brzkoshiba

09.06.2009., utorak

Analiza

Idemo i to odraditi. Za početak evo linkova za rezultate i fantastičan splitbrowser organizatora, isto tako odličan foto - album Ive Tišljara.
Subota: Lužec, PH srednje staze. KT 1-2: prva OK, drugu nisam uočio iako sam prošao niti 2 metra od nje. Dolaskom na put totalno sam se zbunio, jer tu ima nekaj novih puteva. I brzopletost je dala svoj udio. KT 2-3-4. Na 3. je bio dosta bitan izbor varijante. To sam više manje bez beda odradio. Na 4.-tu sve OK dok nisam ušao u kružnicu. Nekoliko novih puteva, i moja kriva definicija opisa doveli su do toga da sam OPET stajao iznad dobre jame, a da ju nisam uočio. Malo roštanja. Nisam očekivao tako duboku jamu. KT 4-7. Do KT 7 bez greške, a na njoj sam ušao u krivu uvalu i trebalo mi je malo da shvatim o čemu se radi. KT 7-11. Do 8-me pucanje po neucrtanom putu, 10-ta burek sa sirom i pad sistema. Tu niš živo nisam mogao pročitati. Tada se vraćam na cilj. Na kraju sam ipak u trenutku odustajanja bio 6-ti, tako da mi je ipak sada malo lakše.
Nedjelja: Varaždinske Toplicem kup trka. KT 1-17. Da ne idem u detalje, komentirati ću samo bureke. Na KT 6 nisam primjetio da se kontrola nalazi nešto više nego što sam mislio, pa sam se iz 'ko zna kojeg razloga spustio na veliku uvalu. Kad me dostigao Pongi kojeg sam ranije uhvatio, u sekundi sam skužio gdje smo. Fascinantno. Na 7-mu bespotrebno idem preko grebena, kao nije mi dosta brda. Na 9-toj sam objašnjavao strancu gdje se nalazi, tako da to ne smatram greškom. Na 14-toj nikako nisam mogao probiti onaj gustiš i livadu i tu gubim dosta. Na 16-tu me ulovila kriza i nisam mogao baš niti hodati uzbrdo. KT 18-cilj. Osim malog burekića na 21. većih problema nije bilo. Glupa stvar mi se desila na 24. kad sam čitao opis za 25-tu i jednostavno sam je tražio na krivom mjestu. Na kraju sam i zadovoljan, jer sam u ovoj truloj formi samo 5 prolaza imao a da nisu bili među 3 najbolja.
Jučer sam se malo "rastrčavao" biciklom, danas prvi lakši trening. Ako ima netko volje sutra samnom cca 15 km po asfaltu, tamo oko 15 sati, neka se javi. Kissy - kissy

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.