< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (8)
Travanj 2008 (2)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (1)
Rujan 2006 (2)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (6)
Svibanj 2006 (11)
Travanj 2006 (9)
Ožujak 2006 (6)
Veljača 2006 (4)
Siječanj 2006 (8)
Prosinac 2005 (8)
Studeni 2005 (6)
Listopad 2005 (11)
Rujan 2005 (3)
Srpanj 2005 (9)
Lipanj 2005 (12)
Svibanj 2005 (22)
Travanj 2005 (4)
Ožujak 2005 (15)
Veljača 2005 (11)
Siječanj 2005 (7)
Prosinac 2004 (21)
Studeni 2004 (22)
Listopad 2004 (1)
Rujan 2004 (14)
Kolovoz 2004 (30)
Srpanj 2004 (31)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

zaigrana i tu

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us


s vama mi je život lipši:
BARBA
BEŠTIJICA
BORUT
BUGENVILIJA
ČIOVKA
DEMJAN
DOMINA
E.P.
FRANC
GALEB
HELIX
JASNA 2+2
JOE PELLENA
JULIERE
KORALJKA
LANTERNA
LOLA WALSER
LJELJA
MALA
MLADEN
OCEAN
ODMAK
OTOK
PEŠKA
PJESMA
REGINA
SKROZ
STUDENA
M.H.ŠVABICA
ZMANY
ZORA


Image Hosted by ImageShack.us
kasheta@gmail.com





06.10.2007., subota

Sivi dan i detalji u boji

Image and video hosting by TinyPic

Danas je u 11 uri triba bit start Mrdujske regate. No vitra ni za lika, samo siva izmaglica puna vlage. Rivon su prošli trumbetaši ma ni oni nisu skupili više svita. Bilo je uobičajeno domaćeg svita kojemu sad riva dođe samo ka kraća ruta do cilja. Stranaca dosta, onako. Tekno beton ka klizalište po ovoj kišici. Stupovi se obisili sami o sebe kad nima Pedra da visi.


Image and video hosting by TinyPic

U Marmontovoj šušur svita ribe i stupova...opet. Ka da rastu iz vode, pari mi se svaki put da je još koji naresta. Jednog će dana džungla od njih nastat i zavladat će afalton...bravo, ko bi reka da će asfalta nestat u nas!


Image and video hosting by TinyPic

Duša grada je opet Pjaca. Tu nima čega nima-trumbetaši, mažoretkinje, klapa pivača, štand o roza cvića i brošura za ovi Dan ružičastih vrpca, štand o peticije HSP-a za kontra nešta (mislin da jel' NATO u pitanju), štekati puni svita, oni pivači seli za sto i pivadu za svoju dušu, mi s njima (Dalmatinaaaac saaaan, tu san rođen rooođen jaaaa)...kišica poče, lumbrele se rastvaradu...žamor glasova, pisme, mobitela, stranci grupno blokiraju domaće sa spizon u kesama, dvojica u crnin frakovima paradiraju...ma di bi ovega drugdi mogli vidit - frakovi i srdela rofl Peristil okupiran stonasto, jedva domaći svit more proć od grupiranih okupatora koji ni ne grintaju na loše vrime...bože ča nan šaješ takve čudake!


Image and video hosting by TinyPic

Ako je Pjaca duša, pazar je bome trbuj grada. Obilat, bujan, mirisan. Zaboravljan na sivilo od ovega vatrometa boja. Jesenji darovi.










- 14:11 - gukni golube (76) - ma štaš' trošit kartu - #

05.10.2007., petak

Vremeplov: Bila je tako lijepa...i ostale

U zadnje dane samo slušan stare pisme, tako stare da me vratilo u ditinjstvo.
Nemojte se jidit ako vas sataren sa njima.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Dragan Stojnić me osvojia davnih dana divnin glason i gospodskon pojavon.
Legendarna je ova njegova pisma:

BILA JE TAKO LIJEPA

Bila je tako lijepa,
uvijek se sjećam nje,
Bila je tako lijepa,
kao tog jutra dan,
Divna je ona bila,
kada sam ostao sam,
Više se nismo sreli,
jer nju je odnio dan.

Sve ja kao tajna
ostalo na keju tom,
Oči, njene ruke,
plačni pogled njen,
Možda je tako bolje,
zaborav briše sve,
Ali ipak, ipak često,
često se sjetim nje.

Danima kiša lije,
uz prozor stojim sam.
Prošlo je mnogo dana,
obuze tad me san,
Sjetih se onog jutra
našega rastanka,
Sjetih se tihe
rijeke kojom je otisla.


A sad uzmite neko piće, pritisnite ovi mali trokutić ispod, zatvotite oči i uživajte.

Powered by eSnips.com


A, ča san rekla, jel' vas vratilo u mlade dane...još mlađe...najmlađe?

Ne sićate se, ne znate, nikad čuli?!
Onda priporučite svojin roditejima...ili praroditejima da navrate ovod i poslušaju.

Laka van noć! pjeva




- 22:55 - gukni golube (7) - ma štaš' trošit kartu - #

02.10.2007., utorak

Spremna za Vrpolje

Po naređenju drugarice Zore nabavila

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Osigurala se i protiv suza
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

(ovo mi ostalo iz doba NNNI)


- 21:54 - gukni golube (17) - ma štaš' trošit kartu - #

01.10.2007., ponedjeljak

Jaja na oči

Franeee, evo javjadu da izložilo carska jaj u Grad. Carska jaj pokažiju svitu. Čuuuuuuj carska, eeeeeeej!!! Kažedu da i samo devet moglo stat u Grad. Da devet?!?! Da saaamo!!! Devet me kolpi safatalo kad promislin i na ti devet...

Jes čuja za ovo - bija niki ruski car koji jema puno puno jaj, tolko jaj da je to milina, ovaj mirakul...ima tolko jaj da mu u Grad nemoredu stat! Ma nisan infišala, eno piše na teletekst! Je, je, istina je, mora bit istina, eno piše crno na bilo...ma obratno, bilo na crno...nima veze, piše čoviče onako kako ti uvik tražiš napismeno.

Evo saće dnevnik, požuri s oton kobasicon, ča je tolko piplaš i rastižeš! Pari da si dite. Ajme ča me nerviraš. Neću ja zbog ote tvoje đelozije propustit carska jaj. Ma e, ne nisi. Pričaj komu drugon. Tiš prat pjate,za kaznu!

Vidi boga ti, da i je jema čak 52!!! Isuse i Marijo!!! Straota od Boga! Ne viruješ opet. Evo ti laptopoć pa čitaj. Pa da, sad ti očale nevaljadu, a onda mi viruj,e... K vragu, kaš više napravit nove!

Ajd sad, molin te ka Boga, sidi više s miron tu kraj mene. Daj mi ruku, sva nikako dršćen... Ma vidi manita čovika, biš ča, dan ti ruku a ti bi oma...Samo me malo straj gledat. Ajme Frane ni u snu najluđen nisan mogla zamislit da živ čovik more imat tolko jaj. Noćas oka neću sklopit...

Ma di sad reklame da in reklame jarčeve...

Kakva li su mu gospe draga?! Mora da su mu o zlata...Dabome da jesu...Ča se smiješ, kad je car,e...O dijamanti, smaragdi, bisera. Ta nisu mu obična. Car je to bija, eeeeej, car. Carska jaj!!!

Ma di sad baš moraš ić pišat, piša si prin deset minuta. Uvik kad je najnapetije ti moraš pišat. Pođi u drugog likara, ne virujen ja onemu od niki dan. Ja san ti najboji likar ma me nećeš slušat.

Evo jiiiiiiii, požuriiiii! Ajme lipa li suuuu...mmmmmmm Gospe mojaaaa....a nisu ni mala bome. Jooo da mi i je pipnut pinku, ma taknut...ne bi ji tiščala jako. Ma osiguralo i da ni muva nemore do nji. Eno i s puškaman čuvadu.

Da zašta?! Kad ti moraš uvik pišat...To je blago cukunu dabili cukunu, to se smi samo gledat i patit! E, dabome, blago, a ča si ti bija mislia?



Bila san išla leć, pozicionirana strateški. Frane već hrče, lega davno.Čin se naji zaspe ka cok. Oči zatvaran. Brojin ovčice: jedna, dvi, tri...pet, šes...sedan...osan...devet jaj! Jaja na oči padaju. A san neće.

I evo me sad ovod. Naškodila jaja.

Kategorija: gastronomija
- 03:47 - gukni golube (12) - ma štaš' trošit kartu - #

Creative Commons License