subota, 03.02.2007.

IMA NOVOSTI, IMA, IMA, IMA.......

Hej, ljudi! Ponovno sam on-line! Tko se poplašio?! Ja! Svjetska kukavica. Jedini je problem što moji neprijatelji ne znaju čega se bojim. A i da znaju, ne mogu oni tu ništa. Ima ona pisma koja kaže "malo vas je, malo vas je, p......", eeeeee! Tko kaže da nema novosti? Ko u priči. Ali ja se ne volim vraćati unazad pa ćemo samo najsvježije.
PRVA STVAR!
"Skala" igra nogometnu utakmicu protiv "Inventara". Saša je, kao ekipa "Skale" najavio da jedva čeka da me vidi sa suprotne strane, da "ću platit za sve što sam napravila". I tako treniram svaki dan. I ozbiljno se pripremam. "Apfel" nam je sponzor. Sve je smislila Aleksandra, kćer vlasnika "Skale" koja će također braniti boje svog kafića. Pa i moga, naravno. "Tu pijem, tu me vole", ha, ha, ha. Za sada igramo osam protiv osam. Nadam se da ćemo dogovorit i neke izmjene. Dr. Bobo Daskalović je službeni doktor utakmice, a Grabo zaštitar, Krešo Žanetić fotograf (ako ne bude angažiran na recimo nekom piru). Ja ću i policiju pozvat, radi eventualnih nereda. Da ne bude nismo znali. Utakmica će se igrat na umjetnoj travi. Datum još nije poznat, ali kraj idućeg tjedna ili onaj iza. Kad se Saša vrati sa skijanja. Eto koga se čeka! Pa nije mene!

Image Hosted by ImageShack.us
(Slika nema veze s događajem, kao što se da primijetit. Čisto sjećanje na jednu večer. A i šteta bi bilo propustit ovakvu "instalaciju".)


- 14:29 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.