Black bunny

petak, 30.06.2006.

hot,hot,hot........

Jutros mi je bija trening u sest. A kad san se ja smijala Tei.... Sad san i ja u tome.... Naravski, dosla san prva... Nije bilo ni trenera ni ikoga, a taman kad san tila malo ubit oko na klupici dosa je trener Luka pa me omea u mojoj zelji za snom... Ubrzo su dosle Kate i Alma, a onda i Marijana - seniorka. Iznenadile smo se kad nam je trener reka da cemo ic malo u cetverac. Zadnji put san bila tamo pri 2 godine... Bilo je super. Napravile smo nekih 12 km. Nista strasno, ali smo se baren dobro ispricale i ismijale. Naravno, tek kad je trener otisa.... :o)
Sad san dobila zuljeve. Opet... Dobili smo novi skolski skif. Glanc novi... Posli treninga smo se Kate, Alma i ja isle kupat isprid kluba. Presvukle smo se u kostim jer su nam oni kombinezoni toliko stari, a ko zna ocemo dobit nove do kraja sezone.... Sramota.... A mogla san slobodno skocit u kombinezonu jer mi je bija toliko mokar. Sta od vrucine, a sta od toga sta san bila na jedinici pa su me zalili. A pogotovo Kate (koja je bila stroker) kad se naljutila na nas jer smo je zezale. Skakale smo s Odiseje, a onda su dosli Brko, Danko, Radanovic i Milinovic. Uzeli su nam balun pa smo ih pokusavale uvatit, ali ipak je njih cetvero... Ostali smo nekih po ure, a onda kad smo izasle vanka Almi je pa balun u lucicu pa je skocila za njim u ono sporko more di Bog zna sta zivi... Neka deformirana bica. Bljak! Pa nije mogla izac... Bilo joj je previse lino plivat okolo, a nije se mogla dignit pa smo je ja i Kate potezali i rastezali, a muski su se samo smijali umisto da nam pomognu! Nakon osvjezenja pod ladnim tusen san cekala devetku po onoj vrucini po ure, da bi mi onda neka stara gunđala o tome kako ne smin stajat na vratima ako necu izac na iducoj stanici, kako moran ic dole.... A pun bus! Ne mogu se pomaknit milimetar! Samo san joj mirno odgovorila da neman namjeru zgnjecit sve ljude nego da cu se pomaknit kad budemo stali i okrenila se, a ona je nastavila gunđat nekoj maloj. Za mi je....

30.06.2006. u 12:27 • 8komentarisprintaj#natrag na vrh

srijeda, 28.06.2006.

Summer...

Danas nisan bila na treningu jer san imala svjedodžbe u 10 uri. Ma mogla san ja ic na trening, ali mi se bas i nije dalo... :o) Svjedodžbe su samo izlika... Streberica dobila pohvalnicu za odlican uspjeh i sa zupanijskog iz biologije. Da se pohvalim... He,he,he... Onda su me Ivona i Ana nagovorile da se prijavin na neki natjecaj za najboljeg ucenika. Ka da cu pobjedit... Ma samo za zezanciju. Pokusala san nagovorit i Orlandinija, ali njemu je to prevelika gnjavaza. Pa me ostavija samu... Smrc.... A nisan tila! To je Ivonino maslo. Sad moran napisat zivotopis i dat sliku. Taman da se ko pripadne! Posli smo isle u Maddy - a na pice i ladile se isprid ventilatora. Nije da je to bas zdravo direktno u glavu, ali je bilo VRUCE!!!!!!!
Kad san dosla doma, samo san pala u komu ( drugacije se ne mogu izrazit jer kad spavan moze mi tenk razvalit kucu, a ja se necu ni pomaknit... :o) i nakon toga san isla na more s Katom, Almom i Teom. Triba je doc i Tino, ali umisto u dogovorenih 5 sati, on i Danko su dosli u 5.30. Ka da mi nije dosta sta san po ure cekala bus da dođe! Kupali smo se na Znjanu. Brrr... Never again. Ali opet, never say never.... Tino i Danko su se odvojili od nas cim smo dosli na plazu i otisli s Milinovicem ko zna di. Kupale smo se i zezale. Alma je smislila nova imena... S njom nikad dosadno. Ja san krstena imenom Jovanka (trcala je za mnom kad su prolazila neka dvojica i da bi me ocrnila viknula: ''Cekaj Jovanka!'' na sta su me ona dvojica blido gledali. Pa nije Jovanka tako cudno ime... ), Tea je Srecka, Kate Jadranka, a Alma - naravno - Lijepa. He,he,he... Upoznali smo i neku trojicu. Navodno zive u Solinu. Ponavljam, navodno... Malo smo se zezale s njima,a onda izasle vanka. Nisu nam virovali da treniramo veslanje. Sta je tako tesko povjerovat da zenska trenira veslanje? Pa nema nas tako malo! Dobro, u Splitu samo desetak... :o/
Dok smo cekale bus, otisle smo u ducan i pokupovale neke kekse i milku. To je nestalo za 5 min... Nas cetri... Gladnice... Usput smo vidile i Luku i Neasmica. Luka se osisa. Ima neku rokezu ili sta ja znan. Super mu stoji. Sigurno bolje nego da je pustija ponovo onako dugu kosu... :o)
Triba mu je mobitel da nazove Neju, a ja san bila tako dobra da san mu posudila... Ja anđelcic... :o)
Posli je dosa Neja pa su otisli cha. A i on ima neki cuperak na glavi. I njemu dobro stoji. Ma njima sve dobro stoji... :o) Nismo dugo cekale bus. Jedva san cekala da dođen doma... Doma je najbolje... Regata u Kastelima je 15.7. Taman na Ivonin rođendan... Grrrr.... A mozda ipak uspijen sve sredit... Ujutro regata, posli toga crta na trajekt i mogla bi do 6 - 7 sati bit na Bracu. A vidit cemo. Nisu mogli u bolje vrime stavit regatu! U najtoplije vrime, a jos je nama uvik trka negdi oko 11 - 11.30
Bas u pravo vrime... Kad smo vec kod sunca i vrucine... OVO NIJE NORMALNO!!!! Jednog od 19 je vec kolpalo. Na mistu mrtav. Ako tako zavrsavaju mladi, sta ce se dogodit sa starijima?!! Vidin da san se raspisala pa iden cha...

28.06.2006. u 23:30 • 3komentarisprintaj#natrag na vrh

ponedjeljak, 26.06.2006.

R.I.P. Bunny

Evo, neman sta radit, pa san se tila malo ovdi izjadat... U ovih tjedan dana stvarno ne znan sta cu sa sobom. Dosla san na Vis i dosli su Ivanisevici... Pave, Boris i Vedran - ona prva ljubav, slatka i nevina (ovaj...). Da... prva ljubav... bilo je lipo, slatko,savrseno... ljetna ljubav i sve njene cari... i volila san ga,jako,a on.... reka mi je neki dan da ako je ikoga volija da san to ja. onda ne bi napravija ono... tako san ga zamrzila. jednako onako kako san ga prije volila. oprostila mu jesan, ali zaboravit necu nikad. otisla san na Vis da se odmorim, a samo se sve pogorsalo. na kraju san se posvađala i s Pavom. svasta san mu izgovorila pa mi je sad zaj. ali smo se pomirili... on je jedini tamo koji me nije razocara i kojemu mogu bas sve rec, a da nema predrasuda prema bilo cemu. legenda. stvarno mi je zaj sta san mu sve ono izgovorila.. :O/
Jedva cekan ic opet na Vis. Da vidin njega i Ines i rodicu i sve... Ma svi mi nedostaju - da ne izostavim koga pa da posli ne buden na dozivotnoj robiji radi toga... :o)
I tako san ja malo (aha..) depresivna...
Ja bi svoga decka.... smrc! nisan ga vidila od regate u Mornara... smrc! Nevjerojatno,ali mi nedostaje....
Izgleda da san ja izgubljeni slucaj sta se tice ljubavi. A i svega ostaloga. Ali najgore je kad se zaljubim. Onda mi je sve ruzicasto tako da ni ne primjetim kad postane sve sivo... I onda san opet u mraku... A mozda je najbolje tako... Vedran mi je reka da sa mnom ima najkompliciraniji odnos u svome zivotu. Istina. Ziva istina.

26.06.2006. u 22:36 • 1komentarisprintaj#natrag na vrh

Evo me doma...

Evo, ponovno u ovome paklu Splita... Cin san ja dosla odma udru vrucine za jedva izdrzat... Katastrofa...
Ma volin ja bit u Splitu, ali liti... :o)
Isla san samo tjedan dana tamo da se malo odmorin i zaboravin na sve, ali mislin da san se upravo tamo sitila svega sta se desavalo u posljednje dvi godine tako da san opet bila na iglicama... Toliko da san se u 4 dana uspila posvađat sa trojicon prijatelja, ali san uspila sve (amo rec) izgladit u jednu noc... Maherica... Sinoc san dosla, a jutros odma na trening. Nisan ni dosla, a vec me posla na ergometar - 8 km. I po ovoj vrucini. Prokuvala san samo tako. Nisan vukla nesto jako jer mi je reka da, posto san bila na Visu, vucen malo lakse pa san vukla 2:14,2:15, ali san svejedno prokuvala. Vruce za poludit. Posli smo isle Kate, ja, Luka, Buba, Radanovic i Mario u Gusara po skif, dubel, auslegere i vesla. Naravno, Kate i ja smo nosile svako po jedan par vesala,a oni su teglili brodove. Ma dobri su oni, odma su rekli da ce tako bit... Da se mi ne bismo umorile. :o)
Almek nije dosla na trening jer ima praksu, popodne iden do nje da se ispricamo... :o)
A posli moran se moran nac sa Ivonom. Da se ispricamo... :o)
Da znate koliko mogu pricat.... :o) Naravno, kad me volja... A u posljednje me vrime nesto vata... Iman osjecaj da cu se ugusit... Ne mogu objasnit. Valjda mi je dosta svega... Cesto san zamisljena i samo buljin u zid. Ili u zvijezde. Obozavan ih....

26.06.2006. u 13:37 • 2komentarisprintaj#natrag na vrh

ponedjeljak, 19.06.2006.

Hola piposi!

Ja san jos na Visu, savrseno je... More, sunce, pjesak.... Naprosto savrseno! Evo, uspila ja nac nacina da se javim ( i vrimena...). Ja dosla ovdi sa namjerom da skinem ovi kombinezon sa sebe i da pocrnim na onim mistima di mi je bija jer mi je crnjak izac na plazu ovako bilo - crna pa san se malo vise suncala tako da sad jedva micen leđima... A nisan bas puno pocrvenila... To ce proc za par dana...
Ne odmaran se bas. Vidila san Vedrana. Moju staru (i prvu pravu - kako slatko) ljubav. Sad mi se ne cini takav... Pustija je kosu tako da san ga prvo zaminila sa bratom jer su zaminili frizure, a onda san se opet posvađala s njime oko necega sta je preduga prica i morala bi ic u detalje, a to niko ne zeli.... O iman problema i s Marinom. Opet dugo i detaljno... Detalji cine velike stvari... Valjda. :o)
Nedostaje mi mrvicu trening. Neman pojma zasto kad mi je ovdi tako lipo... Po cile me dane nema doma,a evo san danas uvatila malu stanku jer se tesko krecen s obziron da mi se cini da mi je koza broj manja, baren dio na leđima.
A eto. Ne znan kad cu se opet javit. Mozda za dan dva, a mozda za tjedan dana... Ko zna... :o)
Odo ja jos par dana ovdi uzivat, a vi patite... patite....patite...patite...PATITEEEE.......


P.S.
Uskoro cu stavit slike da vi,smrtnici koji se kuvate u paklu vrucine gradova (cast iznimkama iz lipsih djelova lijepe nase),vidite kako je u raju... :o)

19.06.2006. u 23:14 • 2komentarisprintaj#natrag na vrh

subota, 17.06.2006.

Jeeeeeeeeee........

Evo, samo da podnesen izvjesce prije nego oden na Vis. Brod mi je za 45 min...Imala san malu tremu otprilike uru vrimena prije nego je bila moja trka, ali san se posli smirila. A to je normalno... :o)
Kate je izgorila pa je rekla da nema sanse da bude prva, ali se odlicno drzala i dosla prva. Ostavila me duzinu dvi. Iako nisan bas pratila pa nemogu tocno rec. Mene je zadnjih 500 m zamalo prestigla zenska iz Dupina, ali se nisan dala i tako dosla druga. :o)
Alma je bila u drugoj grupi, dosla je 3. Isprid nje je bila Tea i Superina, koja je bila prva. Super je veslala s obziron da su je stavili u tezu grupu, a mogla je i brze da nije skoro stala...
Cini mi se da cu onog svog dragog ubrzo skartat. Nije me ni pita kako san veslala, a mislin da i nije ni gleda. A i nije ni razgovara sa mnom. Dvi rici, to je to... Bolje da ja pobignen od njega dok je jos na vrime. To san rekla i zadnji put... Ali kad se ja zaljubin, to je zaj*. I ne događa se cesto, ali je stvarno zaj*.
U pi* koji rijecnik...
Iden ja na Vis, a vi patite... smijeh

17.06.2006. u 14:41 • 1komentarisprintaj#natrag na vrh

petak, 16.06.2006.

Regge gege

Evo, sutra mi je regata,a ja u ovu uru stojin budna. Samo san se tila malo javit pa onda odo ja lec jer se moran odmorit. Ceka me sutra regata,a i nadan se da cu sutra ic na Vis. Tjedan dana savrsenstva... Nebi van ja ostala ovdi... Tako da se necemo cut cilih tjedan dana (smrc), ali ja cu stalno mislit na sve vas... :o)
Zadnji put kad san cula svoga dragoga, bija je u Zagrebu na Jumbo regati. Bija je 1. u dubelu i plasira se u skifu u finale a, ali ga nisan posli zvala da cujen kako je proslo... Zaboravih...Ma pricat cemo mi sutra. Sutra ce bit guzva isprid kluba tako da cu ic tamo oko 9. A i sta cu prije? Ja san tek negdi oko 10.30 - 11 tako da nema zurbe. Laganini... Iman samo laganu tremu, ali neman ka prije. Ja smatran da je dobro malo treme, ali da se sad tu nesto zivciran... Nema se zasto u zivotu zivcirat. Samo laganini i smireno... To stalno govorin Almek, ali ona ne slusa... Zasto trosit energiju na nepotrebno zivciranje zbog ljudi i stvari?

16.06.2006. u 22:30 • 2komentarisprintaj#natrag na vrh

četvrtak, 15.06.2006.

Little bunny

Danas san posli treninga otisla ravno doma i poljubila vrata! Ostali mi kljucevi doma. Bas super... Uglavnom, pala san u komu, digla se u tri, pojela poveci dio pizze koju nisan jela od proslog lita tako da mi je bilo bas dobro :o) i pravac na plazu. Meni je inace ovo deseti put da se kupan u Splitu jer inace odma škivan na Vis cin zavrsi skola, ali ovo lito bas i necu ic tamo nesto cesto... pa smo samo glatko zaobisle Bace (ne mogu virovat da ima plavu zastavicu....) i otisle na Ovcice. More je savrseno. Bila san sa Ivonom i njenom prijom iz osnovne Anom. Zanimljiva cura... Bilo nam je super, a ja san se morala dobro osuncat da mi nestane ovi kombinezon. Izgledan ka kinder jaje... iman bile carape, kombinezon i majicu... Kompletno obucena... :o)

Evo, posto ja slusan metal, nasla san u skolskom listu zanimljivost o vodi, izvoru zivota...
Ovo je istrazija neki japanski znanstvenik dr. Masara Emoto koji je istraziva utjecaj rijeci,ideja i glazbe na molekulama vode. Voda nam salje poruke oblicima svojih kristala.Cista voda oblikuje lipe strukture kristala,a necista deformirane strukture. Voda koja je bila izlozena klasicnoj glazbi oblikovala je fine simetricne kristale. A kad su uzorci vode bili bombardirani heavy metal glazbom i kad su na njih usmjeravane negativne misli i osjecaji,voda je oblikovala izlomljene i kaoticne oblike.

Budite mi dobri da ne budete modri i, naravno,... slusajte metal i rock. :o)

15.06.2006. u 21:53 • 0komentarisprintaj#natrag na vrh

utorak, 13.06.2006.

Ola....

A evo mene... Imala san malo tehnickih problema sta se tice Bloga, a mislin da i nisan jedina... Sta se tice skole, prosla san s pet (koja san ja...) a i sutra napokon zavrsava tako da cu iduca 2 miseca provest lincareci na plazama... :o)
Jedino sta me sad zabrinjava je regata u subotu... Mene je uvik trema prije regate... Ne znan jos kakve ce kombinacije bit za tu regatu, ali najvjerojatnije cemo sve tri u skif (osin nekin cudon ako ja i Kate ne odemo u dubel...). Jedva cekan ponedjeljak... Ic cu na Vis par dana. Ne mogu virovat. Ovo ce mi bit prvo lito da cu ostat u Splitu.Ne znan ocu li izdrzat. Napustit oni raj... Triba se prvo psihicki pripremit... :o/
Nedostajat ce mi ekipa... Legende su... Svi... A pogotovo Vedran i Pave. A i Boris... Ne moze se njega preskocit... Dobro, Hajdi ce mi bit ovdi, a i Ines ce bit tamo... Ma nisan sigurna ocu izdrzat... Kad se naviknete na takav raj, lito u Splitu postane samo neki daleki san. Mislin, Split je moj grad, ali... Vis je moj otok :o)
Iden sad jer mi je trening u sest, a vrime mi danas nekako brzo prolazi. Nekako se nebo natmurilo... NECE VALJDA KISA????

13.06.2006. u 15:15 • 2komentarisprintaj#natrag na vrh

petak, 09.06.2006.

Wish me luck....

Jos 4 dana do kraja skole, a ja se sitila da bi mogla proc s odlicnim... Jesan, streberica san.... Jeste ljubomorni???? Jedini je problem sta ce me do kraja (ukoliko su profesori ljubazni i srdacni pa da me uopce pitaju) pitat 3 predmeta za visu ocjenu i ja moran briljirat. Kad nisan do sad.... :o)
Ne znan kako je kod vas, ali meni je ovdi prilicno stresno tako da nisan opet isla na trening. Ala sta ce trener po*. Regata je iduci tjedan, a ja nisan dosla 3 dana na trening, a necu moc ni u utorak... Moran ic ucit da prođen s odlicnim pa da buden mala plava i jos uz to i pametna.... :o)

09.06.2006. u 09:18 • 5komentarisprintaj#natrag na vrh

četvrtak, 08.06.2006.

Je li 666 broj Sotone?

Evo, jos malo o onome famoznom 666... Nisan imala prije vrimena vam javit sta san pronasla... A svi mediji su bili puni informacija o Necastivome, 666.... Covice sta ste se uzivili!!!!!
Znan da je bolje da ne govoris nista ako nemas sta pametnoga rec, ali ja ne mogu izdrzat... :o)
pa cu opet nacet temu o sotonjari...
Je li 666 broj Sotone?
Zvijeri iz biblijskih knjiga često predstavljaju ljudske vladavine, a broj zvijeri koja se spominje u 13. poglavlju Otkrivenja, osim zvijeri, označava i ljude općenito. Postoji mišljenje da trostruki 6, za razliku od broja 7 koji simbolično označava savršenstvo, služi tek da bi podcrtao ljudsku nesavršenost.


P.S.
Strah od broja 666 ima i svoj medicinski naziv heksakosioiheksekontaheksafobija. :o)

08.06.2006. u 10:22 • 0komentarisprintaj#natrag na vrh

utorak, 06.06.2006.

666 number of the beast


Rano jutros (ili sinoc) u 00:00 su svijet poharali anđeli smrti, devili, vampiri i druga bica Necastivog i
zavukli se u nase male glavice...Danas, 06.06.2006. je pocela njegova godina, godina Necastivog. Zato vam svima cestitam novu godinu i zelim vam puno uspjeha i srece... :o)
Nemojte sad mislit da san ja sotonjara ili nesto tako... Ja samo ponekad volim izaci na kavu s ljudima sa onoga svijeta (strane me ne zanimaju)... :o)
Ne znan jeli danas tu ima prste Necastivi, Bog ili moja prirodna genijalnost, ali je meni danas bija dan super. Nisan ni takla knjigu, a rijesila san dva predmeta (sad su mi pet), a za fiziku cemo lako. (baren se nadam...). Tako da san sad cila happy...S obzirom da iman sutra zanimljiv dan (sta se tice treninga i skole) idem se povuci u svoje odaje i moliti se (a sad vi procjenite kome :o) za bolje sutra...

667 neighbour of the beast

06.06.2006. u 21:31 • 2komentarisprintaj#natrag na vrh

ponedjeljak, 05.06.2006.

Gone to hell

Sve je otislo u vitar! (olitiga propuvalo – da se ne bi izrazila drugacije…. ) Danas u skoli (p.s. hvala Tei na slajicu, steta sta sutra iman predsat pa te necu moc castit… :o) cim san dosla, shvatila san da nesto nije u redu. Svi su sidili, mirni i buljili u knjige. To se nikad do sad nije dogodilo…. Kemija nam je bila 3 sat, kontrolni, ovisi o ocjeni pa svi strebaju… Uglavnom, da ne pricam o talijanskome, engleskome i matisi na kojima smo svi po par puta skoro dozivili infarkt zbog ispitivanja, pricat cu o kemijici,nasoj dragoj kemijici…. Kontrolni, svi umiremo od straha, a ona, 5 minuti prije objasnjava (pokusaj neuspio) lekciju koju je ''zaboravila'' napomenit da ce bit u kontrolnome. Ma savrseno! Uglavnom, inspirirana ovim događajem i puna zelje da napravi nesto kako bi 1.B oslobodila od daljnjeg teroriziranja ispitima iz kemije, Ana ( visoka plavusa) je polako kovala plan koji ce bit objavljen u Slobodnoj Dalmaciji, a koja ce se pojavit sutra na trafikama diljem Lijepe nase u kojima rade ljubazne osobe koje,zaogrnute plastom dima cigarete, ne znaju dvojici izgubljenih prvasa (odnosi se na srednju) objasnit di je sjediste europskog doma (sramota me priznat da ni sama nisan znala di je..), a rade u trafici koja je par metara udaljena od Hrvojeve kule di se nalazi spomenuto sjediste… (stanka za udahnit - nastavak pocetne price), a ja san bila toliko slobodna da joj primjerak ''Slobodne'' istrgnem iz ruke i objavim na blogu kao primjerak onoga sto u nama ucenicima budi ovakav rezim skolstva…. :

SLOBODNA DALMACIJA,utorak, 06.06.2006.g.


Crna kronika:
- Luđakinja zapela za vrata autobusa i trčala za njim do Omiša!
- Visoka plavuša ubila svoju (sad ne više) nastavnicu iz kemije zbog nastavnicinog TERORA nad dicon!


Osmrtnice:
Pok:
- Dube
- Zove
- Bola
- ……

All R.I.P. (rest in pakao…)forever


(bilo koja slicnost sa stvarnim osobama je slucajna)

05.06.2006. u 22:12 • 5komentarisprintaj#natrag na vrh

nedjelja, 04.06.2006.

Cigla

Jutros san imala jaku zelju zadavit Katu... Nije mi rekla da je trening u 8 pa san se ja digla u 6.30 da bi dosla na trening u 7.30, da bi cekala po ure da dođe trener. Malo prije trenera su dosli Luka i Mladinic pa su mi kopali po torbi i zapljenili zvake, ali su mi ih na kraju ipak vratili.... Ma kako su dobri... :o)
Kate i ja smo radili teretanu jer nismo odavno. Bila san cila umorna jer san spavala samo 5 sati pa mi je svaka kila bila dvostruko teza. Kad san dosla doma, samo san pala u komu i neman pojma kako san se uspila probudit. Sutra mi je opet ujutro trening i moran ic jer je sad ubrzo regata, a ne znan kako cu sad jos ovi tjedan ipo izdrzat. Svaki dan kontrolni i par ispitivanja, a zadnji ponedjeljak imamo kontrolni iz matematike koji, ako padnes, ides na popravni. A do sada, svaki kontrolni iz matematike smo morali ispravljat... Bas me zanima koliko ce ih dobit pozitivno.... :o/

I, Palmice... Da nisan cula da ti se neda ic sutra na trening jer te bum zadavil! Neces mi sad popustit... burninmad

04.06.2006. u 17:31 • 4komentarisprintaj#natrag na vrh

subota, 03.06.2006.

Greskom pustili pornic na eurovizijskoj probi

Tijekom probe eurovizijskih natjecatelja u glavnoj dvorani dogodio se incedent koji je sve prisutne ostavio bez teksta. Naime, dežurni je operater slučajno na videozid pustio jednu od datoteka na svom računalu u kojoj je bio - hard-core pornić!
Tako su natjecatelji, umjesto u laganoj glazbi, imali prilike punih deset minuta "uživati" u vokalnoj izvedbi pornodiva. - Svi su bili šokirani. Slike su bile tako eksplicitne da nitko nije znao kamo gledati. Svi smo samo nemoćno crvenjeli od neugode - rekao je za Večernji jedan od službenika Eurosonga.
He,he,he....

Iden sad gledat Duhove Marsa. Mislin da ce film bit savrsen, a posto san ja sa Marsa (to se odma vidi cim me upoznate...). Mislin da biste i vi tribali to pogledat. Iako kasno javljam, ali mislin da ste vec vidili reklamu na televiziji....

03.06.2006. u 22:02 • 2komentarisprintaj#natrag na vrh

Ha,ha,ha...

Danas nisan bila na treningu pa san spavala dobrih 10 sati sta se nije dogodilo vec 3 godine... Posli mi se javija Pave (Vedranov brat) jer je poslom dosa sa Visa u Split pa smo se nasli samo po ure da porazgovaramo jer se nismo vidili 100 godina.... Cula san da je moj dragi Vedran pustija kosu i da izgleda ka pravi metalac... Da mi ga je vidit... uglavnom... Pokisla san. Smrzla san se,ali mi je istodobno bilo i toplo. Ne mogu objasnit... Oko 5 san otisla od Ivone jer su tribale doc i Ana i Kike da ucimo kemiju. Ivonina mama nam je pokazala i mislin da mi je sad jasnije, baren mi mora bit jer mi je u ponediljak kontrolni. U međuvremenu me zvala Tea ocu izac, ali ja nisan znala koliko cu ostat kod Ivone. Kad san dosla doma, javila san im se i rekle su da su u F-a i da ce me pricekat. Uglavnom, u i 10 san se javila da mi nema busa i da cu pjehe za 15 min bit tamo, a ona mi javlja da pozurin jer Alma mora doma do i 30, a za 20 min je bilo i 30. Pa di im je pamet bila?! Mogle su mi odma rec pa ne bi ni izlazila... Naravno, vratila san se doma.

Kod Ivone san se sitila ovog ''vica'' - ako to mozemo tako nazvat... :


Nespretno izrečene župne obavijesti:

*Župljanke su odbacile raznovrsne odjevne predmete. Možete ih vidjeti u suterenu župnog dvora u petak popodne.

*U nedjelju se daju prilozi za novi sag. Svi koji žele nešto napraviti na sagu neka se jave u župni ured da im damo papir.

*Marija Jelić i Vinko Magdić vjenčali su se 24. listopada u našoj crkvi. Tako je završilo prijateljstvo koje je trajalo od školskih klupa.

*Danas popodne sakupit ćemo se na sjevernoj i južnoj strani crkve. Djeca će biti krštena na oba kraja.

*Za one koji imaju djecu, a to ne znaju, u prizemlju imamo dječji vrtić.

*Župnik će održati oproštajnu propovijed, nakon čega će zbor zapjevati 'Radujte se, narodi'.

*Budući da je sljedeće nedjelje Uskrs, zamolit ćemo gospođu Nadu Horvat da na oltar položi jaje.

*U utorak u pet popodne održat će se sastanak Kluba mladih majki. Sve one koje žele postati mlade majke neka se jave u ured svećeniku.

*Druge nedjelje na jutarnjoj misi solistica će biti gospođica Staničić. Nakon toga će župnik govoriti 'O tom strašnom iskustvu'.

*Zahvaljujući župnikovoj bolesti, nedjeljne mise za ozdravljenje neće se održavati do daljnjeg.

*U svojim molitvama sjetite se onih koji su bolesni od naše crkve i zajednice.

*Učenici osmih razreda u petak popodne u 17 sati u crkvi će izvesti 'Hamleta'. Poziva se pučanstvo da prisustvuje ovoj tragediji.

03.06.2006. u 21:39 • 0komentarisprintaj#natrag na vrh

petak, 02.06.2006.

Mamasita

Evo, ja stavila chat box sa strane pa cemo vidit kako to funkcionira. Tila bi nesto provjerit. Naisla san na jedan blog kojeg pise jedan peder... Tila bi cut sta vi mislite o tome (o homoseksualnosti). Po vasem misljenju, dali je to bolest, stvar izbora i smetaju li vam ljudi koji su na takav nacin seksualno orijentirani i ako moze, obrazlozite. Ja osobno smatram da se homoseksualce ne bi smilo omalozavat ako su malo drugaciji od nas. Svi mi imamo nase tajne i zasto bi oni bili omalozavani i maltretirani, a dovoljno su hrabri da priznaju to (naravno, onosi se samo na one koji su dovoljno hrabri...)
Vec ocekujem razlicita misljenja, a u kakvom danas svitu zivimo, iman osjecaj da ce se i mene napadat... A ako nista ne napisete, smatrat cu da se slazete sa mojim misljenjem.


Zahvaljujem, Black eyed bunny

02.06.2006. u 17:22 • 2komentarisprintaj#natrag na vrh

četvrtak, 01.06.2006.

Gimnazijska štikla

Ovo san nasla na jednom blogu (24 strebera). Bas je dobra... He,he,he... Da mi je znat ko to sve smislja....



GIMNAZIJSKA ŠTIKLA

Oooooooooooooooooooooooooooooooo....

Jer još jedinica nije nikla
Tamo gdje je stala gimnazijska štiiiikla!!

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!

Štrebaj, štrebaj, štrebaj, op, op, op, op...

Ajde, Profesore!!

Tika-taka oko pola tri,
Štrebam tiho da se ne vidi
Znam ja dobro takve kao ti...
Profesori su tvoji drugovi...

Šal, šal, tražit ćeš me šalić...
Pre, pre, prepisuj od nekog drugog!!

Učenice, djevojčice, daj ne nosi gaćice!

Jer još jedinica nije nikla
Tamo gdje je stala gimnazijska štiiiikla!!

Oj da da oj da da volim učit ja,
Oj da da oj da da kemija
Oj da da oj da da fizika
Oj da da oj da da mojaaa, moja petica!

šije povijest, šije latinski, šije biologija, šije logika...
Štrebaj, mala!
Š š š škola!

Op, op, štreb, štreb...

Tika-taka oko pola tri,
Pišem zadaću da se ne vidi
Puno petica, nijedan neopravdani...
Ma, znam ja dobro takve kao ti...

trč, trč, Raska trči prugom,
Uč, uč, uči s nekom drugoooooom!!

Učenice, djevojčice, nosi kraće minice!

Jer još jedinica nije nikla
Tamo gdje je stala gimnazijska štiiiikla!!

Oj da da oj da da gimnazija
Oj da da oj da da štrebam ja
Oj da da oj da da nikada
Oj da da oj da da moj, moj popravni!

ploča, ploča, koča, loča,
kreda, imenik, spužva, dnevnik,
kreda kliže, Profa gmiže,
Raska crkla, Raska nikla...

AZIJA, GIMNAZIJA!

šije povijest, šije latinski, šije biologija, šije logika...
Čija, čija, čija, čija, moja, moja!!
Ajde, ajde!!

Jer još jedinica nije nikla,
Tamo gdje je stala gimnazijska štikla!!!

Oj da da oj da da,
Oj da da oj da da,
Oj da da oj da da,
Oj da da oj da da mojaaa, moja gimnazija!!

01.06.2006. u 15:23 • 2komentarisprintaj#natrag na vrh

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Moj kutak

«Penzići novi i penzići polovni; doživotne žrtve javnog prijevoza; blesavi od znojenja u kutiji; još dva radna vijeka do fićeka.»
Hladno pivo

Tutor.Blog








Ne zamjeram ljudima ako se na slažu sa mojim mišljenjem,
ali im zamjeram ako se ne slažu sa svojim....

MySpace Layouts

MySpace Layouts



alma
tea
marin
kiki
iva
burnd-mixd

Korisni blogovi:
poison angel
NLO
tutor
video zone


Veslacki klubovi:
Veslacki portal
HVK Mornar
HVK Gusar
VK Iktus
VK Krka




Free Web Counter

Free Web










Neka tamo plavusa...



Something about me...
Mislin, svi pisu o sebi pa cu i ja...
-Ja san Lana :o)
-Imam godina: svake godine sve vise...
-Iden u Prirodoslovnu gimnaziju
-Treniran veslanje u Mornara
-Iz najlipseg san grada na svitu - Splita
-Slusan rock,metal,heavy metal,punk... a homepaige nekih grupa mozete i nac gore...
-Strast mi je ono sta najvjerojatnije necu nikad naucit svirat, ali lipo je i slusat - bubnjevi
-Obozavan citat knjige. Tu prednost imaju krimici, ali nije lose procitat i drugo....
I secer na kraju:
Iman smisla za humor (ocito...), pametna san, slatka i smisna (joj! Kako san skromna ;o)



Ocean života

Ocean. Izvor života. Golema prostranstva. Snaga, energija i iznad svega - ljepota. Tolika neistražena vodena prostranstva. I onda, dođem na njegove obale. Čučnem u pijesku i zagrabim koliko mogu primiti u otvorene dlanove. Jeli ocean ostao isti sa svom svojom ljepotom, životom i snagom? Ništa se promijenilo nije. Možda nekoliko metara dalje druga osoba čini isto i može ih činiti stotine, tisuće na obalama diljem svijeta. Zagrabiti u svoje dlanove koliko primaju i koliko im je potrebno da osjete. Opet, ocean ostaje jedan, velik, lijep, snažan, sveprisutan. Dovoljan da namiri sve dlanove svijeta, a da ostane nepromijenjen. On je stvorio ocean. Nije li veći od te vode?! A opet, tako su slični. Svi ljudi svijeta mogu prići, tražiti i u dlanove primiti koliko im treba. Svi istovremeno. A On opet ostaje velik, snažan, pun života.