bolesni_um

utorak, 08.03.2005.

Moj dan

Nešto me zanimalo...jeli naranča "naranča" zato što je narančaste boje, ili je narančasta boja "narančasta" zato jel je boje naranče? Ako netko pouzdano zna, neka ostavi komentar.
Zašto žene imaju svoj dan? Zašto mi dečki nemamo? Tko odlučuje tko će imati dan i kad? Hoću ja svoj dan! Ok, odlučeno je. Moj dan je odsada nadalje 13.13. svake godine. Očekujem da se sjetite i čestitate. Svatko je dužan donijeti mi poklon koji se sastoji od tri djela:
1. nešto za pojest(čokoladica ili lizalica)
2. neka igračka(robot ili auto na daljinski)
3. omotnica s novcem
Jedan i tri se mogu nadomjestiti igračkom
To je to. Pravila su vrlo jednostavna. Tko ne poštuje pravila, ne može sudjelovati u mojdanskoj povorci.
toliko za danas
- 23:49 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>