bolesni_um

nedjelja, 11.12.2005.

42. Vremenska prognoza (2.krug pakla)

Spiralne stube su nas vodile sve dublje i dublje, dok nismo došli do podnožja.
“Drugi krug pakla.”rekao je Dante. “Odavde nadalje se ne sjećam previše toga jer sam za onim šankom tamo popio nekoliko piva…”
“Super.”rekao sam. “Pokazao si se kao odličan vodič.”
“Kojim putem idemo?”pitao je Zagor.
“Erm…rekao bih desno.”kazao je Dante.
“Onda reci.”rekao je Batman.
“Desno.”
Krenuli smo desnim putem. Oko nas ljudi su patili, vriskali, bili nabodeni na kolce, kako i doliči Paklu. Stali smo da bismo uzeli par fotki te zatim nastavili dalje. Već smo se približili stepenicama koje vode na treći krug kada nam se ispriječio jedan dugački konferencijski stol, a još više ljudi koji su sjedili za njime.
Odmah smo prepoznali osobu koja je sjedila na sredili stola.
“Dr. Zlo!”uzdahnuli smo.
“Opet se susrećemo!”odgovorio je Dr.Zlo. “Samo ovaj put…”rekao je i napravio dramatičnu stanku… “će biti poslijednji”. Uz smiješak je prislonio mali prst desne ruke na usnu.
Jack Bauer je uperio pištolj u dr. Zla te rekao:
“Reci gdje su nuklearne bombe ili ću te upucati, majke mi, hoću!”
“Mislim da nećete to učiniti, gospodine Bauer,”smireno je rekao dr. Zlo. “Jer onda ne biste znali kako zaustaviti odbrojavanje,”
“Koje odbrojavanje?”upitali smo.
“Ovo!”rekao je Dr.Zlo i pritisnuo crveno puce na stolu. Na monitoru desno od nas pojavio se sat koji je počeo odbrojavati deset minuta.
“Za manje od deset minuta bit će uništen čitav život na Zemlji osim ako nam se, naravno, ne isplati mnogo novaca.”rekao je dr. Zlo. “No, prvo bih vam htio predstaviti svoje suradnike. S moje lijeve strane, Lex Luthor.”

Lex Luthor se dignuo, pognuo glavu s poštovanjem te se ponovo sjeo.
“A s moje desne strane, Zoran Vakula.”

Vakula se nasmiješio i mahnuo rukom.
“Stavili smo veoma smrtonosan plin u četiri nuklearne bombe,”započeo je Lex Luthor. “Ako ih detoniramo na točno određenim mjestima u atmosferi, plin će se proširiti po cijeloj Zemaljskoj kugli. Više od tome od Vakule.”
“Hvala ti Lex,”rekao je Vakula. Na velikom platnu iza njega pojavila se slika Zemlje. Zoran je pokazao određena mjesta na karti.
“Kao što možemo vidjeti, ovdje imamo velike anticiklone i jak jugo-istočni vjetar. Djelomično do mjestimično oblačno s mogućnošću kiše. I ako detoniramo bombe na ove četiri lokacije, vjetar će smrtonosni plin prenijeti u 96.7% posto Zemlje.”
“Hvala Zorane.”rekao je Dr. Zlo. “Prekinut ćemo lansirni slijed ako nam uplatite…kvadrilijun novaca!”
“Nemamo mi takve novce, pogledaj nas!”rekao sam.
“Da…izgledate dosta socijalno.”rekao je Lex Luthor. “Morat ćete nazvati svoje nadređene.”
“Zašto bismo vam vjerovali?”upitao je Zagor. “Vi ste na strani zla, kako znamo da nećete proširiti plin nakon što dobijete novce?”
Suradnici su se pogledali te su se iskreno nasmijali.
“Mi nismo na strani zla!”rekao je Dr. Zlo.
“Mi smo na strani novca,”dodao je Lex Luthor.
“Zašto se onda zoveš dr.Zlo?”pitao je Dante.
“To je samo slučajnost…”odgovorio je. “No dosta o tome! Imate još 9 minuta da se dogovorite sa svojim šefovima.”
“U redu onda…”rekao sam. Izvadio sam mobitel iz džepa i okrenuo određeni broj. Odmaknuo sam se nekoliko metara od svih te pričekao. Nakon nekoliko sekundi javio se muški glas.
“Pizzeria Kum, izvolite.”
“Da, htio bih naručiti…pet velikih mješanih.”
“Pet mješanih. Adresa?”
“Pakao.”
“Koji kat?”
“Drugi.”
“Prezime?”
“Erm…samo pitajte za Batmana.”
“Batman, u redu. Još nešto?”
“Jel možete doći ovdje za manje od osam minuta?”
“Može, nema frke. Bok.” CLIK.
Spremio sam mobitel u džep.
“Zašto si naručio pizze?”pitao me Dante.
“Zato jer ako bude uništen sav život na Zemlji, neće imati tko raditi pizzu, pa bolje da pojedemo još jednu dok možemo.”objasnio sam.
“Ja znam raditi pizzu.”rekao je Batman.
“Ne…ne…ono nije bila pizza…”rekao sam. “A ako se ne uništi sav život na Zemlji, opet ćemo dobiti pizzu. U svakom slučaju, nitko ne gubi. Osim Batmana, koji plaća.”
“Zar ne bismo ipak trebali nazvati neke od bogova?”pitao je Dante.
“Nije potrebno,”rekao sam. “Znam točno što bi rekli.”
“Dakle, što su rekli vaši nadređeni?” pitao nas je Dr.Zlo.
“Rekli su da slobodno odete sedam katova dolje.”rekao sam.
“Što bi to trebalo značiti?”pitao je Lex Luthor.
“To znači da odete kvragu!”odgovorio je Bauer i zapucao prema njima. Meci su prozujali zrakom no onda su se neočekivano uz plavi blijesak zaustavili u istom pola metra ispred negativaca.
“Oh, da…”rekao je Dr.Zlo. “Ugradili smo nepropusno energetsko polje u slučaju da odbijete platiti. I također, bazen koji sadrži morske pse sa laserima na glavi. Usput rečeno, on se nalazi…točno ispod vas!”

Prislonio je mali prst na usnu te pritisnuo mali plavi gumb. Tlo pod nama se rastvorilo i mi smo pali u bazen. Sa svih strana su nas okruživali morski psi sa laserima na glavi. Prvi se već pripremao za ugriz…
Minutu i pol kasnije iskočili smo iz bazena sa ogrlicama od zubiju oko vrata.
“To je bilo zabavno,”rekao je Batman.
“Nemoguće!”uzviknuo je Lex Luthor.
“Da!”odgovorih. “Unatoč nedostatku objašnjenja, uspjeli smo se izvući iz još jedne po život opasne situacije.”
“I pronašli smo ove sjajne laser stvarčice!”rekao je Zagor. Uperili smo zrake iz lasera koje smo skinuli sa morskih pasa u energetsko polje. Usmjerili smo snagu u točno jednu točku. Plava svjetlost energetskog polja počela je treperiti da bi na kraju prestala.
“Onesposobili su energetsko polje!”uzviknuo je Lex Luthor
Preskočili smo veliki stol te snažnim udarcima onesvijestili Luthora i dr.Zla.
Bauer je ostavio Vakulu pri svijesti.
“Reci nam kako zaustaviti odbrojavanje ili ću te upucati u nogu!”
“Samo daj,”odgovorio je Vakula, “Namjestio sam odborojavnje da se ne može isključiti! Uskoro će sav život biti uništen i ostat će samo vremenske prilike da vladaju svijetom!Ha ha ha!”
Bauer mu je stavio dva metka u nogu, no on se i dalje nastavio smijati.
“Službeno je,”rekao je Bauer. “Sasma je lud.”
Zagor je podignuo Luthora i sa par pljusaka ga vratio k svijesti.
“Vakula je rekao da se ne može isključiti odbrojavanje, je li to točno?”pitao sam ga.
“Ne bi me čudilo, uvijek je bio malo lud u glavu,”odgovorio je Luthor.
Tajmer je i dalje odbrojavao.
“Vrijeme nam ističe!”povikao je Zagor.
Svi smo zauzeli mislilačke poze i počeli brzo razmišljati.
“Znam!”uzviknuo sam. Baš sam htio iznijeti svoju ideju kad je odbrojavanje stalo. Pogledao sam Dantea. Slegnuo je ramenima. Zagor i Jack također nisu znali što se dogodilo.
Zatim smo pogledali Batmana koji je bio naslonjen na stol.
“Što?”pitao je Batman kad smo ga pogledali. Odmaknuo se od stola i pogledao gdje bio naslonjen.
“Izgleda da sam sjeo na nekakvo puce.”rekao je.

Par minuta kasnije došle su pizze. Proždrli smo ih u par minuta te oprali ruke u bazenčiću.
“Možemo dalje,”rekao sam.
“Ja ću ostati paziti na zatvorenike dok ne dođe pojačanje”rekao je Jack. “I onda ću se konačno valjda moći malo naspavati.”
“Zbogom, prijatelju,”rekli smo i zakoračili na prvu stepenicu.
“Usput, SaX, koja je bila tvoja ideja?”pitao me Dante.
“Ma nije više bitno…:(“
- 23:38 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>