bolesni_um

utorak, 12.04.2005.

Steve! Steve!

U počast komentarima od poslijednjeg posta


Ako ste ikad pomislili da su vaši bližnji glupi...prevarili ste se. Jeste li gledali ikad Springera? Ti ljudi su glupi.
Jerry Springer je najgledanija emisija u Americi, a ljudi još uvijek nastupaju i pitaju se "Što mi moj dragi ima reći? Zašto bi mi to rekao doma kad može na nacionalnoj televiziji?"
I onda on dođe i kaže:
"Moram ti nešto reći. Varam te sa patuljkom."
i onda uleti patuljak. Žena viče
"S njim? Kako si mogao?"
skoči na patuljka ali srećom ih je Steve razdvojio na vrijeme. A onda Jerry reče:
"Patuljak isto ima nešto za priznati tipu."
Patuljak:
"Ja sam ustvari žena"
Začuđenje i povici u publici. Tip:
"Ne mogu vjerovati..."
"Još nešto..."doda patuljak. "Također imam vezu sa jednom kravom"
Iz publike viču hoe! hoe!
Jerry:
"A ta krava je također s nama. Dođi na pozornicu!"
Iz bekstejđa dođe krava. Tip počne psovati, sve bipči. Patuljak:
"Mi se volimo" reče i zabrije s kravom. Jerry patuljku:
"Mislim da i krava ima nešto za reći"
Krava izmuče:
"Ja u stvari nisam krava već konj"
Opći kaos u studiju. Jerry kaže:
"Odmah se vraćamo poslije reklama" i ode van i prođe pokraj onog tipa sa bradom koji uvijek tamo stoji za nekom katedrom i samo se smješka.
Totalno predvidljivo.
Tako kad poželite nekom reći da je glup, sjetite se Springera.
Također ako želite imati uspješnu emisiju ili seriju, poželjno je da se zovete Jerry.
- 18:19 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>