L'angolo bordeaux

petak, 11.11.2005.

Che sara'...que sera...

Che sara', che sara', che sara'...
che sara' della mia vita, chi lo sa...
so far tutto o forse niente,
da domani si vedra'.
Che sara', sara' quel che sara'...


Tako kaže jedna pjesma koju mi moj tata često pjevuši. I to zato jer ne zna baš dobro talijanski pa krivo tumači tekst. A ja ga nisam nikad htjela razočarati, kad mi već tako lijepo pjeva...
Danas je vjerojatno prvi put kad bih ja zaista željela čuti tu pjesmu. Jer me živo zanima che sara' della mia vita.

Stan i dalje tražimo. A ja već sanjam kako bih voljela da mi izgleda kuhinja. Mama je nabavila novi Ikein katalog i već smo jučer "opremile" cijeli stan kojeg još nemamo. Kako ono kažu, ražanj spreman a zec u šumi. E pa bojim se da je ovaj zec još prilično daleko...
Nije bitno. Ja sam već odabrala kuhinju, stalak za televiziju, stol za kompjuter i krevet. To je ono najosnovnije. Mama mi je, dok sam još učila pisati, kupila set nekih turbo lonaca. Plahte imamo, ručnike isto. A stan je u šumi.

Bila sam maloprije kod jedne poznanice. Bila sam u prolazu pa sam išla pogledati kako si uređuje stan. Potkrovlje u kući roditelja. Jako lijepo izgleda. Veselo i mladenački. Ukusno. Šareno.
Kad me ulovi kriza, utješi me to što kažem "k vragu, uspjeli su ostali, uspjet ćemo i mi". Pa onda opet kažem "k vragu". Ali takav tip utjehe zasad pali.
Oni s Milijunaša me nisu zvali. A ja se više nisam prijavljivala. Ali hoću.

Danas sam na radiju slušala izvlačenje nagradne igre Novog lista. Peugeot 307 je bila nagrada. I mi smo poslali kupone. Ovaj put na tatino ime. Inače budu na mamino, s tim da tata u zagradi, nakon prezimena, napiše "pegula". Ali ni sa ni bez pegule, mi nikad nismo dobili auto. Jednom kad sam bila mala dobili smo značke i sad nedavno neke knjige...
Enivej, auto je danas dobila neka ženska koja je, rekli su to u tijeku prijenosa izvlačenja "sretnih dobitnika" (možda zato moja mama pegula nikako da nešto osvoji), u ožujku ove godine kod tog istog Peugeot zastupnika koji daje nagradu, kupila auto. Nadam se da nije toliko nesretna pa da je kupila isto tristosedmicu! Kako će sad jadna s dvije?! Nadam se da je kupila dvjestošesticu. Nije fora imat dva ista auta. Jedan kupljeni a drugi dobiven na nagradnoj igri.
Kaže moja baka da sreća uvijek obavlja nuždu (da ne kažem...ma reći ću: sere) uvijek na kup! Isti kup.

Que sera, sera...whatever will be, will be...the future's not our's, to see....que sera, sera

- 18:42 - Komentari (3) - Isprintaj - #