ZEN I DRUGE PRICE - 75
VELIKI VAL
------------------- Bio jednom neki rvac imenom Ta-fo(veliki val) koji je bio, ne samo krupan nego takodjer i vrlo vjest u rvanju. Na treninzima je bio nepobjediv cak i za svog ucitelja. Ali za vrijeme pravih meceva nije mogao pobjediti cak ni najslabije rvace. Ne znajuci sto drugo da cini, uputio se u brda u potragu za zen-majstorom. Tvoje ime znaci veliki val, zar ne? Onda da si jedan ogroman plimni val koji razara sve pred sobom. Mjesto da si neki trut od rvaca koji pati od treme. - Ucini tako i vrlo brzo ces postati najveci rvac u cijeloj zemlji - nepobjedivi. Ta-fo, je ostao u samostanu i meditirao. Zamisljajuci sebe kao val ogromnih dimenzija u pocetku, imao je problema s koncentracijom, ali nakon nekog vremena... Valovi su poceli navirati... I kako je noc odmicala, valovi su postajali sve veci i veci, dok nisu poceli i vaze dolje sa sobom nositi! Unistavali su kipove i provalili samostan, zatim je dosao plimni val i cijeli samostan je bio zbrisan... - Probudi se! Zavrsio si. - Sada te nista vise nece ometati. Moci ces biti poput velikog plimnog vala koji razara sve pred sobom. - Hvala ucitelju. - Nakon toga, Ta-fo bi tokom meca zamislio da se pretvorio u val i postao je najbolji rvac u cijeloj zemlji nepobjedivi. Sve sto imate uciniti je odgovoriti na direktan, odlucan nacin u svakoj situaciji. I vi cete postati tom situacijom, a ta situacija ce postati vama. /Tai Ching Chung, ZEN SPEAKS CHOUTS OF NOTHINGNESS, Helio Zaradic i Slobodan Stamatovic, ZEN u stripu, Split, 2001./ |
ZEN I DRUGE PRICE - 74
RAZMJENA MISLJENJA
------------------------------ U slucaju da pokrene i dobije raspravu o budizmu s domacinima, svaki lutajuci svecenik mogao je, prema obicajima, ostati u hramu. Ako bi u diskusiji bio porazen, morao je otici. U jednom hramu, u sjevernom dijelu Japana, zivjela su zajedno dva brata svecenika. Stariji je bio ucen, a mladji priglup i bez jednog oka. Neki lutajuci svecenik naidje i zamoli ih za prenociste, propisno ih prethodno pozvavsi na diskusiju o uzvisenom ucenju. stariji brat, umoran od naporna rada, rece mladjem da ga zamijeni. - Idi i zahtijevaj razgovor u tisini - upozori ga. Tako mladi svecenik i stranac odose do oltara i sjedose. Ubrzo putnik ustade, zurno ode k starijem bratu i rece mu: - Tvoj brat je divan mladic. Porazio me. - Prepricaj mi razgovor - zbunjeno rece stariji brat. - Pa, - objasni putnik - prvo sam ja podigao jedan prst, predstavljajuci Budu, Prosvetljenog. Onda on podize dva prsta, oznacivsi Budu i njegovo ucenje. Ja podigoh tri prsta, predstavljajuci Budu, njegovo ucenje i njegove sljedbenike u harmonicnom zivotu. Zatim on zatrese svojom stisnutom sakom pred mojim licem, pokazujuci da sve spomenuto potjece od jedne sustine. Tako on pobjedi i ja nemam pravo ostati ovdje. Rekavsi to, putnik ode. - Kakav je to covjek? - zestio se mladji brat, dosavsi nesto klasnije do starijega. - Cuo sam da si dobio diskusiju. - Nisam ja nista dobio.Tako rado bih ga isprebijao. - Reci mi temu rasprave - upita stariji. - Zamisli, cim me je ugledao, podigao je jedan prst, vredjajuci me sto imam jedno oko. Posto je stranac, pomislih da bi trebao biti uljudan, pa podigoh dva prsta cestitajuci mu sto on ima dva oka. Onda taj neodgojeni bijednik podize tri prsta, sugerirajuci da nas dvojica imamo samo tri oka. Ja se naljutih i priprijetih mu sakom, ali on pobjeze i to okonca stvar! /Svjetlost, magazin za duhovnost, Zagreb, svibanj/lipanj 2005, broj 40./ |
ZEN I DRUGE PRICE - 73
Borivoj Bukva
HACKED:):P -------------------- Nakon visednevnog presinga nad blogom http://budan.blog.hr jedan od Hackeda morao se povuci i izviniti Bori za pocinjene nepodopstine. Taj jedan je "Hacked:):P" bjezao od Bore, i skrivao se. Kada se Bora gotovo priblizio, on je stavio svoje prste sake preko ociju, a Boro se pojavio izmedju prstiju. Ja sam po svuda, u Vama, tako i u "Hacked-u:):P" /WEB RESULTS hacked :) :P srpanj, 2005. P. U. S. Č. P. S. N. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. budan.blog.hr -..... i tako se "Hacked:):P" kurcio po trazilicama i koje kuda internetom kruzeci.../ Poput Jisana razmisljao sam: Nemam mu sto prenijeti, mozda bi mi se smijao. A sve sto bi mu prenio je moje, i nikad ne moze da bude njegovo. Jedna tajna vrlina budizma je "dati milostinju" da ne znaju drugi, tako ni Hacked:):P. U Rijeci, 18.07.2005. Borivoj Bukva |
ZEN I DRUGE PRICE - 72
NEMA ZAMJENE
-------------- - Sto je sustina zena? - Volio bih ti reci... - Ali bas mi je doslo da moram obaviti nuzdu. - Razmisli o tome - tako banalna stvar, pa ipak je moram sam za sebe obaviti. - Mozes li ti to uraditi za mene? Sami moramo doci do odgovora na velika zivotna pitanja; nitko ne moze za nas uciniti. Pridrzavati se tudjih ideja nalikuje mimikariji papagaja - moze govoriti ali ne zna sto govori. /Tai Ching Chung, ZEN SPEAKS CHOUTS OF NOTHINGNESS, Helio Zaradic i Slobodan Stamatovic, ZEN u stripu, Split, 2001./ |
ZEN I DRUGE PRICE - 71
BICE I NISTAVILO
------------------------- Jedan intelektualac upita redovnika Hsi-t'anga chih-ts'anga: - Postoje li mjesta poput raja i pakla? - Postoje! - Ali ne moze biti... ja sam ucio zen kod majstora Ching-shana i on je uvijek govorio da ne postoje. - Oprosti imas li ti obitelj? - Da, zenu i dvoje dijece. - A ima li Ching-shan obitelj? - On je redovnik, kako bi on mogao imati obitelj? - Onda slusaj, u pogledu obitelji ti bi morao biti isti kao Ching-shan prije nego bi mogao reci da je sve nista. Sve se na svijetu razlikuje od svega drugog. Stoga nikad ne moze postojati jedan odredjen, nepogresiv kriterij. Kriteriji se mijenjaju sa ljudima. /Tai Ching Chung, ZEN SPEAKS CHOUTS OF NOTHINGNESS, Helio Zaradic i Slobodan Stamatovic, ZEN u stripu, Split, 2001./ |
ZEN I DRUGE PRICE - 70
STO BRZE TO SPORIJE
---------------------- Neki ambiciozni ucenik popeo se na planinu kako bi ucio umijece macevanja kod velikog majstora. - Majstore, koliko ce mi trebati da ovladam vjestinom macevanja budem li ucio s velikim marom? - Deset godina. - Moj otac je star covjek, i moram se vratiti da mu budem na pomoci. Sto ako budem iznimno naporno radio - koliko ce mi onda trebati? - U tom slucaju, trebat ce ti jedno trideset godina. - Prvo ste rekli deset, a sada trideset... gledajte ja sam spreman podnijeti svaki napor i zrtvu - samo bih htio da savladam u najkracem mogucem vremenu. - U tom slucaju morat ces uciti kod mene sedamdeset godina. Ako damo sebi vremena postici cemo cilj brze nego da zurimo. To je ono sto se misli pod izrekom "obican um je tao". /Tai Ching Chung, ZEN SPEAKS CHOUTS OF NOTHINGNESS, Helio Zaradic i Slobodan Stamatovic, ZEN u stripu, Split, 2001./ |
ZEN I DRUGE PRICE - 69
PUSTANJE SVEGA
--------------- - Sve sam pustio. Moje ruke su prazne i dolazim ti sa srcem punim mira. - Dobro onda pusti to. - Ali rekao sam ti da nemam vise niceg, sto bih jos mogao pustiti? - U redu, zadrzi to onda! Pustanje svega mora ukljucivati i odbacivanje same ideje pustanja svega. Ako se stalno usredotocujete na to pustanje, nikad necete doseci podrucje cistote i spokoja. /Tai Ching Chung, ZEN SPEAKS CHOUTS OF NOTHINGNESS, Helio Zaradic i Slobodan Stamatovic, ZEN u stripu, Split, 2001./ |
ZEN I DRUGE PRICE - 68
SLIJEDI TOK RIJEKE
------------------ Nakon sto je postigao prosvetljenje, redovnik Ta-mei otisao je u planine provoditi samotnicki zivot.Jednoga dana, neki lutajuci redovnik izgubi se i nabasa na njega. - Koliko si dugo vec u ovim planinama? - Znam samo da je ovaj pejsaz oko mene bivao zelen i zut. - Mozes li mi reci kako da pronadjem izlaz iz ovih planina. - Slijedi tok rijeke. Kretanje je izvorno bilo lako, ali postali smo okovani sa toliko pravila i zabrana da nam je katkad tesko napraviti cak i jedan jedini korak. /Tai Ching Chung, ZEN SPEAKS CHOUTS OF NOTHINGNESS, Helio Zaradic i Slobodan Stamatovic, ZEN u stripu, Split, 2001./ |
ZEN I DRUGE PRICE - 67
ZVUK KANJONA
----------------------- Bio jednom neki budist koji je isao planinom u potrazi za kakvim zen-majstorom koji bi ga mogao povesti kroz vrata zena. - Na svom putu dovde prosao si kroz kanjon, je li tako? - Da. - Jesi li cuo zvuk kanjona? - Jesam. - Mjesto gdje si cuo zvuk kanjona jest mjesto gdje pocinje put koji vodi do vrata zena. Postoji bozanstvenost u cvjetanju svijeta i postoji ljepota u njegovom umiranju kad mozes vidjeti ljepotu i bozanstvenost u svemu oko sebe, usao si kroz vrata zena. /Tai Ching Chung, ZEN SPEAKS CHOUTS OF NOTHINGNESS, Helio Zaradic i Slobodan Stamatovic, ZEN u stripu, Split, 2001./ |
ZEN I DRUGE PRICE - 66
SUDBINA JE U VASIM RUKAMA
---------------------------- U stara vremena bio jedan general koji je poveo svoje trupe u bitku protiv deset puta brojnije neprijateljske vojske. Na svom putu zaustavio se pored malog svetista da se pomoli. - Evo, bacit cu novcic da vidim kakva nam je sudbina, ako bude glava pobjedit cemo, bude li pismo izgubit cemo. - Nasa je sudbina u rukama bogova. - Hej glava je! Dobit cemo bitku! Zgazit cemo ih! Hoj u boj! Bitka je pocela, i bas kao sto je bilo i predvidjeno, manja vojska pobjedila je vecu. Nitko ne moze promjeniti sudbinu koju su bogovi predvidjeli. - Stvarno? General je iz svog dzepa izvukao novcic i pokazao da je s obje strane bila glava. Nebesa gledaju na sva bica jednako! Nece pomagati nikome posebno. Onaj tko vam moze pomoci jeste vi sami. /Tai Ching Chung, ZEN SPEAKS CHOUTS OF NOTHINGNESS, Helio Zaradic i Slobodan Stamatovic, ZEN u stripu, Split, 2001./ |
"GOZD" - 2005.
Borivoj Bukva
--------------------- DRUŠTVO LJUBITELJA PRIRODE I STARODREVNIH MUDROSTI "GOZD" - 2005 "... Ljubezen je tisto, ki globoko znotraj nas obstaja in se se zmore dokazovati vedno - skozi ves razvoj clovekove zavesti. Zeli delovati, se deliti, potrpezljivo, brezpogojno, radosno, od zacetka sveta, ki ga gradi. Ker je brezpogojna in zato neodvisna od dejanj drugega, zares lahko zazivi sele takrat, ko izginejo strah, obsojanje in preracunljivost. Stalno jo iscemo, a pozabljamo, da je v nas samih od vekomaj - je nase notarnje bistvo. Je vedno konstruktivna in zmagovalna - to je dokazovala skozi ves razvoj cloveske vrste in nase zavesti. Prav zato, dragi prijatelji vas vabim, da tudi to leto poizkusimo v stirinajstih dneh od (sobote 23. julija do sobote 6. avgusta), ustvariti prijazno atmosfero, radostno sobivanje, odprto sodelovanje, ucenje dajanja in sprejemanja in spostovanja matere Narave. Peti hvalnico Stvarstvu! Postanimo cujeci cuvaji, smejmo se, zaplesimo, izklopimo civilizacijski stres in se poizkusimo predati cudoviti svetlobi zavesti, ki je v nas Ljubezen sama. Predsednica Drustva ljubitelj narave in starodrevnih modrosti, Marija Mojca Vilar, maj 2005." Kako stici do kampa: -------------------- Nakon Jesenica dvadesetak kilometara u pravcu Kranjske Gore, proci ces mimo Hotela Spik, potom preci preko mosta i stici do depadanse Hotela Spik koja je s ljeve strane ceste. Tu je nas parkirni prostor. Lijevo od parkiralista je put prema Martuljscici, oko 100 m. Kad ste stigli do potoka, s druge strane krenete lijevo putem kroz sumu, koji vodi uz potok i Savu Dolinku. Za 5-10 min hoda, na livadi jasa ugledat ces nas kamp. Kako smo ljubitelji prirode a to je podrucje nacionalnog parka Triglav, ne vozi se preko potoka i putem automobilom. U kampu je vozilo/rikse s kojim se vrsi prijevoz opreme. Ako nemate vlastiti sator u skupnom se moze prenociti, potrebno je imati vrecu za spavanje i sve ono sto ide uz to. Za one koji borave po prvi put, potrebno je ponijeti toplu odjecu, gumene cizme, pelerinu, jer zna biti poneki put nocu hladno, a ljetne nepogode na nadmorskoj visini 800 m. su ceste. Cijena boravka je 12 Eura po danu za odrasle, ako ste na kampu 5 i vise dana, odnosno 14 Eura dnevno ako je prisutnost manje dana. Vise o kampu doznat ces u mojim tekstovima, pogledaj "Pregled objavljenih tekstova", po redoslijedu odozgo prema dolje: - Cvrcak kavopija /haibun/, - Zvona iz ognja, - S muzama na jasi, pod "Recenzije,osvrti, kolumne", - Sa perom u ruci, - Teozofski dom, - Teozofsko drustvo. Za dodatne informacije obratite se na adrese: - Alenka Ribic, Glinskova pl. 19, Ljubljana +386 41 897 277 (za Sloveniju) - Ivica Padjen, P.Juricica 5, Rijeka +385 91 53 90 733 (za Hrvatsku) Napomena: Kako se server blesavi i rijetko kad objavi sve tekstove, Ti pogledaj na pretrazivacu "www.google.com" naslov objavljenog teksta s mojim imenom i prezimenom, ukoliko si nestrpljiv i zanima te ovog trena. U Rijeci, 09.07.2005. Borivoj Bukva |
ZEN I DRUGE PRICE - 65
PRVI CAS
Prvi skolski dan u jednoj americkoj skoli. Uciteljica predstavlja novog ucenika Sakira Suzukija iz Japana. Pocinje cas i nastavnica pita: - Sada cemo da vidimo koliko poznajete americku istoriju. Ko je rekao: - Sloboda ili smrt? U razredu tajac, samo Suzuki digne ruku i rece: - Patrik Henri, godine 1775, U Filadelfiji. - Vrlo dobro. A ko je rekao: - Drzava je kao narod i kao takva nikada ne sme umreti? Opet Suzuki ustaje: - Abraham Linkoln, 1863, u Vasingtonu. Nastavnica strogo pogleda ostale ucenike pa rece: - Stidite se. Suzuki je Japanac a poznaje americku istoriju bolje od vas. Tada se zacu tihi glas iz poslednje klupe: - Jebite se, usrani Japanci: - Ko je to rekao? - viknu uciteljica. Suzuki digne ruku i rece: - General Mek Artur, 1942. u Gvadalkanalu. Razred zanemi, samo se iz pozadine zacu: - Pusi mi kurac! Uciteljica sva izvan sebe, dreknu: - E, ovo je previse. Ko je to rekao? Suzuki: - Bil Klinton Moniki Levinski, Ovalni kabinet, 1997. u Vasingtonu. Drugi ucenik se prodere: - Suzuki je sranje! Suzuki: - Valentino Rosi u Rio de Zeneiru na moto trkama Gran-pri Brazila 2002. Razred pada u histeriju, uciteljica u nesvest a na vrata ulazi direktor skole: - U picku materinu, jos nikad nisam video ovakav haos! Suzuki: Premijer Srbije na zasedanju Narodne skupstine, Beograd 2003. |
ZEN I DRUGE PRICE - 64
POSLUZI SE CAJEM
------------------ - Jesi li prije bio ovdje? - Jesam. - Udji i posluzi se cajem. - Hvala. - Jesi li prije bio ovdje? - Ne, ovo mi je prvi put. - Udji i posluzi se cajem. - Hvala. - Sto bi trebalo znaciti' dobiju caj ako su vec bili ovdje, a dobiju ga i ako nisu bili. - Nadglednice!!! - On viknu. - Udji i posluzi se cajem! - naredi mu. Bez obzira jesu li prije tu bili ili ne, Chao-chou nije pravio razliku medju njima i sve ih je ponudio cajem. Iako je sa lica caja samo jedan izraz obicnog uma, ona je kljuc zena. /Tai Ching Chung, ZEN SPEAKS CHOUTS OF NOTHINGNESS, Helio Zaradic i Slobodan Stamatovic, ZEN u stripu, Split, 2001./ |
ZEN I DRUGE PRICE - 63
PROBLEM NAPREDOVANJA I POVLACENJA
----------------------------------- Zen majstor Fa-yun rece jednom svojim ucenicima: - Pretpostavimo da ste u takvoj situaciji da, idete li napred gubite tao, idete li natrag gubite svijet. A ne ucinite li ni jedno ni drugo izgledat ce te kao kamen koji ne zna nista. Sto cete uciniti? - Postoji li neki nacin da ne izgledamo tako? - Napustite i odbacivanje i prijanjanje i izrazite svoj potencijal. - A kako ga mozemo izraziti a da ne gubimo tao ili svijet? - Tako da idete i napred i natrag u isto vrijeme. Napredovanje je povlacenje i povlacenje je napredovanje, oba puta stizu do cilja i oba se udaljuju od njeg. Cineci jedno i drugo u isto vrijeme, mozemo dospijeti u sferu savrsene harmonije medju svim razlicitostima. /Tai Ching Chung, ZEN SPEAKS CHOUTS OF NOTHINGNESS, Helio Zaradic i Slobodan Stamatovic, ZEN u stripu, Split, 2001 |
ZEN I DRUGE PRICE - 62
RIJECI KOJE PREMASUJU DJELA
--------------------------------------- Bila jednom neka imucna starica koja je cesto dolazila u hram i molila se i palila tamjan, klececi ispred bude, uvijek bi govorila. - Prozivjela sam dug zivot i spremna sam poci na onaj svijet kad god ti to zelis. Hvaljen bio AMITHABA. - Idem se malo nasaliti s njim. - Prozivjela sam dug zivot i spremna sam poci na onaj svijet kad god ti to zelis, AMITHABA. - Zeno, kucnuo je cas. Budi spremna veceras. - Staricu je toliko prestravilo da je ostala na mjestu mrtva. - Da, ne! Lijepe i nadahnute rijeci izgubit ce svoju jednostavnost i dovesti do konfuzije. Sklad izmedju rijeci i dijela je temelj samousavrsavanja. /Tai Ching Chung, ZEN SPEAKS CHOUTS OF NOTHINGNESS, Helio Zaradic i Slobodan Stamatovic, ZEN u stripu, Split, 2001./ |
ZEN I DRUGE PRICE - 61
BIC KOJI ZAUSTAVLJA TOK
------------------------- Jednom je Lin-shi rekao nekom svom uceniku: - Povik je ponekad bas poput dragocijenog maca dijamantnog kralja i ponekad poput cuceceg zlatodlakog lava; ponekad poput mamca za ribe, a ponekad uopce ne funkcionira kao povik. - Razumijes li to? - Ovaj... - I bas kad se ucenik spremio odgovoriti Lin-chi povika iz sveg glasa. - Ha! Da biste dospeli u carstvo zena i prosvetljenja,morate najprije napustiti dvojstva: sebe i drugoga, unutarnjeg i vanjskog, malog i velikog, dobrog i loseg, obmane i prosvetljenja, zivota i smrti, postojanja i nistavila. Taj novi zivot mozemo doseci, ne kroz misao, nego samo direktnim uvidom. /Tai Ching Chung, ZEN SPEAKS CHOUTS OF NOTHINGNESS, Helio Zaradic i Slobodan Stamatovic, ZEN u stripu, Split, 2001./ |
ZEN I DRUGE PRICE - 60
NISTA BOLJI OD KLAUNA
---------------------- Redovnik Po-yun Shou-tuan bio je vrlo marljiv. Ali nije imao smisla za salu. Jednom ga Yang-sh'i njegov ucitelj upita: - Tko je bio tvoj prethodni ucitelj? - Redovnik Ch'a-ling yu. - Cuo sam da se on prosvjetlio kad se po sklizno na mostu i upao u rijeku cak je napisao pjesmu o tome. - Da tocno, i ja se jos uvijek sjecam. - Imam biser, svijetao i blistav. Dugo je bio prekriven prasinom i prljavstinom sada, prasina je iscezla i rodio se spoj koji rasvjetljuje rijeke i brda. - Ha, ha, ha... Shou-tuan nije mogao razumijeti sto je njegovu ucitelju bilo tako smijesno i cijelu noc nije mogao oka sklopiti zbog toga. - Rano ujutro... - Zasto ste se onako silno smijali nad youvom jesmom? - Jesi li vidio onog smijesnog klauna koji je prosao jucer ovuda? - Da. - U jednoj si stvari ocito losiji od klauna. - U kojoj ucitelju? - Klaun voli kad se ljudi smiju, a ti se bojis kad se ljudi smiju. - Na to se Shou-tuan prosvijetli. Zen transcendira racionalno u iracionalno. Dok trazite tao, pazite da ne budete suvise kruti i da ne uzimate prirodne ljudske reakcije suvise ozbiljno ili suvise duboko. /Tai Ching Chung, ZEN SPEAKS CHOUTS OF NOTHINGNESS, Helio Zaradic i Slobodan Stamatovic, ZEN u stripu, Split, 2001./ |
ZEN I DRGE PRICE - 59
JA I DRUGI
------------------ Bio jednom izvjestan vojni ucenik ciji je posao bio da prati vojnike i iscjeljuje im rane na bojnom polju. Ali svaki put, cim bi zakrpio kojeg vojnika, taj bi odjurio natrag u bitku i na kraju poginuo... To se uvijek iznova dogadjalo i konacno lijecnik vise nije mogao dalje... ako im je sudjeno umrijeti, zasto ja moram pokusavati da ih spasim? Ako moje lijecnistvo nesto znaci, zasto onda idu na trag u rat da bi poginuli? Ne mogavsi shvatiti kakvog smisla ima bi ti vojnik lijecnik, osjecao se krajnje zbunjenim i nije mogao nastaviti sa svojim poslom. Stoga se uputio u planine. U potragu za kakvim zen majstorom. nakon ucenja sa zen-majstorom tokom nekoliko mjeseci, konacno je shvatio svoj problem i sisao s planine da bi nastavio svoju praksu.Kad je nakon toga zapao u sumnju, jednostavno je rekao! - Zato sto sam lijecnik! Ne projicirajte sebe na stvari s kojima dolazite u dodir, i ne pravite razliku izmedju sebe i drugih stvari. Jer takozvana objektivnost i subjektivnost ne postoje. Domena mudrosti je u razumijevanju da ne postoje ja i drugi, i da je sve tako kako jest. /Tai Ching Chung, ZEN SPEAKS CHOUTS OF NOTHINGNESS, Helio Zaradic i Slobodan Stamatovic, ZEN u stripu, Split, 2001./ |
< | srpanj, 2005 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv