Ponešto o meni!!!

Ime:Girl broken wings tj.nick...
God:18
Stanje:U vezi =))
Naj boja:Iskreno nemam neku najomiljeniju boju,ali lijepe su mi ljubićasta,smeđa,bijela.....
Naj životinja:Obožavam Lavove tako su ćupavi i slatki =))


Volim il ti obožavam:

Jagode,trešnje,svog dečka,svoju obitelj,



Mrzim:Grmljavinu,paukove te FUFICE!!!!!
Ne mrzim puno stvari samo tri,ali pokušat ću iduće godine i to prebroditi ali jednostavno to je jaće od mene.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Moje pjesme(evo ove pjesme sam napisala ja,nisu bog zna šta al
su moje-vi prosudite sami):



Kiša,kiša je kriva za sve
Pišem pjesme tražim inspiraciju no nemogu
ju naći jer jedina moja inspiracija si ti
moja jedina ljubavi.
Sjećaš li se one kišovite noći kad si došao
pod moj prozor sav pokisnut zaželjeti mi laku noć
laku noć ljubavi znala sam ja to je bio kraj otišao si
te kišovite noći,otišao i mene ostavio da stojim sasvim
na kiši,kiši koja mi je odnjela ono što sam najviše voljela
TeBe........


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Reci mi
Reci mi sada kada druga u tvom naručju spava
dali sam ja za naš rastanak kriva
Reci mi sada kad nas daljina dijeli,dali
si bio sretan onog dana kad smo se sreli
Reci mi sada dali te još rastanak naš boli i reci mi
dali si me ikad iskreno volio?!?!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Sviraj,sviraj
Sviraj,sviraj gitaro diraj srce ranjeno
nedaj mu da zaboravi onog koga voli
Sviraj,sviraj vijolino neka tako ove suze liju
možda će i srcu lakše biti,možda će plave oći zaboraviti
Sviraj,sviraj harmoniko tjeraj ovu
nesretnu ljubav od mene jer meni treba ono nešto
zato sviraj,sviraj nemoj stati jer srcu mome to potrebno je.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Pjevaj mi,pjevaj ptico moja
Pjevaj mi pjevaj ptico,ptico moja mala
ptico moja mala
Moje srce bolno je moja duša ranjena je
zato pjevaj,pjevaj mi ptico,ptico moja mala
pjevaj onu pjesmu onu pjesmu o ljubavi
o pravoj istinskoj ljubavi da živim malo u mašti
u mašti gdje ne postoji mržnja i bol jer samo tamo moje
ranjeno srce može opstati.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Mali cakani
Zaljubila sam se u jednog malog cakanog,
smeđa kosica,smeđe okice pomutile su moj razum....
Mali,mali,cakani što je u tebi...što je to takao snađno
a opet takko važno...
Hey,hey mali cakani pogledaj me oćima svojim...... nasmješi se i tvoja sam....tvoja sam zauvijek.
Oprostit ću ti sve,pa makar i nebi smijela.....
Govore mi mnogi da ti nisi zamene ali ja znam da moje srce ne laže....
Hey,hey mali cakani pogledaj me volim te!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ona je čudna
Oduvijek je bila čudna,ali tada smo se razumijele
Sada više ne znam što joj je u mislima,
što osjeća...
Dali joj je stalo
Meni je stalo,možda i previše uvijek mi je i bilo
Vremena se mijenjaju,osjećaji se mjenjaju
i ja se mijenjam...
Sve se promjenilo...
Sad kako za koga na bolje,gore...
Ja se ne dam,veliki sam optimist,cijenim to
cijenim one, koji cijene ,mene.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ne znam
Ne znam što osjećam,
Ne znam što da mislim,
Ne znam kako ću dalje,
Ne znam dali j evrijedno toga,
Pa zašto onda jednostavno n eprekinem ovu farsu?!
Stalo mi je,znam da se nije dobro vezati
Al˙ ja se volim vezati za ljude
Iako me na kraju svi napuste
Vjerujem da me on voli, i da me neće
povrijediti,ne više
Jer mislim da i ja njega počinjem voljeti...
Ljubavi tvoja sam,čuvaj me!



image hosted by ImageVenue.com



BY:GIRL BROKEN WINGS

Slikice,slike i sličke!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usImage and video hosting by TinyPicFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
image hosted by ImageVenue.com
image hosted by ImageVenue.com
image hosted by ImageVenue.com



< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari yep/nope

design by: .•° AvrilkA °•.

kostur by × BloG MasteR ×

Smisao bloga!!!


♥ TvOjE sRcE zNa,OnA nIjE JA ♥


Ja jesam,al ti nikad nece SRCE RECI ZBO
GOM :/ ♥

PRIJATELJI SU POPUT ANĐELA KOJI TE UZDIGNU KAD TVOJA KRILA ZABORAVE LETJETI,ILI IH SLOME!!!!!!!!


-nadam se da se to više neće događati (da ih slome)!!!

SVI LJUDI SU USAMLJENI DOK NE PRONAĐU NEKOG TKO ĆE IM POMOĆI RAZBITI TU USAMLJENOST!!!!

-znam da ja JESAM!!! (svog dečka Ivana)







 /></a><br />
<br />
<br />
<!-- BEGIN CBOX - http://www.cbox.ws --><br />
<table border=







Image hosting by TinyPic



lozinka:

KOLIKO JE POSJETA BILO NA OVOM BLOGU:
Free Site Counters

Free Site Counters


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Iskon
Tutor
imagevenue
Klikni na vlastitu odgovornost!!!


Les yeux

Very -iako više ne piše,uvijek u mom srcu

unique smile**

My alert

Guardian angel

Ivy

Lamia

****aaaancica

Requiem

Pepa







Free Image Hosting at www.ImageShack.us




subota, 20.01.2007.

PRIJATELJSTVO....ta rijeć je takko zagonetna

Kao prvo samo da kažem da sam ovo pisala prije nekoliko dana tako da nebi bilo zabune jer škola već traje i takko odlućila sam pisati o prijateljstvu pa proćitajte!!!!
-a sad post:hm-hm škola poćinje,na neki naćin novi počeci jedna od mojih novogodišnjih želja bila je da poboljšam ocijene osobito neke predmete kao što su:fizika 4,a mogu punoo bolje =)),stoga to i namjeravam,ovo polugodište nema šale =))
Ali nisam ja vama tu dolazila pisati o svojim ocijenama =))
Imam jedan meni jakko zanimljiv post,dok sam komentirala post od Compli..gril dodirnula sam tu temu,obećala sam joj da ću to napisati u cijelosti a naravno i sebi pa evo ovako da poćnem,ovo će biti dugggg post ali molim vas sve one koji su voljni da izdvoje malo svog vremena i pročitaju,iskreno vas molim da to napravite...........
Vraćam se u prošlost.... od prvog do četvrtog razreda imala sam jednu frendicu pisat ću nadimke,e pa bila je to Baby cura je bila stvarno prva liga bile smo nerazdvojne,bile smo neznam omiljene u razredu,imale najbolje ocijene,tretirali su nas kao sestre,jednostavno ko blizanke.......u razredu nas je tada bilo 8,četiri cure i četiri dečka.
Tada smo trebali krenuti u 5 razred i morali smo ići svi u drugu školu jer u našem mjestu je bila kao samo do četvrtog i onda se ide u drugu koja je 20min vožnje od ove stare što nije daleko ali..ipak to je bila nova škola za sve nas novo okruženje....tako smo mi ljepo krenuli u 5 razred sve je bilo po starom samo što nas je sad bilo 16,k nama se pridružilo još osmero učenika,6 momka i 2 cure....one dvije su tada bile najbolje što je bilo i logićno ali to je bilo malo klimavo mislim dosta klimavo....to su bile Mony i Kim,ispoćetka ja sam se više družila sa Mony jer Kim je bila povućena,malo pre tvrdoglava.......Baby i ja smo još uvijek bile best,naravno i da smo imale najbolje ocijene,i također smo bile ko blizanke ništa se kod nas nije promjenilo bile smo nerazdvojne prijateljice...naš cilj je bio da se ne promijenimo u novoj školi da ostanemo jedan tim kako je to Baby voljela reći što i jesmo ali ne zadugo.............Baby je nažalost preminuo tata,bila sam uz nju neprekidno,razgovarale smo,bilo mi je užasno teško mogu samo zamisliti kako je njoj bilo slamala se......dugo je nije bilo u školi kad se napokon vratila promijenila se postale je drukčija više nije bila za šalu,igru bila je jednostavno DRUGAČIJA više nije bila ona ista moja najbolja prijateljica,nedostajalo mi je to.......postala je jakko neznam kako da vam to objasnim otkaćena,promijenila je svoj stav života,skoro stalno se družila sa dečkima,poćela izlaziti svaku subotu po zabavama,više ju nije zanimala škola,ocijene,još uvjek mi je govorila da smo nerazdvojni tim ali ja,ja jednostavno nisam više znala kaj da uradim htjela sam staru Baby ali nje više nije bilo kao da je taj dio nje nestao,nestao u suzama za njenim tatom....voljela sam ju,bila mi je sestra koju nikad nisam imala,volim ju još i danas i staršno mi nedostaje ona stara ona,naša druženja,naše zajednićke proplakane suze koje smo prolile jedna radi druge.....
Bio je šesti razred kako je Baby bila bolesna nije je bilo dosta dugo u školi,također nije bilo niti Mony one cure koja ja došla sa Kim iz druge škole.....i takko kako ja nisam imala s kim razgovarati,sjediti zajedno u klupi...kao i Kim,sjele smo zajedno,poćele takko malo prićati,družiti se bilo mi je sasvim ok,otkrivale smo si svoje živote,otkrile smo da smo jakko slićne ali ono baš jakko.....bile smo obje Lavice ona rođena 19.08 a ja 15....nismo ni znale da imamo povezanu rodbinu....koja su se oženila jer kad su se oni ženili imale smo oko 5 godina pa se nismo sijećale jedna druge....naša braća zajednos u išli u razred,njena teta si je bila dobra s mojim roditeljima,ta njena teta živi blizu mene i ona je puno puta išla kod nje....a da ja nisam ni znala da ta cura ide samnom u razred........prićale smo,smijale smo se,polako sam zaboravila na onu tjeskobu,prošli su dani,tjedni.........ja i Kim smo se neprestano družile što je našim prijateljima bilo malo ćudno ali....mi nismo obraćale pažnju na to.....došla je Baby u školu,Mony još uvijek nije bilo ona je imala problema sa bubrezima tako da skoro cijeli šesti razred nije pohađala s nama nego tamo u bolnici......kao što sam i rekla Baby se vratila,i tako primjetila je da sam si ja postala jakko bliska sa Kim...
u poćetku to joj nije smetalo,sve tri smo se družile zajedno bilo nam je ljepo,ćak smo Baby,Kim i ja htjele da postanemo tri best frendice ali sve je to palo u vodu..poslije..ponekad sam ja htjela biti malo nasamo sa Kim jer smo si otkrivale neke tajne iz svog života,Baby je tad bila sa ostalim curama iz razreda Any i Ketty.... kad sam se vratila pošto smo Baby i ja putovale zajedno kući ona je poćela neš govorit da kao ja ono,ovo nju odbacijem,da se ja više ne mogu družiti s Kim,da ipak mi je ona best,da kaj ja radim,da kaj smo kao ja i Kim sad best,da aj moram odlučiti između njih dvije....moje mišljenje o Baby tada je palo još niže,meni nije bilo na kraj pameti da ja postanem s Kim best,ja sam uživala u njenom društvu ali ništa više od toga ja nisam mislila jer ipak već 6 godina mi je najbolja prijateljica bila Baby a to uistinu nije malo.....ali tako vrijeme je prolazilo i Kim mi je rekla da sam joj ja postala best frendica ja sam joj još uvijek govorila da je meni Baby best.....ali tada smo ja i Baby razgovarale neznam možda je to bilo još prije i ona mi je priznala kao da je ona ljubomorna na mene...takko prićale smo neš o ljubomori iako to nije pridonjelo mojoj odluci kaoju sam ja kasnije donjela.
Napisala sam u jednom pismu Kim da mi je ona best ali da ja neznam kako da kažem Baby jer to će biti šok za nju,odlučile smo ćekati i rekle smo joj to na jednom izletu kad smo išle u posijet,išli smo uglavnom u neku špilju...i ja neznam zašto smo mi to njoj rekle u špilji ali tako je bilo.....kad smo joj rekle ona je poćela trćati po špilji a kako je tamo sve sklisko i lako se može pasti mi smo poćele trčati za njom,učitelji su nas opominjali ali nismo ih slušale izašle smo iz špilje...... i u busu Baby je plakala s njom je bila Any,iza njih sjedile smo Kim i ja i mi smo plakale...sve tri smo plakale,bile smo totalno u komi,više se nije znalo tko radi koga plaće..Baby je plakala radi mene,ja radi nje,Kim radi mene i Baby,sve radi svega,samo znam da smo proplakale suza i suza.
Tada je poćeo 7 razred..kim i ja smo bile best,kasnije sam saznala da su Any i Baby htjele postati best...ali Baby nije mogla jer sam joj ja još uvijek bila naj......tada smo Kim i ja bile najbolje učenice u razredu,imale najbolje ocijene bile najomiljenije u razredu,seke blizanke.....(baš kao što smo bile prije Baby i ja,neznam možda će to sad zvučiti umišljeno od mene ali vjerujte mi umišljenost mi je na kraj pameti trebam samo logićan odgovor.....zašto smo tada Kim i ja postale najomiljenije,a Baby više nije bila...dali je to bilo radi mene???Dali sam ja tome pridonjela,Kim-inoj kako da kažem poboljšanju ili je to jednostavno takkko slućajno došlo????)
Baby su se ocijene strahovito snizile imala je totalni pad.......Kim i ja smo bile ko prst i nokat...........išli smo na maturalac u 7r u sobi smo bile:Kim,Baby,Ja,Ketty i jedna cura iz osmog razreda koja je sa ketty bila best,Ivana (meni je bila rođakinja,mislim još uvijek mi je heheh..)Pošto Any nije išla na maturalac,Baby je bila sa nama u sobi,bez obzira što mi nismo bile naj frendice,još uvjek smo se družile.......
Tada se dogodila noćna mora,Kim i ja smo se skoro svaki dan svađale,pa plakale pa mirile i tako u krug.........
Bio je dan kad smo se vraćali kući,Kim i ja smo sjedile zajedno a Baby je sjedila s jednim našim frendom......pošto mi je bilo malo dosadno rekla sam Baby da se hoćemo mi dvije zamjenit mjesta,ona je otišla kod Kim a ja kod tog frenda tako nas dvoje smo prićali i takk......pitala sam cure dal se zabavljaju,rekle su da da ali bile su malo čudne...no pustila sam ih neka razgovaraju......nasuprot mene bio je jedan suuper dečko koji je radi trikove sa kartama pošto ja o tim nemam pojma malo me je podućava bilo je zanimljivo ali ipak dan danas ništa ne kužim.....onda nakon nekog vremena dobila sam poruku od Kim u smislu da kaj ja zaista želim prekinuti naše prijateljstvo bila sam uistinu začuđena takvim pitanje,otišla sam do nje i rekla Baby dal mogu sijesti na svoje mjesto,Kim je samo gledala van kroz prozor i nije htjela prićat sa mnom....ja sam vam već o tome prićala ali eto ponovo ću.......tako da nas dvije nismo prićale 3mj.
6,7,i 8 mjesec......ja sam to pokušala izgladiti no nikako nisam uspijela.....ponekad smo si slale mailove i u jednom mi je napisala da se ja trebam promijeniti.....ostala sam začuđena zar pravi prijatelji ne prihvaćaju te onakvog kakav ti jesi bez da traže od tebe promijene????
Tako je poćeo 8 razred prvo polugodište......izgladile smo to nekako i još uvijek bile najbolje frendice što smo i danas......ali opet smo se svađale,zbog jedne cure koja je meni glumila frendicu i onda mi otela dečka a pokušala i najbolju prijateljicu..nikad mi nije bila draga a tad još manje........no Kim i ona su bile suuper,ljubile i grlile su se meni pred nosom svaki put kad su se vidjele a nije ni prošao jedan sat.Bila sam ljuta užasno ljuta no nisam više imala izbora,gubila sam ju,plakala ali nju oćito nije bilo briga iako je stalno govorila da joj ona nije best.......ali imala sam osijećaj da me želi namjerno napraviti ljubomornom što mi je kasnije i priznala........neznam osijećala sam se jadnooo zar sam to zaslužila nakon što sam zbog nje prekinula jedno veliko prijateljstvo...tada sam se pokajala ali više je bilo gotovo..Kim mi je bila best i to više nitko nije mogao promijeniti,jer kad meni netko postane best,teško da to više nebude jednostavno sam takva osoba da cijenim prijateljstvo i ne mjenjam best frendice ko čarape.....
No kasnije ta cura je napravila sranje,zbog nje je Kim morala kod psihologice na razgovor...tada je uvidjela da je ta cura uistinu pokvarena......ja sam to znala odavna,tada smo se Kim i ja zbližile još više bilo je sve pet,tako je evo i sad......ali ja neznam više kaj da mislim ja više stvarno ne vjerujem u prava prijateljstva i gubim nadu da ću ikad sresti........ PRAVOG PRIJATELJA.....
Puno sm razmišljala sad preko praznika Kim je ostavila duboke rane u mom srcu ali i puuno veselja,Baby još uvijek ima dio mog srca koji nikad nije izgubila.......kad se sjetim koliko sam suza prolila zbog Baby,ali tek koliko zbog Kim dva puta više iako smo naj frendice tek 2 godine,a sa Baby sam bila 6 godina..... Any mi je rekla da je Baby slomila nogu,bile su kod nje (any) skakale su i noga je završila u gipsu,ona sada leži doma u krevetu i nemože u školu,nedelju sam bila na misi gledala sam bor i razmišljala dali bi se drugčije zbilo da smo ostale nas dvije best dali bi taj dan ona bila kod mene i nebi slomila nogu.....osjetila sam neku griđnju iako znam da nemogu predviđati budućnost i šta bi bilo da je bilo tak..,ali jednostavno takko mi je došlo,pošto Baby neće iće u školu do 3 mjeseca odlučila sam joj napisat pismo i tako sad se dopisujemo preko pisama neznam možda je takko moralo biti možda ću sad nešto shvatiti dok nje nema možda ću uvidjeti gdje griješim neznam......ovaj post je uistinu najduži post koji sam ja ikada i vjerojatno koji ću ikad napisati.....od srca zahvaljujem svima koji su ga pročitali jer na neki naćin ste dobili moje srce na papiru sve moje osjećaje i vjerujte to nije mala stvar za mene......Hvala vam što dijelite sa mnom moj život,moje patnje,padove,uspone,ljubavi =))))
Cijenim to!!!!!
Volim vas!!!!
I nadam se da se mogu nadati i vašem mišljenju u svojim komentarima........



| KoMeNTaRi (28) | PriNTaJ | # |

nedjelja, 14.01.2007.

EVO PRIMAM I OBJAVLJUJEM DANU ŠTAFETU

1.Neznam zašto,ali ja još uvijek nisam našla PRAVO prijateljstvo.(iako imam jakko puuno prijatelja ćak i najbolju frendicu no ne osjećam ono znate PRAVO prijateljstvo....možda je stvar u meni....neznam uvijek svi govore tj. gotovo svi u osnovnoj sam našao/la PRAVO PRIJATELJSTVO,valjda jednostavno meni još nije naišla moja srodna prijateljska duša.)

2. Razumijem 6 jezika:HRVATSKI,NJEMAČKI,ENGLESKI,TALIJANSKI,ŠPANJOLSKI i SLOVENSKI =))
(ne govorim sve tećno,ali kad ih ćujem sve mogu bez problema prevesti na svoj materinji jezik HRVATSKI,meni je to ćudno jer u školi učim samo njemački...a sve ostale naučila sam sama,uz pomoć TV-e,obitelji...)

3.Ponekad zamišljam stvari iz budućnosti,ponekad i zamišljene osobe =))
(što bi moglo biti za 3 dana,tjedna,mjeseca,godina,tisućljeća-znate ponekad i predvidim =)),zamišljene osobe ne brinite ne ludim hihihihi a eto jednostavno dođe,i ode ...... )

4.Vjerujem u PRAVU LJUBAV ali zaista vjerujem,ono duboko,duboko =)))
(da će jednog dana doći mladić koji će jednostavno osvojiti moje srce i zajedno otploviti u ljubavne luke,te živjeti dugooo i sretnoooo........)

5.Imam strašan strah od paukova,svih vrsta buba i grmljavine.....već prelazi u fobije
Znate vjerujem u život nakon smrti te da naša duša dugoo luta dok ne nađe potreban mir.....

Te ju prosljeđujem:Very , Matei , Ivy52562
Cure nadam se da prihvaćate i prosljeđujte dalje (znaći i vi morate napraviti ovako 5 stvari koje opisuju vas...i prosljeđujte ih 3 osobama.....)
=)))



| KoMeNTaRi (17) | PriNTaJ | # |

četvrtak, 11.01.2007.

Aloha!!!

Dragi moji evo da vam se javim,nije prošlo baš puno vremena,ali evo malo mi je došlo pa da nešto napišem.....za sve one koji nisu shvatili koga sam izabrala to je.....My Love.....i zaista sam sretna zaista i jedva ćekam ponedeljak
da ga vidim i zagrlim,poljubim i možda još....smijeh =)) to ipak ostaje za mene =))
Nego da vam iskreno kažem meni je već zaista dosadno doma,i da nisam mislila da ću napisat novogodišlje odluke kojih ću se pridržavat,ali ipak jesam njih 30 joj nadam se da ću ih se i pridržavat rolleyes barem nekih rolleyes
Eh moram nešto podjelit s vam malo smo se razgovarali,dopisivali i tako napisao mi je u jednoj poruci:citiram-ti si moje srce cerekcerek
Joj takko nezam baš mi je suuper,obećala sam si da neću dramatizirati crnim mislima ali malo moram heheheh bang,nadam se da će ovo uspijeti i da neće biti ko moje prijašne veze,najduža moja veza bila je 4mjeseca + da smo se vidjeli u to vrijeme svega dvadesetak puta,najkraća veza bila je jedan dan tj.pola dana hihiih rofl bila je to više neka zezancija nego veza ali eto.......
Toliko o mojim propalim vezama...ipak se ja ne zabrinjavam za to pa imam tek 14 i pola godina =))
Ali znate kako je kad se zaljubite mislite da je to prvi i zadnji put da se tako osjećate......ali onda opet kad ta veza pukne promijenite mišljenje i tak.....
Sve u svemu ljubav je nešto što se jednostavno ne može opisati,to se može samo doživjeti i onda osijetiti sve ćari ljubavi.
Ljudi budite mi sretni i zaljubite se ali pazite da ne odaberete čovjeka koji će vas povrijediti i to uzastopce =)))
Voli vas vaša girl!!!!!



| KoMeNTaRi (15) | PriNTaJ | # |

petak, 05.01.2007.

ODLUKA JE PALA!!!! =))

Hello dragi moji....pa kako ste mi????Samo da znate ovaj post je bio napisan još prije ali eto dana s ga sa sigurnošću mogu objaviti.....
Ja sam više nego odlično.....zapravo ja sam fantastićno,nevjerojatno dobro,fenomenalno,sasvim o.k =))
Nemojte se ćuditi to vam govori zaljubljena tinejdžerka =)) pa nije ni ćudno.......
E pa odluka je tu,i znate stvarno sam se ufurala da je ona prava.....stvarno ako sam pogriješila OPET......neznam kaj ću........ali ja sam pozitivna i NISAM POGRIJEŠILA DONJELA SAM NAJBOLJU MOGUĆU ODLUKU!!!
Tri noći nisam spavala kako treba..........što mislite ko je izabranik.....ne,ne,ne nije on.......On je da,da,da ihihihhihhihi =))))
Malo ću vas još držati u neizvjesnosti.....srce mi je govorilo jedno...glava drugo......
Već mi je jednom tako bilo i poslušala sam glavu...a ne srce i zeznula sam se......e pa ovog puta poslušah svoje SRCE!!!!
Na kraju ću vam objavit sretnog dobitnika =)=)=)
Ljudići moji takko se bojim slomljenog srca zaista bojim.......moje prijateljice kažu da sam odabrala krivog neke pak da sam izabrala pravog...... znam da me one vole ali one ipak neznaju što ja osjećam i možda ........Što vi mislite,koji je????
Vi mi nemože baš puno toga reći jer ne poznajete mene,niti njih ali ovako iz mojih prići.................
Odabranik je malo mlađi od mene nekoliko mjeseci ali....ja mislim da to nema nikakve veze...ha????
Godine mi nisu bitne.........ali ipak..........
Bojim se da me ne povrijedi,on je tako........sladak i bože.......kad sam s njim kad prićamo tako osjetim ono nešto znate o ćemu prićam???
Pa kad mi napiše neku turbo slatku poruku jooooooj..............a što ako ja njega povrijedim grrrrrrrrr
tako se sad mućim tim mislima ali NEEEEE!!!!!
Ne želim sad misliti o tim stvarim...želim biti sretna bit će kako bude.....ako se dogodi što nizbrdice pa preživjet ću....prebrodit kako i sve padove do sada.......
Ljudi moji napiši te mi nešto,ohrabrite me,bilo šta pišite samo da neš ćitam.....
Puno volim svoje najdraže cure:*Very*,*Les yeux*,*Matea*,*Hippy*,*Complicated girl*,*Antishminkerica*,*PuPsY* i ŠEĆER NA KRAJU SVOJU *Ivy52562* koja me je potpuno zaboravila ;(
Cure zaista ste NAJBOLJE!!!!!!
Sorry-te ako koju zaboravih =))


...ODABRANIK JE...



| KoMeNTaRi (17) | PriNTaJ | # |

srijeda, 03.01.2007.

Love,love,love only love cerekcerekcerek


Najprije bih vam zaželjela sve najbolje za Novu 2007 sa malo povećim zakašnjenjem,svima vam želim od srca only the best =))
Novu sam proslavila u društvu najboljih prijatelja,i svoje najbolje prijateljice Kim (to je naš zajednićki nadimak,ali to sad nema veze.)
Bilo je divno,ja sam prespavala kod nje i tako smo ćule do 5 sati ujutro party
Gledale smo mrak film =)) i ono mi tako gledamo film kad ono ja od jednom pitam koliko je sati a ono bilo već 12.06 grrrr Nova je već tu hiihhi i tako onda uslijediše ćestitke. kiss smijeh
Kod Kim nije bilo nikog doma takko da nam je bilo još bolje......mama i tata su joj otišli na bal....kao ćekat Novu i luuudnica =))
Vani su užasno pucali grrrrr....ne volim baš to....
A sad da naslov =))) rofl
Love,love,love only love cerekcerekcerek
Da,da,da ja sam takkko sretna jeee evo vam izvješće o onom mom tipu.
Njega sam nazvala..... My Love.... mislim nadimak =))
A svog bivšeg da,da onog o kojem sam vam također prićala ....My pretty boy......naravno nadimak!!!
Možda se pitate zašto vam govorim i o svom bivšem e pa sad ćete shvatiti........udobno se smjestite jer slijedi pravi ljubavni trokut između mene,my love,i pretty boy-a tj.mog bivšeg!!!!
Ovako negdje od prilike 3 tjedana sam ja shvatila da sam zaljubljena u jednog totalno dragog i slatkog dečka ali ja nisam znala dali će mi ta ljubav biti uzvraćena(My Love).
I mislila sam samo na njega i na to dal će biti šta od toga............i sami to znate ali onda..... od jednom clip pojavi se moj bivši moja davna ljubav nezaboravljena ljubav rolleyes......i sad sam ja u nekom ljubavnom trokutru nut
I ja sad neznam kaj da radim...... znam da sam zaljubljena u .....My Love...
i on mi je rekao da je i on u mene i sad tu nema problema mislite da kaj ja ćekam..
Onda se javio moj bivši i kaže mi da još uvjek misli na mene i da mu se još uvijek sviđam,Bože......namcorsrce mi je takko zatreperilo kad sam to ćula...
Dvije godine u mom životu nije bio ni jedan dečko koji me je stvarno zanimamo sve su to bili glupi mali flertovi..
A sad su tu dva i oboje su mi urnebesno dragi..i gluupa sam i neznam........ i tako je to jadnoo i zato vas molim da mi vi pomognete i date svoj mišljenje,neki mali savjet......

Ljudi budite mi dobro....vaša zaljubljena girl.....


image hosted by ImageVenue.com

Zaboravih reći Hippy u prošlom postu u komentarima si mi napisala citiram:i slobodno nekad prekrsi i ne igraj na sigurno.E pa hippy to sam i ućinila....Hvala!!!!!
Iako sam možda trebala trunčicu napraviti drukćije i ne sresti se sa svojim bivšem ali ipak..to je bila sudbina.



| KoMeNTaRi (28) | PriNTaJ | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.