četvrtak, 17.05.2007.

Veliki ratnik

Image Hosted by ImageShack.us
Razmišljajući o svojim igrama i pizdarijama koje sam radio kao mali klinac sjetio sam se jednog filma uz kojeg sam odrastao i koji mi se jako dojmio, to je američki fantastični pustolovni film iz 1982. koji govori o odrastanju Conana u mističnom svijetu čarobnjaštva. Radnja filma odvija se u brončanom dobu.
Dječak Conan biva svjedokom ubojstva svojih roditelja jedne zime od tajnovitog Thulsa Dooma koji je sa svojom vojskom napao njegovo selo kako bi našao čelik. Conan biva prodan u roblje i poslan da vrti kolo jednog ogromnog kotača. Godine prolaze i dok su svi ostali robovi umrli, Conan je ostao jedini živ i odrastao u snažnog čovjeka. Tada biva kupljen i zaposlen kao gladijator, ali mu vlasnik pokloni slobodu. Po prvi put on se mora osloniti na svoje instinkte kako bi opstao te pozna I sprijatelji se sa nomadom Subotaijom i plavokosom Valerijom. U jednom gradu naiđe na hram u kojemu se štuje kult zmija, a na čijem je čelu upravo – Thulsa Doom. Trio opljačka hram i biva odveden u dvor kralja Osrica koji im da hrpu zlatnika i dragulja samo da mu nađu kćerku koja se okrenula kultu zmija. Na njihovom putu Conan se zaljubi u Valeriju, no ona pogiba. Conan nakon toga konačno nađe hram u kojem Thulsa Doom vodi svoj kult. Kada su se konačno susreli Doom mu je odgovorio; „Moje dijete, došao si k meni moj sine. Jer tko je tvoj otac ako to nisam ja? Ja sam izvor iz kojeg ti tečeš. Kada ja nestanem, ti nikada nisi ni bio. Što bi tvoj svijet bio bez mene?“. Nakon puno premišljanja uzima mač i Doomu zabija smrtonosni udarac.
Ovaj film je kultno remek djelo, pogledajte i uvjerite se sami.

| 21:41 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.