brzkoshiba

03.06.2009., srijeda

Novosti

Za početak malo obavijesti:
Svi potencijalni reprezentativci neka si pogledaju stranicu Saveza, i jave kaj već treba. Zanemarite one dobronamjerne komentare iskompleksiranih.
Ivo Tišljar od sada objavljuje proširene foto - albume sa trki. Poluknite, ima jako lipih stvari.
Na stranicama OK Merz si pogledajte trenutne i friške rezultate Kupa Hrvatske. Momci su si dali truda, i zato kapa doljethumbup. Svaka čast.

Trening: Klobo i ja jučer na karti u okolici Zagreba. A majke ti. Crtaća pod hitno u malu školu crtanja!!! Od 8,7 km zamišljene staze, napravili smo ziher 10 km, jer na nekim mjestima ono nema veze s mozgom. Brate mili, tako nešto loše nisam vidio godinama. Namjerno ne ću spominjati gdje smo bili da ne bih uvrijedio autora. Prva loša odluka mi je bila da idem u trifrtaljnom dresu. A druga loša je bila ta da idem u niskim čarapamaheadbang. Ajooj. Još sad me sve pecka i svrbi. Papak. Sam trening je prošao relativno dobro, puls 150 bpm prosjek, 178 max. Na kraju treninga smo se počastili šumskim jagodamanaughty. Ajme kako to miriši. I kak je to finooo.
Danas odmor ili trening snage, a sutra kros liga. Živo me zanima kolko ću ići. Nadam se barem ispod 33:30 smijeh. Živi bili pa vidjeli. Kissy - kissy

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.