< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Biti Bolji, cilj kojem trebate težiti!!

Pišite mi na:
cikla@net.hr


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
ĐUKA
Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com
Naučite osnovne pojmove iz svijeta poduzetništva!!
Pročitajte priče uspješnih i neuspješnih malih poduzetnika!!!
Mala škola poduzetništva.
Želite li suradnju javite se!!!



Web Counter
Web Counter

Moja suradnica: HEHA

Moja komentatorica: NEFERTITI
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Linkovi

Kako postati poduzetnik?

Kako pokrenuti vlastiti posao i postati uspješan mali poduzetnik?
Pitajte što vas zanima!!!
VODIČ ZA OSNIVANJE d.o.o.
Radiš kod privatnika! Godinama doživljavam mobbing!













Number of online users in last 3 minutes


Naš manager

ĐUKA
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
ĐUKA



28.10.2006., subota

KAKO JE NASTAO BLOG BITI BOLJI – BE BETTER ?

ZAŠTO BB - BITI BOLJI?
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

PRIJE ČITANJA......
Svi putovi na početku izgledaju sjajni, neobični i ispunjeni snovima,
i tek kada ih prođemo,
shvatimo jesmo li na njih krenuli svojim srcem ili tuđom voljom
V. Kalapoš


Stvaranje BB

Danas svi nekamo jurimo, nerviramo se, nemamo vremena. Pokušajte od ovog trenutak ne biti takvi.
Odvojite trenutak, radi sebe, svojih najbližih, pročitajte ovu priču.. Razmislite. I na kraju donesite odluku.
Želim vas uključiti u projekt pod nazivom BB – Biti Bolji.
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Svi želimo imati mir i spoznaju da smo sigurni, a to više nije nimalo lako. Želimo postići nešto u životu, uvijek biti bolji.
Biti bolji od drugih, ali biti bolji i od sebe, danas biti bolji od jučer, sutra biti bolji od danas.....
Svi mi to možemo postići, samo moramo znati ili naučiti kako, kada, što i gdje.

Slova BB dugo su se rađala u mojoj glavi. Oduvijek sam želio pokrenuti svoj posao, pročitao mnoge knjige, vidio prezentacije, slušao uspješne (neuspješne) poduzetnike. Uvidio sam da je poduzetništvo uzbudljivo, isplativo, ali i mukotrpno i rizično.
Shvatio sam da se “veliki” poduzetnik ne postaje preko noći, odavno su se karte podijelile u tim vodama, “preraspodjela” je završena. Teško je zamisliti da će mnogi od nas odmah imati velike poslove. Krvav je to put. Ostaje za većinu nas malo i srednje poduzetništvo.

I uvijek kad sam nešto želio saznati iz toga područja morao sam puno toga pročitati, mnoga mjesta obići, mnoge službenike pitati ono što mi nije jasno, sve to dobro zapisati.
Zato sam došao na ideju da sva tuđa i moja znanja i iskustva objedinim u knjigu pod nazivom BB – Biti Bolji (Be Better), u kojoj bi svi mogli na jednom mjestu imati veći dio informacija i znanja o pokretanju i razvijanju svoga biznisa, napisanu jednostavno, stručno, ali razumljivo i onima koji se prvi puta susreću s tom materijom, i za one koji još uče, i onima koji vode svoj posao, i onima koji će jednoga dana možda uplivati u te vode.
I tako je nastala knjiga «Imam ideju za posao! Što sada»?
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Ljudi se razlikuju po spolu, boji kože, vjeri, težini, visini, boji očiju, emocijama, mentalitetu..... Svima je zajedničko da teže uspjehu. Mnogi od vas žele postati poduzetnici, svi mi to možemo postati. Ispričat ću vam ispričati priču o čovjeku koji je uspio. Dakako da ima i priča o neuspjehu. Njih na trenutak zaboravimo. Ostavit ćemo ih za neku drugu priliku.

Uspješna priča

Bio je početak devedesetih, ratno razdoblje. Teško je bilo razmišljati o danas, a kamoli o sutra, o poduzetništvu. Sjedio sam s jednim prijateljem u kafiću. Na drugom kraju kafića sjedio je niži čovjek, bio je zadubljen u svoje misli, nervozno je pušio. Prijatelj ga je pozdravio, pozvao da dođe k nama. Prišao je, sjeo, bio je zamišljen, iz njega je isijavalo nezadovoljstvo, neki problem.
Nakon nekoliko dana navratio sam sam. Opet je sjedio u istom položaju. Pozvao sam ga na piće. Počeli smo razgovarati.
Ispričao mi je što ga muči.
Prodavao je voće i povrće na veliko i upravo je pao na jednom “velikom” poslu. Iako je bio iskusan u tome prevarili su ga, preko noći je propao i nije vidio izlaz iz svoje situacije. Novca više nije imao, “prijatelji” su ga zaobilazili, egzistencija mu je bila ugrožena.
Puno pitanja sam mu postavio da ga pokrenem. Nadao sam se da ću ga oraspoložiti, pomoći mu. Ni meni nije bilo sjajno, ali sam znao da je lakše kad netko hoće s tobom popričati.
I onda mi je rekao nešto što me iznenadilo. Imao je veliku kuću, preko tisuću m2, a nije imao prihoda.
“Čekaj, stani. Imaš veliku kuću i ne znaš što da radiš, nemoguće da nemaš rješenja” -pomalo začuđen sam ga pitao !
“Da” rekao je neraspoloženo. “Odvest ću te tamo, da vidiš moj mrtvi kapital”
Nisam mogao doći k sebi. Kuća je bila ogromna, nedovršena.
“Čovječe, pa ti imaš zlatnu koku. Ako budeš znao nešto osmisliti. Razmisli što znaš raditi, osim voća, što voliš” bio sam uporan.
“Tu možeš dobar biznis napraviti. Nemoj kukati, kreni u nešto, naći ćeš kapital, ako postaviš dobar program. Budi uporan. Pomoći ću ti”.
Zbližili smo se. Bio je to izuzetno bistar čovjek, uporan, vrijedan, odmjeravao je ljude. Imao je žicu za posao, znao je stvoriti novce.
Nakon mjesec dana zvao me je. Došao je na ideju da krene u posao prodaje automobila. Našao je dilera za xxxxx, tražili su poddilere. Nije se bojao posla. Bojao se osnivanja tvrtke, rada sa svim tim silnim papirima, uvjerio sam ga da to nije ništa, samo moraš imati jasnu viziju i dobar program.
Sve je krenulo kao na filmu, za nekoliko mjeseci ušao je u taj posao. Uz pomoć drugih uredio je kuću, otvorio auto salon xxxxx.
Dobio je manji kredit, kasnije je uredio servis, kupio moderan alat, primio ljude, školovao ih, prodaja je krenula. Poštovao je kupce, i oni su dolazili. Otvorio je kreditne linije za automobile. Preko noći je prešao svoga dilera. Stjecajem okolnosti diler je prestao raditi i on je preuzeo vodeću ulogu na tom području.
Pokazalo se da zna što hoće, da vjeruje u taj posao. Vrlo brzo je iznajmio prostor i tu napravio lakirnicu.
Onda su uslijedila priznanja......
Strpljivo je gradio taj svoj posao, korak po korak. Plaćao uredno svoje obveze, stjecao reputaciju dobrog klijenta u bankama, osiguravajućim društvima, kod partnera.
Ulagao je u marketing prema situaciji i mogućnosti, okupio oko sebe ljude koji znaju raditi.
Njegovu priču ću svakako prikazati, kada dođe vrijeme.





IZDVAJAM

Napraviti prvi korak najveća je Putnikova hrabrost...V. Kalapoš

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
A onda sam rekao pa zašto sve to ne bi stavio na blog. Nema veze što većina piše blog kao svoj dnevnik, kao svoja intimna razmišljanja o sebi, o svijetu, o ljubavi, o sexu,……ja ću pisati o poduzetništvu. Želio sam napraviti timski blog, zašto ne?
I tako je sve počelo 6 kolovoza ove godine.


Svi mi ponekad zaželimo početi neki svoj posao, ali se često vrtimo u krug.
Gdje otići da to i uradimo? Odakle krenuti? Kako započeti posao? Tko nam sve može pomoći? Gdje i kako doći do financijskih sredstava? Koje uvjete moramo ispunjavati da ideju i realiziramo? Što nas čeka s one strane poduzetništva psihički, mentalno, zdravstveno……
Biti poduzetnik nije bauk, ali oprez !

Sve su to pitanja na koja bi odgovore trebali potražiti na ovom blogu. I uz vašu pomoć. Sretno!

BB – Biti Bolji namijenjen je budućim i sadašnjim malim i srednjim poduzetnicima i vodit će vas od ideje za posao, upućivanju na mjesta gdje trebate dobiti potrebne informacije, pokretanja toga posla, razvoju toga posla i prepreka na koje svatko od nas može naići u pokretanju i razvoju posla. Ispričat ću vam priče o uspješnim ili neuspješnim poduzetnicima.

Sljedeći korak je pokretanje mjesečnog magazina za male i srednje poduzetnike. Ovih dana vrtimo ove filmove i nadamo se da ćemo vam uskoro moći kazati: «Magazin kreće».

A vas sve pozivam da se uključite u kreiranje ovog bloga, posebno našeg magazina o poduzetništvu.
Ako imate ideja, prijedloge, ako ste skloni pisanju….javite se.
Želim sve koji žele i osjećaju da imaju što napisati ili reći uključiti u projekt BB
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service