brzkoshiba

21.07.2009., utorak

Odmor

Gotovo. Nema više. Kraj odmora. Dosta. Sad sam se malo odmarao prošli tjedan, ali nema više toga. Gotovo. Ajmo dalje trenirati. Jednostavno mi se toliko umora nakupilo da sam morao lagano povući ručnu. Bolje sada nego da puknem, ili da mi padne željezo. Onda je prekasno. Nema oporavka barem 3 mjeseca. A što je 1 tjedan naspram 3 mjeseca? Sitnica. Ako ništa drugo, barem sam iskoristio vrijeme za poslove koje ne bi stigao obaviti, ali i za 1 roštilj (i vruće ulje u oku, špricnulo sa kobasice dok sam ju probio vilicom - bez većih posljedicabang) i jednu dužu i žešću vožnju biciklom po Ponikvama, uz nezaobilazan grah i pivicu na Glavici.
Sada slijedi tjedan žestokih o-treninga, a do WOC-a ću ionako treninge više bazirati na tehniku, i brzinu uz tehniku. Čistog prašenja po putu bude jako malo.
Gubite se, trenirajte. Kissy -kissy

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.