Bottom seeking Top

21.07.2005., četvrtak

Closer

"Set in contemporary London, this is the story of four strangers (Julia Roberts, Jude Law, Natalie Portman, and Clive Owen) - their chance meetings, instant attractions and casual betrayals." Očekivao sam puno od ovog filma na osnovu dobrih kritika i komentara, nominacija za Oskara i osvojena dva Zlatna Globusa. Međutim, film me jako razočarao. Reklama za film obećavajuće kaže: "Napokon ljubavna priča za odrasle", a ja bih je promijenio u "Ljubavna priča za glupake".

Četvero izgubljenih ljudi upadaju u međusobne veze, prekidaju bez pardona, i opet se vraćaju jedno drugom i tako unedogled. Susreću se sasvim slučajno, da bi iz toga proizašla nekakva harmonična dugogodišnja veza, koja na kraju pukne u sekundi kako je i nastala. Likovi se ponašaju kao da na svijetu nema drugih ljudi, nego im život ovisi jedan o drugome. U jednom trenutku ponašaju se kao nevinašca, a u idućoj sceni su okrutni sebičnjaci. U jednom trenutku su lovci, a u idućem nevine žrtve. Snebivajući se prateći sve te nevjerojatno glupe obrate, pitao sam se da li moj homo pogled na svijet utječe na to kako sam prihvatio ovaj film. Neka od prikazanih str8 ponašanja i reakcija teško mi je zamisliti u gay svijetu. Sva ta dramatiziranja oko seksa i prijevara, opsesije jednom osobom, svođenje ljubavi na trenutačne osjećaje, isključivanje razuma... - not my style at all.
- 22:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Links


Free Website Counters
since Feb 18, 2005