drago boric

petak, 13.04.2007.

Sifra:"BULJAVE OCI"-"PROFESOR NIKOLA"-2

"STA CE TI TURSKO DIJETE KAD CES IMATI CETNICKO"
Nakon dva sata vratio se onaj cetrdesetogodisnjak sa dvojicom mladih cetnika u uniformama JNA.Jedan je bio smedji tridesetogodisnjak,a drugi,crnomanjasti,bio je koju godinu stariji.Rekli su mi da podjem sa njima da uzmem dijete.Odveli su me prema centru grada u jednu visespratnicu.Tu su me uveli u jednu garsonjeru,mislim na trecem spratu.Pitala sam ih gdje mi je dijete,a onaj smedjokosi mi se tada"iskezio"u lice rijecima:"STA CE TI TURSKO DIJETE,KADA CEMO TI MI SADA NAPRAVITI DVA BUDUCA CETNIKA".Vrisnula sam od zaprepastenja i krenula prema vratima,ali mladji me je uhvatio snazno,objema rukama,i privukao sebi.Vristala sam,zvala u pomoc,dok me onaj stariji raskopcavao.
Otimala sam se i gurala ga od sebe nogama,dok me nije poceo snazno udarati sakama i koljenima.
Urlao je:"AKO SE BUDES OTIMALA I PRAVILA NAM PROBLEME,ZAKLAT CEMO TI DIJETE.ONO JE U NASIM RUKAMA,U SUSJEDNOM STANU.ZAKLAT CEMO TI CURICU..."
Gotovo sam potpuno malaksala,kad su me polugolu bacili pod noge,na pod.Tu na podu,obojica su me grubo silovali.Molila sam ih da me ubiju,da me zakolju,samo da mi ne diraju dijete.Poslije sam pala u nesvijest.
Kad sam se probudila bila je ponoc.Bila sam sama u stanu.Cijelo tijelo bilo mi je studeno i obamrlo.Bila sam cas u nekom polusnu,cas na javi,prestravljena.Vani su se culi pucnji.
Moglo je biti oko 9 ujutro,kada je jedan od cetnika,silovatelja,zlikovaca,dosao u garsonjeru,noseci u
ruci komadic kruha,namazan nekim pekmezom..."Budi dobra",rekao mi je,"pa ces uskoro vani".A onda je,hladno zureci u mene,nastavio:"Danas ces razgovarati s jednim uglednim profesorom.On je ovdje u Vogosci.Ako mu odgovoris na neka pitanja,ako budes pametna,sigurno ces vani sa svojim djetetom",
izustio je crnomanjasti cetnik i izasao iz sobe.Bucno je zalupio vrata i resko ih zakljucao.
"OCI SU MU BILE KRUPNE I BULJAVE"
Predvecer je dosao po mene,zakrvavljenih,pijanih ociju i odveo me u zgradu hotela.To vise nije bio onaj hotel.U holu je bilo puno ljudi.Sve je bilo zagusljivo i prljavo.Uveo me je u sobu,na prvom spratu.U sobi je sjedio sitan,omanji,mrsav covjek,uredne,crne brade.Oci su mu bile krupne i buljave i isticale su se na glavi,a pogled prodoran.Mislim da nije bio pijan,iako je cijela soba smrdjela na alkohol.Vrata su se zalupila iza mene.Gledao me je svojim buljavim ocima rekavsi:"Zakljucaj,devojko,
vrata".Pomislila sam da je neki Srbijanac po onome"devojko"...Nisam smjela odbiti naredbu,nadajuci se pritajeno da ce mi taj covjek pomoci da vidim svoju curicu,koji su mi oduzeli u zatvoru"Sonja"u Vogosci.Stajala sam u iscekivanju.Trajalo je mozda 15-20 sekundi,a meni se cinilo dugo..."Sta hoces devojko?Hoces li vani?",pitao me stravicnim,tihim glasom iz koga je izbijala studen.Sutjela sam.Sta god bih rekla,mozda ne bi bilo pametno.Cekala sam dalje..."Cutis!E pa lepo,onda ces mi to reci posle.Skidaj se!",naredio mi je nesto povisenim tonom i povukao za ruku prema sebi.Odgurnula sam ga od sebe,trgnula i krenula prema vratima,a on me je uhvatio objema rukama za nadlaktice,okrenuo i bacio me na pod,a potom udario jako nogom u predjelu butne kosti.Onda je brzo otkljucao vrata i pozvao onog crnomanjastog cetnika,naredivsi mu da me skine golu.Vriskao je pri tome i sijevao buljavim pogledom.Izasao je iz sobe,govoreci da ce se brzo vratiti.Onaj crnomanjasti cetnik nasrnuo je na mene,digao me sa poda,udarivsi me jako koljenom u stomak.Onda me je bacio na kauc.Osjecala sam velike bolove u predjelu stomaka,gubila sam se kada je zaskocio na mene,zajasivsi da me raskopca.Raskopcao mi je bluzu i gotovo je strgao sa mene,a onda i suknju,pa gacice.Molila sam ga da me postedi,a on je bio jos goropadniji...Tada je usao onaj profesor sa bradom.Oci su mu divljacki sijale,pa sam oborila pogled i zatvorila oci.Cula sam samo kako mu zvoni toka na kaisu,da se skida i nasrce na mene.Branila sam se skupljenih nogu,a onda me je zasuo samarima i sakama.Klonula sam i pustila se,znajuci da mi moze biti samo jos gore.Profesor me je pokusavao silovati ali mu nije polazilo za rukom,pa se poceo derati na mene i samarati me.Opustila sam se cijelim tijelom i pravila se da sam u besvijesnom stanju,a profesor je bezuspjesno kidisao na mene.Nakon 10-15 minuta mi je opsovao balinsku majku i sisao sa mene,nakon sto me je uprljao sobom i svojim smradom.Brzo se obukao i izletio iz sobe i zagalamio na onog cetnika u hodniku.Pravila sam se i dalje da sam u besvijesnom
stanju,lezeci na kaucu,kada je uletio onaj cetnik iz hodnika i nasrnuo na mene.Osamario me je nekoliko puta,a onda me je grubo silovao,dahcuci i govoreci mi:"ONO STO JE ZAPOCEO PROFESOR NIKOLA,ZAVRSIT CU ZA NJEGA JA!"
"PROFESOR NIKOLA!!!"Te dvije rijeci duboko su se urezale u moje pamcenje i brujale u meni,sve dok se nisam vratila iz Svedske,krajem 1997.godine,i na televiziji prepoznala"PROFESORA NIKOLU",
ZLOCINCA,SILOVATELJA.PREPOZNALA SAM NIKOLU POPLASENA U SRPSKOJ SKUPSTINI U BANJA LUCI.
Sada zivim samo za dan,za susret sa njim u HAGU,da vidim hoce li mu oci tamo divljacki sijati,kao onda kada je nasrtao na mene bespomocnu zatocenicu,kada me uprljao,obescastio.
Niko mi ne moze vratiti moga poginulog muza.Gotovo sam izgubila i nadu da cu ikada saznati sta se desilo sa mojom cetverogodisnjom kcerkom,koju su mi Srbocetnici oduzeli.Da li je ziva,ako je,gdje se nalazi?Da li je mrtva,ako je,gdje je sahranjena?Uzdam se u Boga,u pravdu.Samo me to jos odrzava u zivotu,koji to vise nikada nece biti,osim pukog vegetiranja.

- 14:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi