''Bubni pa preživi...''

30.11.2005., srijeda

Some day I'll fly away....

Image Hosted by ImageShack.us


Voljena moja....

Danas sam te ispratila... stajala sam uz tebe po posljednji puta... poznati ljudi i neznanci stiskali su mi ruku, govorili neke riječi, tiho, pažljivo..ljubili obraze.. prihvlaćala sam njihove pristojne geste, njihove ruke sućuti, gledajući kroz mokre osjećaje u smijeru tvoga nijemog toplog osmjeha..

Draga divna starice...

Zadnji puta kada sam te vidjela ležala si sva majušna i nemoćna na bolničkom krevetu.. spavala si.. nagnula sam se, približila.. veseli šapat: «ajde pospanka, probudi seeee...».. otvorila si polako, nemoćno, kristalno plave sanjive oči.. trebalo ti je tren da se razbudiš i shvatiš gdje si ali mene si odmah prepoznala.. znala sam po osmjehu na tvome licu.. oči su se u trenu razbistrile, zacaklile sjajem koji, kažu mi, samo ja u njih unosim.. onako, još sanjiva, šutke si me gledala... šutjela sam i ja, smješeći se, želeći ti dati još koju minutu da se razbudiš... gledale smo se tako u tišini isprepletenom s nježnošću i privrženošću... nakon nekoliko trenutaka potpuno si me iznenadila.. to je jedan od onih trenutaka koje zauvijek drzimo zaključane u kutijii uspomena.. stavila si toplu ruku mi na lice i, kao da me po prvi puta vidiš, glasno i odlučno rekla «Isuse Bože... kako si lijepa..».. dirnula si me duboko, baš zbog načina na koji si to rekla.. iskreno.. kao da si iznenađena.. moj osmjeh nije imao granicu rastezljivosti.. mislim da sam u tom trenutku te voljela najviše na svijetu, onako svu slabašnu, a opet, punu životne snage i nježnosti koju na tebi toliko volim..

Draga moja.. Znam da si me voljela najviše.. uvijek si me branila, bezkompromisno stajala uz mene u svakoj bitci ove svojeglave duše.. podržavala moje odluke bez pitanja.. ti jedina.. ne mogu zaboraviti ponos s kojim si o meni pričala.. roditelji su razočarani sa mnom, znam... nisu jedni od onih «ponosnih» roditelja.. vjerojatno jer sam sva «neka svoja», jer na kraju dana uvijek pjevam ''I did it My Way...''..baš to si obožavala na meni.. i ja na tebi.. iste smo.. nas dvije protiv cijelog svijeta, protiv pravila, borimo se za naše duše i pravo na život, kršimo pravila bez opravdanja, hodamo po livadama, ne po ugaženim stazama.. falit će mi naš hod.. ti me inspiriraš, daješ mi snage... još uvijek si tu... tko će sada biti ponosan na mene..? sebicna sam.... ali.. plaćem sa smiješkomm jer sam te IMALA... jer još uvijek te imam.. zarobit ću dijelić tebe u sebi, tvoju snagu i tvoj duh.. draga moja sijeda starice...

Uvijek je bilo potrebno toliko malo da učinim te najsretnijom osobom na svijetu.. ti mene još uvijek činiš sretnom.. nedostajat će mi snaga koju u meni budi slika mene u tvojim očima... u njima sam divna i vrijedna.... kada ponovno se sretnemo, ta slika biti će još ljepša.. obaćajem... znam da vjeruješ u mene... hvala ti... volim te.....

Tvoja duša poletjela je u snu... voljela bih da sam mogla, milovanjem lica, poželjeti joj sretan put...

Draga moja vesela starice... ti si jedina koju vidim s krilima... i krila daješ meni..

Everytime ...


hvala ti... volim te...

RIP... 31/07/2005...


Tražit ću te na leđima sijedog leptira, snježna moja starice...

- 21:55 - Komentari (14) - Isprintaj - #

24.11.2005., četvrtak

Pahulje padajte bijele i guste...

Image hosted by TinyPic.com

Zagreb i okolicu prekrio je ogrtac zime.. volim bjelinu svoga grada, dane kada postaje iznova čist.....

ogroman kiss svima... nadam se da ste divno, ushićeno, živo...

ljubi vas Vaša... ;*

- 23:16 - Komentari (14) - Isprintaj - #

05.11.2005., subota

Proljeće duše...

Image hosted by TinyPic.com

Tako sam htjela stavit novi post, al jednostavno nemam snage ni vremena.. jurcam okola like crazy (posao i life).. možete si mislit, kad pitam druge dal ima šta novog na mom blogu od komentara.. hehe.. opako me ždere kad vam kažem da ću stavit post, a onda mi se zareda hrpa stvari i ne stignem napisat nista, ali.. ne zelim stavit nešto ''tek tolko jer sam rekla''..
anyway... kad stavim post posjetit ću i sve vas, tako da ne morate dolazit gledat, znat ćete po kom. na svom postu da kod mene ima nešto ''novo''. hihi.. jedva čekam da vas na miru pročitam, komentiram, da vidim dal ima kakavih opakih novosti...

ouuu... hvala svima na pusama.. !!!! ;)

svašta mi se nadogađalo ovih zadnjih par tjedana i ne kažu bezveze:

Happiness is the most difficult emotion to process.... =))


..ja ne znam biti ''sretna''... to se nekako nadovezuje na post ''Posjet prijateljice tuge'' (24/9)... jel vama nekako dosadno kad ste sretni? ko da nešto fali.. heheheheh .. ma ne znam.. opet neki filmovi..

tako sam nabrijana, imam osjećaj da se otisnem s ponora da bi mogla poletjeti... i to nije onaj utopijski osjećaj sreće već zadovoljstvo sa samom sobom... e, točno to.. u meni se nešto budi.. vizija i strast za svakim aspektom zivota.. proljeće duše..

proljeće duše....

...šaljem Vam svima tople poljupce crnih šafrana...

Vaša...

p.s. nisam vas zaboravila, nadam se da ne budete ni vi mene!!! ;*
- 14:51 - Komentari (32) - Isprintaj - #

02.11.2005., srijeda

Image hosted by Photobucket.com

Ovaj post je samo kiša čije kapljice razlivene po staklu pišu slova:

''Dropping by to send you wicked kisses''... =)

Blackica je, kao što rekoh u komentaru (hej, gledajte komentare, uvijek ima extra!) bila prava skitnjica ovih zadnjih hmmm 5 dana..

Kako ste mi?.. 4 real...

Ja.. hmm.. tko me ''zna'' može pretpostavit.. obozavam kišu, pa... JAKO sam sneno.. veselo.. pomalo weee... =)

...sada vam šaljem (samo) poljupce, sutra vam šaljem riječi... :* :* :*

- 16:14 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Listopad 2016 (1)
Siječanj 2011 (1)
Veljača 2008 (1)
Srpanj 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (2)
Rujan 2006 (1)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (4)
Svibanj 2006 (4)
Travanj 2006 (5)
Ožujak 2006 (9)
Veljača 2006 (4)
Siječanj 2006 (4)
Prosinac 2005 (10)
Studeni 2005 (4)
Listopad 2005 (11)
Rujan 2005 (12)
Kolovoz 2005 (8)
Srpanj 2005 (32)
Lipanj 2005 (29)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

JEDINA MUDROST KOJU ŽELIM SVIMA...

''Ako počinjemo razmišljati, počinjemo se bojati....'' pa, POČNIMO se bojati...
FACE UP YOUR FEARS..!

__________________________

Ovo nije "spisateljski-nabrijan" blog već običan dnevnik misli, razmišljanja, događaja iz mog života koje pohranjujem zbog, vječito prisutnog, straha od zaborava...
__________________________

ICQ: 306 119 130

poduka_engleskog@yahoo.com


Free Web Site Counters
Free Web Site Counters












pluginspage='http://www.microsoft.com/windows/mediaplayer/en/download/' ShowTracker='0' ShowControls='1'
ShowStatusBar='0' width='200' height='160' EnableContextMenu='0' src='http://www.wiredseek.com/videos/2/n/af4fef81f7112d08832d961bcffb63ea.asx'>

Music Video Codes by VideoCure.com



B-I-T-N-O! =)

Ne morate ostavit samo komentar na zadnji post, uvijek škicnem i zadnjih par postova tako da se možete izguštat iako je ''prošlo''.. NIJE PROŠLO!!! =))))


TIP za lakše snalaženje:

-"Žemska".. tj. prava frendica.. -Kljukićka.. najbolja frendica
-''Dud''.. tj. najbolji (pravi) prijatelj, M.
-Ja.... haha.. 24 but all over the place (in a good way najčešće =) ).. englezerica al ne znam spelling.. ni cro ni eng...

BUĐENJE iz SNA O GREŠKAMA...

Postoje stvari koje TOLIKO drmnu.. Kako istinu nije lako pogledati u oči, prvo IGNORIRAŠ...
zatim REAGIRAŠ (razmišljaš)...
pa OTUPIŠ...
a onda, onda skužiš da više NE MOŽEŠ biti ista.. probudiš se i shvatiš...
nakon SPOZNAJE nema povratka,
postaješ drugačija ''TI''...
Moje buđenje... knjiga:

''Na obalu rijeke Piedre sjela sam i plakala'' Paulo Coelho

P.S.

Nisam mislila da će netko čitati moj blog, no kada već čita neka slobodno i komentira.. volim komentare, realan pogled sa strane...


Pogledajte post ''Smile'' od 21.06.

i ''Poljubac koji prži'' 18.07.


_____________________________

IMAM INSPIRACIJE, AL NEMAM VREMENA PISAT...
ako ne zabilježim zaboravit ću...

''Must Write List''

1. Omiljena fantazija (slaven178)
(garažiranje)

2. Nezaključani Okovi
(sad il' nikad)

_____________________________



Muzika najbolje opisuje moje emocije.. odlučila sam ju stavit na blog.. malo sam zeznuta nedostatkom kodova, ali sve što stavim osjećam, čak ako i nije moja "vrsta" glazbe.. nisam ograničena.. uvijek tako i tako gledam prvo lyricse i "the point"..što stavim to osjećam, to mislim.. bit će tu i iznenađenja.. hehe.. a sad koga zanima neka si skine lyricse.. ako netko zna stranice sa kodovima - please share...!! mijenjat ću pjesme redovito (i po par puta u danu.. haha).. ma jedva čekam da ponovno počnem novim blogom jer imam toliko toga u planu.. samo sada no time/no energy.. to sve u rujnu.. ako se ovo dvoje ljudi što čita moj blog pobuni maknut ću mjuzu..! tako i tako imam stalno upaljen cd-changer u glavi... =)))



Što smo sve slušali: =)

01. Alicia Keyes "If I ain't got you'' -21/08/05
02. Goo Goo Dolls ''Iris'' - 22/08/05
03. Gavin Degraw ''I Don't Wanna Be'' - 23/08/05
04. HIM ''Beautiful'' - 25/08/05
05. Coldplay "Square One" - 28/08/05
06. Beyonce ''Naughty Girl'' - 01/09/05
07. Edwin McCain ''I'll Be'' - 06/09/05
08. Josh Gorban ''You Raise Me Up'' - 08/09/05
09. 3 doors down ''Here without you '' - 10/09/05
10. Gavin Degraw ''I Don't Wanna Be'' - 21/09/05
11. Clay Aiken ''Oh Holy Night'' - 22/09/05
12. Green Day ''Boulevard Of Broken Dreams'' - 24/09/05
13. AudioVent ''Beautiful Addiction'' - 26/09/05
14. Avril Lavigne ''Together'' - 30/09/05
15. 2pac ''Changes'' - 02/10/05
16. 3 doors down ''Away from the sun'' - 06/10/05
17. 3 doors down ''Let me go'' - 17/10/05
18. Creed ''My Sacrifice'' - 04/12/05
19. Eagles ''Hotel California'' - 10/12/05
20. Staind ''So Far Away'' - 31/12/05
21. 3 Doors Down ''When I'm Gone'' - 09/01/06
22. 3 doors down ''The road I'm on'' - 01/02/06
23. The Cranberries ''Analyse'' - 05/02/06
24. REM ''Leaving NY'' - 15/02/06
25. Garbage ''Sex is not the enemy'' - 21/03/06
26. Metallica ''I Disappear'' - 09/05/06
27. Gary Allan ''Live ain't always beautiful'' - 22/05/06
28. Sting ''Let your soul'' - 03/07/06
29. Sheryl Crow ''Soak up the sun'' - 10/08/06
30. Band Aid 20 ''Do they know it's Christmas'' - 23/12/06
31. Texas ''Put your arms around me'' 23/01/07