L'angolo bordeaux

srijeda, 12.10.2005.

Vento di bora

Zapuhala je bura. Ona koje se rađa u Senju, ulazi u pubertet u Rijeci a umire u Trstu. Ona koja nas svih dobro išamara i razbudi čim izađemo iz stana. Oni koji na nju nisu navikli, ne mogu to shvatiti. Ali, bura ima posebnu čar. Tršćanski Molo Audace, ilitiga hrabri gat, izazovna je lokacija kad zapuše bura. Nema nigdje nikog. Samo najhrabriji se upuste u šetnju njime. Ili oni koji su izgubili neku okladu.

Pogled s mog balkona nakone bure je kao pejzaž na najljepšoj razglednici. Krk, Cres, Liburnija, a iznad nje Učka. Preko Učke Istra. Ali to ne vidim jer živim samo na drugom katu.
Vidim i dvorište svojih susjeda. Veš im se redovito vijori po nekoliko dana. Kao da zaborave na njega. A bura je dušu dala za sušenje veša!

Ni bura u glavi nije loša stvar. Bitno da ne postane orkanska i da mi ne pomiješa previše moje - mukom skupljene - misli. Treba ih samo razbistriti. Kao pogled s balkona. Da sve bude jasno i čisto. Tada i najteže postaje lakše. Jer nema više one magle koja kod mene stvara napetost i uspavljuje me.

Bura sada odgovara i mojoj kosi. Dok je bila izrazito kratka, nije bilo dobro jer bi efekt nakon izlaska iz kuće bio isti kao i nakon izlaska iz kreveta. Sada, kada je moja kosa mrvicu dulja, i situacija je bolja. Kosa leti s jedne na drugu stranu. Što i nije tako loše, jer me uvijek nanovo podsjeti da sam uspjela u svom naumu puštanja kose. A dokad ću izdržati? To ne ovisi o buri... A moja frizerka mi je izričito zabranila dolazak u salon u narednih dva mjeseca. Ona ovo moje puštanje kose doživljava i kao svoju pobjedu. Ono, izdržale smo zajedno. Sad bi netko tko me ne poznaje mogao pomisliti da imam kosu do pola riti! Buahahahaha... Imam klinac. Jedva ju mogu stavit iza uha. Ali, oni koji me poznaju, znaju da je to za mene velika stvar. Nakon 4 godine kratkog i kraćeg, eto me na dužini koju mogu dvaput omotati oko četke. I to one najtanje!

Malo mi je nepovezan cijeli ovaj post, ali nema veze. Ionako me čitaju samo poznanici, a oni mi to neće zamjeriti. Jel'da??? :D
Zbunjena sam, ali uskoro idem van, na buru.

- 07:37 - Komentari (2) - Isprintaj - #