brzkoshiba

13.07.2009., ponedjeljak

Kakvi treninzi!!

Ljudi moji, već dugo nisam odradio ovako kvalitetne treninge sa kartom. Prvo u subotu na poziv Jake i Andraža , teren Ponikve, karta 1:12500 sa reduciranim putevima (čitaj: nema ih!) na sjevernom dijelu karte. Majke ti mile, na tih par kontrola sam imao osjećaj da će mi se mozak raspuknuti! A zatim u nedjelju na istom mjestu, ali na mjerilu 1:11000, također hibridna karta. Ovaj puta mi se pridružio Edi, pa smo išli zajedno, neizmjence vodeći kontrolu po kontrolu. E tu se već vidjelo poboljšanje u odnosu na subotu i sitnije mjerilo! Osim malim početnih nesigurnosti, i slabije vidljivosti (barem meni - nisam nosio leće) trening je protekao izuzetno "glatko". Zahvaljujući Edijevim savjetima i izuzetnom iskustvu, ovo je bio pravi, reklo bi se u žargonu "pis of kejk". Nešto fantastično koliko je taj čovjek strpljiv i iskusan. Da ne bi bilo zabune, u subotu je na treningu bila i Vinka, a uz nju u nedjelju još i Tonka, Vukma i Pinky (koji je prethodno otrčao kojih 25 km). Oni ipak nisu išli ovu hazardersko - hibridnu varijantu. Ali svaki trud i zalaganje je vrijedno pohvale. Zaključili samo da je na treningu bilo 60% seniorske repkesmijeh.
Još jednom zahvala tehničkom treneru Andraža i Jake - Danielu, čovjek stvarno zna zamisliti staze. I naravno, njima dvojici na pozivu na trening i ustupljenim stazama. Ta ekipa je živi dokaz da se uz planske treninge može napraviti čuda.
Nadam se da je ovaj vikend bio samo uvertira u ono što slijedi, te da će ova zdrava međudržavna konkurencija u idućim godinama dobiti na težini.
Jer, kako bi rekao sindikalni slogan: "Zajedno smo jači!".
Na svidanje, uživajte u lijepom vremenu, a ja odoh u Brežice po gume.
Kissy - kissy

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.