Boroleta i starleta

ponedjeljak, 18.02.2008.

Duh u Močvari

Ne znam da li spadam u vesela ili malo mračnija bića - znam da ona mračnija, često neopravdano, automatski dobijaju i epitet dubokih i produhovljenih.

Koliko sam sklona muzici koja diže, potiče, veseli i odmara, toliko sam sklona i najmračnijim djelovima opusa Massive Attacka, Portisheada, Nick Cave-a i Depeche Mode-a.
Znam da se mrak kod ljudi ponekad javlja kao posljedica prevelikih emocija, kao što se ponekad javlja i tek kao posljedica prevelikog kukavičluka da se zaroni u život.

Danas su mi svi gore nabrojani i dalje dragi, iako moram priznati da ih puno rjeđe stavim u player nego prije - čovjek sa godinama nauči 'odraditi' i krize, dna i pokoji očaj i beznađe. Pretpostavljam da sam sa godinama naučila uvijek imati nadu i zrnce optimizma - ja to sebi tumačim stečenom hrabrošću.

Svidjeli su mi se čim sam ih čula, a čula sam ih slučajno, još slučajnije naišla na nekakvu recenziju njihovog albuma i tek nimalo slučajno zamolila brata da mi skine još nekoliko pjesama.
rv

U petak smo ih došli poslušati u Močvaru i moram priznati da su dojmovi bili isti - uživo su još puno, puuuno bolji. Neću ući u preveliku analizu tekstova, ali ću reći da uvijek ostanem PAF kada netko nađe svoj divan mali kanal da te dotakne i pokaže ti da osjeća i vidi isto ono što i ti. Jer sve se na kraju, čini mi se, svodi na isto. Ako želiš i sposoban si jako voljeti, moraš moći i znati jako i patiti. Ili da vas ostavim sa njihovim oblikom ovog istog zaključka:

Da opet sve isto bih na mnoge stvari ne bih ni da pomislim
A kamoli da ih ponovim, ali dobro, sad dobro je
Živ sam i napokon osećam i ništa me više tako ne boli,
Pošto znam da i to proćiće,
Da zadovoljstvo i patnja ruku pod ruku idu,
Jer da bi se od srca smejao, od srca mora i da se plače I tako to ide, tako živi ljudi žive ali dobro, sad dobro je
Kako i šta moglo je…



rv

Poljubac od

Alternativne Natikače

18.02.2008. u 16:44 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Brejnstorming popraćen nabacivanjem ideja i osvježen sajt spesifik instalacijama koji dovodi do neminovnog ogoljenja bitka

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

A sa vaše lijeve strane nalazi se popis Boroletinih najvećih životnih postignuća:
- okršaj sa Terezom Kesovijom
- šampionsko izvođenje akrobatske polke
- slučajni susret sa pjevačem Letećeg odreda
- zabijanje u stup. licem, ne autom.
- prisutstvo glasom i stasom na novom live albumu/spotu grupe Hard time
- diploma pravnog fakulteta
- CD Bruce Willisa
- odlično izvođenje brejk densa, sa posebnim naglaskom na ubojiti back spin
- 2 ljuta pisma novinarima dvaju hrvatskih tiskovina
- vlasnica popisa imena sedam sekretara SKOJ-a
- vlasnica zbirke poezije generala Ivana Tolja
- koncert Pink Floyda u Wiener Neustadtu (razbu, požderi se)