brzkoshiba

14.10.2009., srijeda

Kesteni!!!

Uf, al je za'lad'lo! To je to. Izgleda da nebude više onako lijepog vremena. Tko je iskoristio, iskoristio je. Grijanje u kući već radi na veliko, a jutros sam i strugao led sa auta. Da stvar bude još bolja, nisam mogao naći strugalicu pa sam se poslužio kutijom od CD-a naughty. Poslužila je, dok nije pukla. Zadnji dan lijepog vremena (petak) sam iskoristio za vožnjicu biciklom od Ponikvi, preko Risnjaka, pa na Grafičar (grah, pivicazubo ) i natrag. A usput... KESTENI!!! Ne pamtim kad sam zadnji put nabrao toliko kestena, te veličine. Izgleda da smo naletjeli na pravu premiju. Nikola i ja se nismo mogli zaustaviti koliko ih je bilo. Ramena su mi otpala od kilaže koju sam poslije toga nosio sa sobom. Jedino kaj sam onda nizbrdo bio dosta bržizubo. Sada još malo pauze, pa štafeta, ako uspijem složiti ekipu.
Zadnja Kup trka je daleko iza nas, a bodovi su već izračunati. Još jednom, po ne znam koji put (ali nikad dosta) kapa dolje Mariu i Dariu na trudu oko obrade rezultata. Svaka čast momci thumbup.
I za kraj, javno molim sve koji imaju kakvu dobru fotku Kifle, Katalenića i Perka u akciji (mislim na svakog posebno), da mi pošalju na mail. Stvarno mi je hitno, pa vas lijepo prosim, ak imate - šaljite.
Čuvajte se, pazite se. Izvadite zimske gume i strugače leda, pripremite tajice, šuškavce, kape i rukavice. Primite se treniranja i krenite sa bazom. Kissy-kissy


Edit: Ste vidli Draža? Mali rastura sve u 16wave. Ušao je u povijest kao najbrži maratonac od orijentacista, ako se ne varam. Čestitke!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.