Bottom seeking Top

23.03.2005., srijeda

San

Koji čudan san sam usnuo noćas. Sanjao sam svoju ljubav iz osnovne škole. Susreli smo se nakon toliko godina, i moji osjećaji su se opet probudili. Ne bi to bilo ništa čudno da se ne radi o djevojci! Onda sam se zabrinuo u snu: zar je moguće da se ipak mogu zaljubiti u ženu???

Ali to je bio samo san. Čim sam se probudio, Mick se vratio u moje misli, pa mi je postalo jasno da nemam razloga za zabrinutost. San me tek podsjetio na moju ranu mladost kad sam se stvarno zaljubljivao u djevojke. To je bilo još u osnovnoj školi. Sjećam se nekoliko cura u koje sam bio ludo zaljubljen. Naravno, to su bile nevine ljubavi iz školskih klupa. Ništa se nikad iz toga nije razvilo. Nakon toga, u srednjoj školi nisam uopće bio zaljubljen ni u koga. Ali u to vrijeme sam počeo osjećati da me privlače muškarci. Fast forward na fakultet: tamo nastupa dugogodišnja zaljubljenost u mog vjenčanog kuma. Istovremeno, čak nekoliko tjedana sam bio zaljubljen i u svoju ženu, u to vrijeme prijateljicu.

Ovaj moj seksualni razvoj nije baš tipičan za homoseksualce. Većina ljudi s kojima sam o tome pričao rekli su mi da su od djetinjstva osjećali privlačnost samo istom spolu. To me dugo vremena mučilo, i to je jedan od razloga što sam sebi dugo vremena nisam htio priznati da je moja homoseksualnost normalna urođena stvar. Naime, u mom slučaju, izgledalo je kao da se homoseksualnost razvila kroz dugi niz godina. Ovo pitanje me mučilo dugo godina dok nisam dobio adekvatne odgovore od savjetnika i iz knjiga.
(1) Homoseksualnost se ne pojavljuje uvijek "od rođenja" kao što mnogi misle. Mnogi ljudi postanu svjesni svoje homoseksuanosti kasnije, u raznim dobima života. Jedan primjer govori o ženi koja je živjela u sretnom braku 20 godina, odgojila djecu, da bi se nakon toga zaljubila u ženu i u vezi s njom shvatila da je to ono što joj je nedostajalo cijeli život. Nikad prije nije ni pomislila da bi željela biti u vezi s ženom. Dešava se dosta često da ljudi jednostavno evoluiraju i dođu do stadija kad prihvate homoseksualnost kao svoje seksualno usmjerenje. To što se ovo usmjerenje razvilo tokom vremena nikako ne znači da su ga oni "izabrali". Ja itekako dobro znam da to nisam sam izabrao, dapače, borio sam se s tim dugi niz godina, neuspješno kao i većina homoseksualaca.

(2) Mnogi ljudi u pubertetu i adolescenciji imaju svakakve dvojbe i nagone dok traje njihov seksualni razvoj. Mnogi heteroseksualci se zabrinu ako sanjaju istospolni seks. Mnogi homoseksualci se zabrinu ako ih u nekom stadiju zainteresiraju žene. Na kraju krajeva, nije bitno što i kako smo osjećali tokom našeg razvoja. Sve dvojbe, nedoumice, eksperimenti, i slične stvari su normalne u tom periodu života, i ne bi nas trebale zabrinjavati. Bitno je ono što osjećamo sada.


- 03:22 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Links


Free Website Counters
since Feb 18, 2005