L'angolo bordeaux

utorak, 20.09.2005.

Pjesma o meni

Leteći pozdrav posjetiteljima mog kutka!
Leteći jer sam nedavno došla s posla a za pola sata idem na drugi posao, onaj honorarni.
I danas mi je nekako hladno...

E,da...Jutros sam otkrila još jednu pjesmu koja nosi moje ime :-)
I, moram priznati, od svih koje sam dosad čula ova me nekako najbolje opisuje! I mama mi je to potvrdila. Evo, i sad ju slušam. Tip je skoro sve pogodio. Od toga kako se zovem :D pa sve do toga da radim, da sam donedavno studirala... Jedino ne živim sama. I karakterne crte su otkrivene...ponekad sretna a ponekad tužna, ali kaže on da sam tužna iznutra. Pametan tekstopisac, nema šta. Kaže da imam san: promijeniti svijet. Haha...to sam odavno odsanjala!
Idem sad radit da ne dobijem honorarni otkaz!
Pozzzzzzdravvvvvvvvvvvvvvvvvvv!

...vive da sola
Studia e poi lavora
... non ha paura
... e' gia' piu' grande della sua eta'
... fuori e' felice
Dentro a volte e' triste
... la vita e' strana
... come sei sei solo tu

- 17:09 - Komentari (6) - Isprintaj - #