bornaenston

srijeda, 23.01.2013.

Pilates lopte umjesto stolica

Napokon nakon toliko vremena dobila sam posao kao administrator što mi se oduvijek činilo kao nešto u čemu bih ja uživala radeći i onda možete i zamisliti moje zadovoljstvos dobivenim.Prvi radni dan bio je prepun uzbuđenja i jedva sam čekala da se upoznam s prostorom koji će od sad biti moje svakodnevno radno mjesto i jako sam bila sretna zbog toga još kad sam vidjela da sadži neka pomogala za vježbanje kao na primjer pilates lopte za koje nam je šef odmah rekao da ih zadržimo i radimo s njima što hoćemo, da nismo uvijek prisiljeni sjediti na stolicama koje nakon nekoliko sati rada počnu ići na živce kralježnici, a i ostatku tijela i čim sam ih vidjela već je bio složen plan vježbanja svaki dan,eto tako ću uštediti, neću morati odlaziti na nikave treninge već ću sa svojom kolegicom koja je dijelila isto oduševljenje lijepo svaki dan vježbati s loptom i ima da nam guze,ruke ,noge i ona najbolnija točka trbuh budu isklesani do samog kraja!



Nakon što smo danima na početku uređivali svoj mali prostor ja i kolegica s kojom se odlično slažem i mislim da će nam biti zaista dobro jer čim je radna atmosfera dobra sve je nekako bolje,nema nikakvog grča ,a kako smo od početka kliknule mislim da će se ta pozitivna kohezija među nama i nastaviti. Svaki dan nakon posla kojeg smo trebale obaviti,točnije kojeg smo dužne obaviti ostavile smo si nekih pola sat baš za pilates vježbanje, prvo smo lijepo sve proučile preko interneta jer postoje upute baš za svaku vježbu i hvala ti na toj tehnologiji i njenim izmišljotinama jer se ne moraš ni pomaknuti, sve možeš saznati tamo gdje jesi,tako smo i mi proučile i krenule s vježbama upravo na tim loptama koje su nam prethodni vlasnici ostavili u naslijeđe kao da su znali kao će nam dobro poslužiti.

Sva sreća da smo nas dvije same i nitko nije gledao te naše početničke pokušaje da savladamo loptu, pa smo padale ko kruške,i trudnice na pilatesu su bolje od nas, na tim našim slavnim prvim potezima ali malo pomalo smo se sprijateljile s loptom i same sebe iznenadile koiko nam zapravo dobro ide i kako se bolje osjećamo nakon tih vježbi, s puno više elana, a tijelo će nam s vremenom zahvaliti sigurna sam u to jer nema osobe koja nakon kontinuiranog vježbanja nije primjetila zankove pomaka na sebi,a na kraju krajeva primjete drugi i ti se bolje osjećaš to se ne može sakriti.

Još ćemo mi napredovati s vježbama ali ono najbitnije da ne moram uvijek sjediti na stolicana neugodnim,nego meni moja lopta posluži kao stolica,lijepo si ravnam kičmicu,vježbam stražnjicu kojo vježba itekako dobro dođe zato preporuka svima koji rade u uredu i imaju uvjeta za neko pomagalo,kao u ovom slučaju pilates lopta da si to omoguće i olakšaju si radni dan i svoje tijelo i um,meni je itekako pomoglo!

Oznake: pilates, pilates lopta

- 12:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2013 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2013 (2)
Siječanj 2013 (9)
Prosinac 2012 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi