objavio tek nekoliko knjiga, ali je zato ostavio duboki trag u kulturi Hrvatske.

    Iz Wikipedije...

    ------------------------------

    lp, borivoj

    http://budan.blog.hr/

    avatar

    04.02.2014. (08:52)    -   -   -   -  

  • borivoj

    Metafizika krvi i neumrli Frankenstein

    Marijan Grakalic / 1 dan prije Veljača 3, 2014

    Frankenstein (pokrivši lice rukama, obraća se Waltonu koji je prethodno govorio o svojim znanstvenim ambicijama): ”Nesretan čovjek! Dijelite li i Vi moju ludost? Jeste li i Vi pokušali utažiti žeđ opojnom sušom? Saslušajte me; dopustite da Vam otkrijem svoju priču i ostati ćete zapanjeni.”

    (Mery Shelley, ”Ftankenstein ili moderni Prometej”, napisano 1818. godine, str. 26.)

    Piše: Marijan Grakalić

    Sasvim je lako moguće da se svi mi skupa vraćamo glini. Zemlji od koje jer mitski Prometej sazdao ljude, upravo sada, danas, u svijetu umjetnih maternica, partenogeneze i umjetnih maternica. Stoga nije neobično zanimanje umjetnosti, baš zbog njene prirode, baš za taj problem. Naime, Aristotel je kao treću od četiri svojstva umjetnosti naveo stvaranje (ποιέω), nakon čega preostaje tek pročišćenje (κάθαρσις). Moguće je to promatrati i sa stanovišta usudne biblijske poruke: ”iz zemlje uzet si bio – prah si, u prah ćeš se i vratiti” (Post. 3.19.). Imali tu kakvog spasa ili o čemu se radi?

    Nedavno je Marija Štrajh u riječkom Muzeju za modernu i suvremenu umjetnost predstavila multimedijalni projekt ”Metafizika krvi ili slobodna art vizija DNK ključa”. Tu je nastupilo dvadesetak umjetnika i autora, uglavnom izvornih riječkih artista, punkera i njihovih gostiju koji su, svaki u svom mediju i na svoj način sljedeći zamišljeni meandar, izvodili svaki svoju igru. Cijeli događaj nije zanimljiv samo zbog te raznorodnosti i pozivanja na također neupitni urbani karakter scena koja predstavlja (punk, haiku, gotik, piercing, alternativa itd.), već i zbog toga što se tako dogodio istinski homage ne utilitarnoj umjetnosti. Istoj onoj o kojoj govori već spomenuti filozof Aristotel tumačeći da u slučaju kada zvanje postane zanimanje čovjek bude time zarobljen pa izgubi svoju slobodu. Moguće da je upravo takav komunitarizam ono što može poslužiti kao mala ali vrijedna napomena u ćoravim sokacima naše post-moderne, post-kulture i eventualne buduće post-tranzicije.

    Druga, također zanimljiva i ne manje značajna dimenzija, tiče se umjetničke anticipacije DNK koda. U genima on se prirodno pojavljuje u obliku dviju spirala dok se nukleotidi, također u predstavi i umjetnici, nalaze na svakoj od njih i dopunjavaju jedni druge. Naravno, ne slučajno. Pri tome isto kao što u stvarnom genomu svaka spirala služiti za stvaranje još jedne u koja pohranjuje nasljedne gene, tako ovdje umjetnost i njezini protagonisti unatoč pričama da im je krv nečista jer od njih i tako neke ”koristi nema”, a pri tome oponašajući (u Aristotela, mimesis) vječnu simbologiju dvostruke spirale i služeći se vještinom (kod Aristotela, techne) koja ne bi bila moguća bez modernog znanstvenog rakursa, dolaze svom ishodištu odnosno neupitnoj slobodi izraza.

    Tako se sloboda stvaranja unatoč srdžbi bogova što započinje u mita o Prometeju a nastavlja i mnogo kasnije zahvaljujući galvanizaciji, kirurgiji i otkriću elektriciteta u priči o stvaranju čudovišna ali ipak artificijelnoga Frankensteina, napisanoj u literarnoj igri za samo jedne noći u dvorcu na Ženevskom jezeru, može uočiti u potki ove predstave koju je režirala Marija Štrajh pri tome možda i neopazice zamjenjujući onu drugu (Mary Shelley).

    -------------

    lp, borivoj

    http://budan.blog.hr/

    avatar

    04.02.2014. (16:20)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...