bogatstvo ,sreca i zdravlje

18.04.2012., srijeda

RODITELJI MOGU BITI OVAKVI?

Drama u (NE)razumjevanju ,DA LI JE SVIJET U ČUDU ?

Otac Milan obitelji Štefanac 70.godina uz nagovor supruge Anđelke ide Njemačku!
Ostavlja malu Đurđicu s bakom ,da bi omogućio bolji život svojoj Obitelji!
Kako je radio i živio u dalekoj zemlji napravio je sina Željka zbog kojeg mama dolazi u Bjelovar i rađa!
Nakon izlaza iz bolnice ostavlja to malo dijete i odlazi raditi u roku dva tjedna nakon poroda!
To malo dijete ostavlja sa bakom Jagom Štefanac majka od Milana Štefanca koji je otac tog malog djeteta!
Dijete se ubrzo odvaja od bake i daje na čuvanje susjedi Ljubi Križanec ,a u međuvremenu se razboli !
S nepoznatom bolesti odlazi u Zagreb u bolnicu Klajićeva i tamo ostaje 9.mjeseci bez posjete roditelja!
Jedino tko je pitao i dolazio u posjet je baka Jaga ,koja ga ima na brizi kao i sestru Đurđicu koja je 9.god.,
starija od Željka!
Uz sve poteškoće i nedaće djeca su odrastala bez roditelja i bez njihove ljubavi ,pažnje i svega toga !
Baka im je omogućila osnovne škole i tako kakvo bezbrižno djetinjstvo , no to je bilo narušeno svake dvije godine
kad su roditelji dolazili doma na tri tjedna i činili pakao u alkoholu i svađama te kojekakvih konflikata!
Sestra je sa 17.god . otišla dečku to jest mužu ,danas pokojnom Dragecu Petraku u Kovačevcu!
Sa osam godina saznajem za sestru Ankicu po majci iz Zr.Topolovca koju isto dovode na brigu baki!
Jedino što su napravili kuću na bakinoj zemlji u Kovačevcu KBR.3 i to što su uživali bez ikakvih briga !
Nakon svega toga nikoga nisu uputili u život nego sve rastjerali i ništa pametno dali i naučili!
Đurđa je otišla sa 17 godina, Ankica s 15 godina,a ja sam ostao do 2005. god dok me nije elegantno izagnao iz
ognjišta moje djedovine!
Baku sam sam zbrinjavao koja je preminula 2002.god ,a majka je umrla 2004.god.!
Tad je otac dobio ludilo dječje ljubavi iz mladosti i svojim ponašanjem me je istjerao iz kuće!
Neposredno dan prije umiranja moje majke otac Milan Štefanac je na postelji u kojoj je ona ležala,
popeo se na nju i šamarao ju je ,te majka umire ujutro oko 9 sati!
Zahtjevao sam da se tijelo da na obdukciju, ali sestra i otac su se protivili pa se pitam što je to učinjeno?
Ja sam bio na poslu i nisam znao odmah što se događalo, ali sam saznao od supruge koja je čula zapomaganje ,svekrve !
Odmah nakon kratkog vremena dovodi Terezu Odobašić i daje doživotno pravo na svu imovinu ,te
njezinom sinu Tihomiru Odobašiću koji je djelatnik MUP-a u Bjelovaru prepisuje svu imovinu nakon smrti!
Sad se možete pitati kako se ovo može događati u civiliziranom svijetu ,da otac i majka zanemare djecu
u odrastanju ,školovanju ,životu ali još im štete materijalno ,psihički ,moralno i ljudski uništavaju od
rođenja !
Dotična osoba živi u Kovačevcu sa njemačkom mirovinom od 1000,00€ ,i nema od mjeseca do mjeseca dosta
novca iako ga uzdržava Tihomir Odobašić iz Bjelovara ,djelatnik MUP-a u Bjelovaru!
Taj otac koji nikad nigdje nije bio kad ga je trebalo ni za jedno dijete rasipa od Jage Štefanac imovinu i poklanja!
S tim da je jedno veliko imanje u Zr.Topolovcu razasuo bez grižnje savjesti to isto sad čini i nikome ništa!
Svima je to smiješno , ali nije zasigurno smiješan život ove djece pokraj ovakvih roditelja koji se tako podnose sa
obavezama za svoju stvorenu djecu!
Ja osobno nikome ništa ne zamjeram jedino neka se zna ovaj mali dio istine !
Moje ime je Željko Štefanac !
Ovo sam pisao u ime Đurđice i Ankice koje su moje sestre !
Neka ovo bude pouka svima roditeljima da ne čine ovakve pogreške!
HVALA!
Š.Ž.

- 14:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2012 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2013 (9)
Listopad 2013 (1)
Rujan 2013 (1)
Kolovoz 2013 (4)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (25)
Travanj 2013 (3)
Ožujak 2013 (85)
Veljača 2013 (10)
Siječanj 2013 (24)
Prosinac 2012 (62)
Studeni 2012 (1)
Kolovoz 2012 (3)
Srpanj 2012 (28)
Lipanj 2012 (14)
Travanj 2012 (105)
Ožujak 2012 (30)
Veljača 2012 (103)
Svibanj 2011 (3)
Ožujak 2011 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

S LJUBAVLJU ZA LJUBAV ULJE LAVANDE

Linkovi

Prestanite pušit

Brojač