L'angolo bordeaux

nedjelja, 02.10.2005.

Nedjelja

U posljednje vrijeme moji su postovi ovdje naslovljeni po imenima dana u tjednu...jednostavno nemam bolju inspiraciju...sve je nekako postalo monotono. Jednolično. Ma koliko se ja trudila da ublažim kolotečinu, ona me prati. Rijetko kad nešto ili netko zabljesne u svemu tome, a onda opet sve po starom.

Za razliku od mnogih ja ne mislim da je monotonija na dnevnom redu samo onda kada je nešto jednolično.
Meni je, naprimjer, monotono i kad je nešto u kontinuitetu tužno. Monotonija tuge. Kad se nekakvi sitni problemi redaju jedan za drugim. A još kad se radi o tudjim problemima u koje sam ja indirektno upletena ili u koje me drugi upletu...

Moja najbolja prijateljica je depresivna. Došla je do one faze života kada se obično napravi neka prva bilanca svojeg postojanja: faks nula bodova, ljubav nula bodova, perspektiva nula bodova. Nije u redu sve to skupa, jer koliko god je ona sama kriva, toliko su krivi i njeni roditelji, pogotovo njena majka. Ona ju je cijelo vrijeme odgajala kao kap vode na dlanu. Novaca nije nedostajalo. I sad odjednom od nje očekuje da se realizira i skine s grbače. E pa ne može to tek tako.
Jučer sam ju zvala da se vidimo, da razgovaramo, da joj pokušam pomoći. Rekla je da ne može jer da uči...

Kad sam jutros upalila komp i provjerila mail, ostala sam šokirana. Dobila sam pismo jedne mlade osobe sa teškom psihijatrijskom dijagnozom. Moli me za pomoć. Ali KAKO da joj ja pomognem? Osim da joj po stoti put pokušam reći da bi trebala pristati na bolničko liječenje, da to nije smak svijeta, da joj je ovako samo sve gore i gore. Kaže da u posljednje vrijeme osim svega toga i povraća nakon jela... Na kraju mi kaže da me moli za pomoć...

I takva je ova moja nedjelja. I kad riješim sama sa sobom neke svoje nedoumice, snadju me one nekih drugih, meni dragih ljudi.
Ali ja nemam moć riješiti i njihove probleme. Ma koliko god to htjela. Laska mi to što oni misle da je to moguće, ali nije.
K vragu...jednostavno nije. I to me ljuti.

Da se mene pita moja najbolja prijateljica bi sada bila sretno zaljubljena, s diplomom pravnice, imala bi lijep posao, planirale bismo zajedno skijanje, smijale se kao nekad.

Da se mene pita ovo mlado stvorenje bi bilo u školi, veselo kao onda kad sam ju prije samo godinu i pol dana upoznala, vedra, nasmijana, lijepa djevojka.

Da se mene pita...
Ali ne pita se mene...
A ne znam niti koga se pita.

- 10:44 - Komentari (1) - Isprintaj - #