Bottom seeking Top

03.07.2005., nedjelja

Experience

"A ja sam mislio da je moj život kompliciran!" To je skoro postala tipična reakcija ljudi koji čuju moju priču. Na moje pitanje, Eric mi je ponudio vrlo razborit savjet: "Zakomplicirao si život petoro ljudi. Sredi se prije nego što zakompliciraš život desetoro ljudi". Ne baš ono što sam htio čuti, ali mi je baš trebalo tako nešto da me potakne na razmišljanje.

Eric posjeduje izvanredno životno iskustvo. Sa šesnaest godina iselio se iz roditeljske kuće u Ulaan Bataaru, i od tada je više puta mijenjao mjesto stanovanja između Njemačke, SAD, i rodne Mongolije. Iza njega su lude godine gay života u kojima je skupio zadivljujuće iskustvo. Jako je neovisan, vrlo discipliniran, razumije ljudske odnose i veze puno bolje od većine ljudi.

Iskustvo je nešto što jako cijenim kod ljudi zato što mogu od njih učiti. U razgovoru s Ericom rekao mi je toliko stvari koje su me natjerale na razmišljanje. Malo je brzoplet u izvođenju zaključaka, ali je u većini slučajeva u pravu. Uz to je i vrlo skroman pa nije htio prihvatiti nikakav kompliment što se njegova iskustva tiče: "Ja sam samo čovjek koji uči život". Nevjerojatno! Još je više nevjerojatno to što je Eric 6 godina mlađi od mene, a po emocionalnoj zrelosti je kojih dvanaest godina ispred mene i ispred većine drugih ljudi. Zato ga njegova generacija nimalo ne zanima.

Dugo vremena prije spavanja razmišljao sam o svemu što sam čuo od njega: koliko još moram rasti i razvijati se prije nego što postanem sposoban ostvariti kvalitetne odnose s drugim ljudima. Iz glave mi nikako nije izlazila misao: "ako želiš biti sretan i zadovoljan u vezi, prije toga moraš naučiti biti nezavistan i zadovoljan sam sa sobom!" Nakon toga sam u snu dobio ideju koja mi nikad prije nije pala na pamet: želim se iseliti i naučiti živjeti sam i biti zadovoljan sam sa sobom.
- 22:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Links


Free Website Counters
since Feb 18, 2005