Bottom seeking Top

06.12.2005., utorak

Light

Nevjerojatno je kako u trenucima najvećeg beznađa, kad nigdje ne vidimo izlaza, iznenada se odnekud pojavi rješenje, ukaže nam se sunce, upali svjetiljka. Odnekud pronađemo hrabrosti i snage pa razbijemo barijere koje nas sputavaju i izađemo iz ljuske jači, bolji i odrasliji. Često time iznenadimo i sebe i ljude oko sebe.

Pedro je još jednom otputovao u Ohio svom Marku, ali Mark je i dalje ostao vjeran svom Willu. Pedru je bilo jako teško neprestano slušati priče o Willu i povlačiti se u drugu sobu dok Mark razgovara s Willom preko Interneta. Mark je odlučio upoznati Pedra s članovima obitelji. A oni su ga preduhitrili pitanjem: "Stigao je tvoj prijatelj Will s Filipina?" Ne zna samo rodbina za Willa. Čak je i konobarica u jednom restoranu pitala Marka da li je mu je to stigao prijatelj Filipinac. Dok ga je vozio na aerodrom, Mark je pitao Pedra zašto je često neraspoložen i šutljiv. Pedro je nastojao izbjeći odgovor. Izlazeći sa autoputa pročitao je naziv ulice: Will Street! Niti jedan trenutak nije mogao proći da ga netko ili nešto ne podsjeti na Willa. Stigavši kući, Pedro se mučio tri dana dok nije smogao snage napisati pismo u kojemu Marku objašnjava da ne može više podnositi svoju situaciju i da je s njima gotovo. Nakon toliko vremena, ipak je uspio napraviti pravu stvar. Tako sam ponosan na njega!

Reuben je smogao snage poslati e-mail Leongu i objasniti mu da se u Californiju ne bi trebao vratiti zbog njega ili bilo koga drugoga, nego jedino radi sebe samoga. Objasnio mu je svoju situaciju te da nije spreman za vezu. Leong je uzvratio da se vraća zbog svoje karijere te da se nada da će s Reubenom ostati dobar prijatelj. Reubenu je nakon ovoga laknulo. Iako mu je godila pažnja koju mu Leong posvećuje, i s njim se jako dobro zabavljao, morao je biti iskren s njim i objasniti mu da ozbiljnija veza s njim ne dolazi u obzir.

Eric je ovaj vikend završio u zatvoru zbog vožnje pod utjecajem alkohola. Pokupio sam ga ispred zatvora nakon što je tamo proveo cijeli dan. Morao je netko doći po njega jer tokom vikenda nije mogao preuzeti zaplijenjeni automobil. Na putu kući priznao mi je da ima problema s alkoholom i da se ne može kontrolirati. Iznenadio me kad mi je priznao da je alkoholičar, to za njega nikad ne bih rekao. Nakon duljeg razmišljanja zaključio je da alkoholom liječi svoje depresije. Zakazao je posjet liječniku da se posavjetuje u vezi depresije. Također je odlučio početi posjećivati lokalni AA (Alcoholics Anonymous). Drago mi je da mu je ova nezgoda otvorila oči i da pokušava nešto po tom pitanju poduzeti.

A ja sam, nakon toliko mučenja i odugovlačenja, učinio jedinu logičnu i razumnu stvar. Reggie i Basilio mi kažu da je dobro da sam bio iskren i realan. I ja se lakše osjećam bez tereta koji me je mučio. Ali zašto iskrenost i realnost moraju istovremeno prouzročiti toliku bol???
- 17:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Links


Free Website Counters
since Feb 18, 2005