bolesni_um

srijeda, 23.03.2005.

...kada je milena...



Drugi dio...bit će kraći. Samo malo da pojedem tost do kraja...
...
...
fuck, moram i nos oprat...
...
...
kako vrijeme prođe kad neš radiš..
I tako nakon uspjeha Blatinice, žurno smo htjeli nastaviti pa smo krenuli s...Blatinicom 2.
bilo je to u proljeće iste godine, tema: "Kamo sutra". Koji su to likovi bili... i koji skečevi...pa marko jerković đonson i vjetar, Men in black skeč... Svakako preporučam da pogledate. Brijem da ću ja sad ić gledat. Po meni je dvojka možda bolja od jedinice, traje 70 minuta i od toga smo 30 snimili samo u zadnji dan. to je bilo luudo.
Poslije Dvojke, htjeli smo nešto novo, nešto divlje. Blatinica više nije mogla, pa je došao Parody show-skup skečeva i parodija na poznate stvari poput Zvjezdanih staza, dosssjeja x, golog kuhara i gro drugih. Snimano na raznim lokacijama, no ovaj put nas je bilo samo četiri, al smo odradili dobar posao. Monty Python nam nije ni do koljena:)
Pa da skratim... to je zasad to što se tiče Savica Clique(jel se tako piše)
Zadovoljan sam time što sa 18 godina imam iza sebe 3 sata vrhunske zabave i mnogo lijepih sjećanja.
Trenutačno pišem scenarij za film, malo manje veseo, neka drama s elementima crnog humora, no dok se ne maknem sa druge stranice scenarija neću vam više govoriti o tome. Pitajte Nicy.
Toliko o meni zasad, već sam vam i previše rekao. Život bi mi se mogao vratiti, ipak je proljeće, bio bi red.
- 00:17 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>