ZID MOJIH UVJERENJA

srijeda, 22.09.2021.

VRIJEME...PRIJATELJ ILI LIJEK

To vrijeme je zapravo tako okrutna svemoćna stvar. Neopipljivo a tako sveprisutno i nekoga uništava a nekoga liječi ali mislim da generalno i nije na našoj strani. Štoviše mi smo u tihom hladnom ratu s vremenom. Najviše me smeta što se zbog njega osjećam potrošno i s rokom trajanja. Sve ima rok trajanja...ljudi... ljudski odnosi...stvari... sve...
Zamislite savršen trenutak...uviđate li da taj savršeni trenutak je uvijek je na početku nečega...jer za savršen trenutak treba doza želje, doza iščekivanja, doza srama, doza hrabrosti i doza ludosti i onda se desi taj savršeni trenutak ...i on je tren a vrijeme ide dalje i kako ide dalje taj savršen trenutak je nešto kaj je diglo ljestvicu očekivanja pa nam sve nakon toga nije dovoljno dobro...zapravo jedina prednost je u svemu tome da si imamo priliku u raznim segmentima života priuštiti više savršenih trenutaka...
Ja bi stvarno htjela da u nekim trenucima vrijeme stane...da mogu zalediti neke prizore koje sam okom uhvatila...zadržati osjećaje koje sam osjetila a vrijeme mi ih uzima...ne želim da mi oduzima...

22.09.2021. u 20:49 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2021 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Veljača 2022 (1)
Siječanj 2022 (1)
Listopad 2021 (2)
Rujan 2021 (3)
Travanj 2021 (2)
Ožujak 2021 (11)
Veljača 2021 (13)
Siječanj 2021 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Kako mi ne bi bila još veća zbrka u glavi moram višak misli pustiti van i napraviti mjesta za nove obzirom da nadogradnja memorije nije moguća...a puna memorija usporava procese...pišem jer pišem i kako bi manje pričala...i možda dobijem od nekoga kakvu reakciju ili kakvu korekciju misli...

Linkovi