ponedjeljak, 25.02.2008.

Pozdrav svima....
evo ovo će biti jedan kratak i brzinski post....
samo vam svima želim zahvalit na komentarima...
želim vam reći da sam dobro...
uspješno sam završila 1. semestar na faxu i sad uživam doma....
nemam baš nešto slobodnog vremena ni za pisanje posta ni za komentiranje...
ali to ne znači da ne mislim na vas i da vas ne čitam....
komentare ću vam ostaviti čim stignem....
eto to je to od mene...
tek toliko da vas pozdravim....
cmok & hug

confused


stavim vam pjesmicu koja mi se jako sviđa, nemojte me krivo shvatiti nisam tužna, ali neke stvari trebam promijeniti, autora neznam, našla sam je na netu....



Nikad

Nikad, nikada vise ja te ugledat necu.
Nikad, nikada vise. Kako to zvuci muklo!
Bijedni ce prolazit dani,
uzalud trazeci srecu citav ce zivot proci:
ja te ugledat necu.

Kad srce pritisnu boli,
uzalud trazit cu srecu u sjajnim ocima tvojim.
Tuzno je zvono tuklo...
Nikad, nikada vise ja te ugledat necu.
Nikad, nikada vise,
makar i srce puklo.



confused


20:01 | Komentari 26 | Print | ^ | On/Off |

nedjelja, 17.02.2008.

Ptica vs. čovjek

Kad ptica prestane voljeti drugu pticu, ona joj ne kaže:
"Odleti sada tisuću milja daleko da ne bi gledala ravnodušnost
kako se gomila u mojim zjenicama...!"
Jer ptica nije troma kao čovjek;
daljina je za nju lepršanje slatke svjetlosti koja raspiruje ljubav.

bird heart

Ne kaže joj: "Sad se sakrij tisuću stopa duboko ispod zemlje,
da ne čuješ kako pjevam u predvečerje nježnu uspavanku drugoj dragani
koja leži sa kljunom u mome krilu...!"
Jer ptica nije površna kao čovjek;
ona zna da se otkucaji srca pod zemljom propinju još snažnije
i umjesto umirujućih zvukova uspavanke
cijela bi šuma morala slušati tutnjavu podzemlja koju je izbacio bol...

Image and video hosting by TinyPic

Zato ptica kad prestane voljeti drugu pticu
ona ostane pokraj nje da tu umre u samoći.
A čovjek kad prestane voljeti drugog čovjeka,
od stida i pomutnje ne zna sto bi,
i bježeći sve dalje od njega, ugnijezdi u svom srcu njegovu tugu....

Image and video hosting by TinyPic


20:28 | Komentari 41 | Print | ^ | On/Off |

četvrtak, 14.02.2008.

Sretno Valentinovo!

E pa jučer sam vam čestitala dan samaca, a danas svim zaljubljenima želim SRETNO VALENTINOVO! a onima koji nemaju sreće u ljubavi... ili još nisu našli svoju srodnu dušu želim da što lakše prežive ovaj dan i da konačno i njih pogodi cigla ljubavi...
sve vas jako puno volim....


glitter-graphics.com

I eto jedne pjesmice za sve zaljubljene i one koji još traže svoju sreću... ov već dobro vam poznate autorice iz prošlog posta... Korine...


glitter-graphics.com

Jednom kad sunce izgubi sjaj,
Kad mjesec potone u tami svemira,
Kad zaljubljeni labudovi prestanu umirati za voljenima
I kad ovaj svijet postanu samo neke bajke i isprazne priče…

Reci mi kako ću onda zadržat svoju dušu da se k tvojoj ne vine?
Da li ću ju moći bez tebe podignut u visine?
Tako bih ju sklonit htjela na jedno mjesto sigurno i tiho…
Samo kad bi znala da se njegov talas ne bi raznjih'o
Kad se talasati počnu svi nemiri na ovom okrutnom svijetu
I tada ne želim za to krivit ovu svoju sudbinu prokletu.


glitter-graphics.com

Pomozi mi pronaći utjehu u tuzi, odmor u iscrpljenosti,
tišinu u buci, nadu u očaju, osmijeh u bolesti…
Pomozi mi da ponovno pišem pjesmu svoje duše
o pronađenoj sreći, da odjek mojih šapata postane
i od žamora divljih rijeka veći.

Da više ne sumnjam u ono u što vjerujem,
da želim svoje srce…cijelu sebe da ti darujem.
Jer da te nikad nisam srela, bila bih
te svojim snovima na život donijela.



glitter-graphics.com


12:22 | Komentari 28 | Print | ^ | On/Off |

srijeda, 13.02.2008.

13.2. - međunarodni dan samaca


glitter-graphics.com

E da i ja se pribrajam u tu skupinu...
i ja sam sretno slobodna, i moram vam priznati da mi baš ništa ne fali...
pa zbog toga želim objaviti ovaj post...
i svima koji su sami čestitam njihov dan... smijeh


glitter-graphics.com

ovom prilikom htjela bih vam staviti pjesmicu koju je napisala moja frendica s faxa Korina... kiss
meni je pjesmica prekrasna i sigurna sam da će se i vama sviđati...
i da ćete ostaviti puno komentarića... rofl


glitter-graphics.com


Trčala sam za njom ona mi je odmicala,
Bježala sam od nje ona me je sve brže dostizala.

U kutu svoje sobe u besanim noćima s tamom sam sanjala,
O koliko sam samo puta svoje srce krivima poklanjala.

Tada su se i anđelima slomila krila
I tražili su zvijezdu pod koju da stanu,
Ali one su pale u još samiju tamu…

Dugo sam živjela u svijetu tuge,
U pustinji je bilo hladno, a noći duge.

Tiho sam otvorila vrata, svanuo je dan
Čist i bijel, baš kao onaj ne sanjani san.

Pronašla sam most preko rijeke nemira i suza,
Nadu da ćeš ti njime koračati,
Jedno sunce, jednu ljubav koja će me ojačati.



glitter-graphics.com


13:20 | Komentari 16 | Print | ^ | On/Off |

ponedjeljak, 11.02.2008.

...Someone once said: It's The Good Girls Who Keep Diaries. The Bad Girls Never Have The Time. Me... I just Wanna Live A Life, I'm Gonna Remember, Even If I Don't Write It Down...

E da... opet ja...
tko bi rekao... i ja sam se konačno pokrenula...
neznam ni sama zašt pišem ovaj post...
zbog dosade...?
uzbuđenja...?
sreće...?
zbunjenosti...?
neznam...
možda se samo želim pohvaliti...
uspjela sam...
položila sam matematiku i rješila je se jednom zauvijek...
koliko sam dugo samo čekala taj dan...
tako da sam jednostavno morala podijeliti sa vama...
možda i zato pišem post...
sad sam sretna, smijem se...


glitter-graphics.com

a možda ću sutra bit tužna, u depri i neće mi se dati pisati post...
i onda će bit komentara kao dugo te nema, piši nešto...
ali ono dok te ide, ide te, a dok te ne ide, ne ide te...
tako je to u životu...
ja sam jednu stepenicu bliže uspjehu...
i ne mogu vam opisati ovaj osjećaj...
mnogi od vas će mislit vidi ovu bez veze se hvali zbog jedne ocjene...
ali meni je ona prva upisana u moj indeks... i zato je posebna...
a i posebna je jer mi matka nikad nije bila jača strana (budimo realni, rijetki su ti sretnici kojima je!)

Put do sreće i savršenstva je dug, no pokraj njega pronalazimo mnoge osobe. Neke jednostavno zaboravimo, kao da nisu nikada ni postojale. Neke ostanu u sjećanju, kao lijepa, kratkotrajna uspomena. A neke… Neke se usjeku u duboko u srce i tamo ostanu zauvijek.


glitter-graphics.com

Imam još razloga za sreću...
još malo i približava se dna mog odlaska kući...
hmmm? je li to razlog za sreću?
neznam...
neznam što da očekujem kod kuće?
znam znam...
obitelj, frendovi, on...
ali...

Gdje su one suze koje sam plakala,one ulice gdje sam skakala,ona klupa gdje sam se s njim ljubila,onaj zid gdje sam se uvijek skrivala...?


glitter-graphics.com

svaki put kad odem kući, vraćam se natrag slomljenim srcem...
puna tuge, nostalgije...
svaki je put teže i teže...
bojim se da ako sad odem, da se neću vratiti...
ali to je rizik koji moram uzeti na sebe...
znam da će mi doma bit predobro...
ali sad mi je dobro i ovdje...
znam da će mi vrijeme proletjeti doma...
ali vrijeme mi leti i ovdje...
znam da me doma čeka društvo...
ali društvo me čeka i ovdje...
sve u svemu...
uživat ću u sreći doma...
a kad ću se vratiti liječit ću srce...
pa neka bude što bude...

Tamo… na kraju beskraja….
Tamo…gdje nema kraja…
Tamo…gdje nestaje nada…
Tamo stojim ja!!
Tamo… gdje nema nicega….
Tamo… gdje stanuje tuga…
Tamo… stojim ja…
Tamo…. gdje andjeli padaju…
Tamo… gdje me nepoznati ljudi cekaju…
Tamo… gdje smao tisinu cuju…
Tamo… gdje se ruse snovi…
Tamo …stojim ja…



glitter-graphics.com

A sad imam jednu malu molbicu za vas...
Ovako moja jako dobra frendica Janja ima svoj blog...
na kojem stavlja svoje omiljene citate iz knjiga il omiljene pjesme...
pa bih vam ja bila jako zahvalna da posjetite i njen blog pod nazivom **plave ptice** i ostavite svoje dojmove i svoj trag i tamo.... =) ja znam da će vam se ona odužit svojim komentarima...


Hvala ti za sreću, radost i smjeh, hvala ti za svaki sakriveni grijeh. Hvala ti za riječi što suze briše, takva se frendica ne nalazi vise!


Eto ukratko vam je to sve od mene za sad...
Ostajte mi dobri...
i dalje mi komajte....
mah, mah


glitter-graphics.com


16:01 | Komentari 30 | Print | ^ | On/Off |

četvrtak, 07.02.2008.

Heppy post... ili bi barem takav trebao biti... =)

Dajte mi razlog,
Dobar razlog za ples,
Za sretnu pjesmu,
Neki razlog za smijeh.


Evo mene opet....
eto obećala sam da ću napisati novi post... i da će ovaj put biti sretan i bez deprimirajućih misli... a nije mi bila namjera da budu tužni, ali kad je tuga kojji put najbolja inspiracija...
a mene ona nikako da se uhvati... tako je lakše naći neki tekst iskopirati ga, malo izmjeniti dodati slikice, i evo posta... ali to više nisam ja... nema mog razmišljanja... ali ipak... ovo će biti samo moj post... odn. većina će bit moje...
=)
bila sam dosta pogođena sa cijelom situacijom, od godišnjice, do faxa... ali sad je to jedna stepenica manje...


glitter-graphics.com


Jos jedan stepenik samo
Najteži korak do sad uz stare stepenice
Jer znam što čeka me tamo


krenula sam... digla sam glavu... nabacila osmijeh... i krenulo me... samo se nadam da će i dalje bit tako... hehe...

konačno sam shvatila koliko zapravo vrijedim...
shvatila sam da ne smijem više biti popustljiva, ni naivna...
ne smijem na budućnost gledati očima prošlosti...
ne smijem više vjerovati u bajke... jer niti sam ja princeza, a niti je on princ...a bajke? bajke ostaju bajke...


glitter-graphics.com

Kažu da ljubav uvijek prestaje
kada se tome nadaš najmanje
Sve što je bilo sada se briše
jer neko uvijek voli više

A samo na filmu sreća caruje
i onda kad se suzom kupuje
Na telenovi i muškarac place
senjorita voli ga još jače


shvatila sam da je život samo jedan...
ne želim da nakon par godine kad se okrenem unatrag žalim za nečim...
žalim za propuštenim prilikama...
zašto da budem tužna, ako mogu biti sretna?
zašto da plaćem, ako mi je Bog podario osmijeh?
zašto da druge krivim za greške koje sama radim?
takva sam kakva sam...
kome smeta neka me ostavi...
ako može on bez mene, mogu i ja bez njega...
jedna osoba više il manje u mom životu... ništa ne znači...
imam prijatelje, obitelj koji mare za mene, vole me i ja ih volim jako...
a za sve ostalo doći će vrijeme...
kad tad stvari će se doći na svoje mjesto...
one male kockice u mojoj glavi konačno će se posložiti....
osjećam to... želim to... ZNAM TO....


glitter-graphics.com

Ja i kad sam tužna veselim se...
sa istoka na zapad selim se...
...
lažu mene, lažem druge ja,
da sam bolja, NE BI VALJALA!!!


... imaš samo jedan život. Nađi vremena da budeš sretan.
... ne očekuj više od prijatelja, nego što mu ti možeš dati.
... ako je netko umoran da ti da osmjeh, daj ti njemu svoj.
... voli ljude onakve kakvi jesu. Drugih nema.
... ne zaboravi lijepe dane, inače neće nikada ponovno doći.
... svoje brige, ljutnju, bijes i lomove nikada nemoj vući sa sobom u sljedeći dan i dan nakon toga.
... ako se možeš zadovoljitit s malim, dobit ćeš više nego što očekuješ, a sve što dobiješ bit će za tebe radosno iznenađenje, neka vrsta čuda, zbog čega možeš voljeti život.
... uz osmjeh na licu steći ćete prijatelje
... što daješ, to ti se i vraća
... gledaj pozitivno, i vidjet ćeš bolje. Srce će ti biti puno svjetla, oči će ti sjati, vidjet ćeš više sunca.... objesi svoje kišne oblake da se osuše na suncu
... nemoj se skrivati kad te netko treba
... manje govoriti, više činiti - i sve će ići bolje
... jedan posto pomoći više je nego sto posto sućuti
... osloni se na onoga koji te ljubi
... i najpolaganiji, ako ne gubi cilj iz vida, ide uvijek brže od onoga koji okolo luta bez svrhe!


glitter-graphics.com

Ovo je dan, dan za ljubav
dajem ti srce, dobro ga čuvaj
nebo nad gradom i oblaka dva
pjevaju sa mnom da volim te ja


15:01 | Komentari 68 | Print | ^ | On/Off |

utorak, 05.02.2008.

Where is the love?

Najprije otvorite zvučnike... stisnite play...i poslušajte pjesmu...



Why do people commit SUICIDE?

suicide

Why do people CUT themselves?

Image and video hosting by TinyPic

Why do girls become ANOREXIC and BULIMIC?

Image and video hosting by TinyPic

Why do kids bring GUNS to school?


glitter-graphics.com

Why do kids get depressed... so they start using MEDS and abusing them?

suicide_

Why do girls feel the need to act like SLUTS to impress the guys?


glitter-graphics.com

Why can't people show their sexuality FREELY, without worrying about being judged?


glitter-graphics.com

In the bill of rights, it says we have freedom of speech! So why are we so afraid to speak up for ourselves?

I KNOW WHY!

CLIQUES!

"WHORES"


glitter-graphics.com

"GEEKS"



"GOTHS"


glitter-graphics.com

"EMOS"


glitter-graphics.com

and that's not even HALF of them!

Society in general...

We live in a world where if you're...

not skinny,

not beautiful,

not sexy,

and not straight...

you are TORTURED...

ABUSED...

and HUMILIATED!


glitter-graphics.com

We say that we are all EQUAL...

BUT...

there is still Racism, sexism, and people being judged basing on their religion, color, size and heritage, ect.

One out of every three girls will be sexually abused by the age of 18...
One out of seven children are abused...
How many of them you know?
You can't afford to ignore it...


glitter-graphics.com

IS THIS THE NATION FIGHT AND WE LIVE IN WARS TO SUPPORT?

I AM SICK OF IT!

Stereotypes, and everything else.
I want to live in a good place, without suicide, rape, murder, and JUDGMENT!


glitter-graphics.com

Why do we kill people, who kill people, just to show people that killing people is wrong?

No, a ghost will not rape your dog.
You wont have relationship problems...
No you won't die in 7 days...
BUT you will have the guilt on your shoulders that you didn't try to get the message across.
I want to stop the madness.
If I only reached out to 1 or 2 people that's fine.
At least MY conscience is clear...HOW ABOUT YOURS?




17:00 | Komentari 24 | Print | ^ | On/Off |

petak, 01.02.2008.

Taj prokleti 28.01.2006.

white rose

Otišla sam na zabavu
I zapamtila sam što si mi rekla.
Rekla si mi: da ne pijem alkohol, mama
pa sam u zamjenu popila sprite,
bila sam ponosna na sebe
kao što si i rekla da ću biti,
što neću piti i voziti
iako su neki prijatelji rekli da bi trebala.
Izabrala sam zdravlje
i tvoj savjet bio je pravi!
Zabava je napokon završila
i djeca su se odvezla bez traga,
ušla sam u svoj auto
i bila sam sigurna da ću stići kući u jednom komadu,
nisam znala što me čekalo, mama!
Ono čemu sam se nadala najmanje!
Sada ležim na pločniku
i čujem policajca kako govori...
Klinac koji je izazvao surad bio je pijan!
Mama, njegov glas mi se čini tako daleko,
vlastita krv je svuda oko mene,
pokušavam jako da ne plačem,
čujem doktore iz hitne kako govore:
"Ova djevojka će umrijeti!"
Sigurna sam da dečko nije imao pojma
dok je "letio visoko"
da zbog njegovog izbora da pije i vozi
Ja sad moram umrijeti
pa zbog čega to ljudi rade, mama?
Znajući da to uništava živote?
I bol me sada reže
kao stotnu noževa
netko ga je trebao naučiti
da je pogrešno piti i voziti
možda da su to učinili njegovi roditelji
ja bih i dalje bila živa!
Moj dah je sve kraći, mama
i poprilično se bojim
ovo su moji posljednji trenutci,
tako sam nespremna
voljela bih da me možeš zagrliti, mama
dok ležim ovdje i umirem
voljela bih da ti mogu reći: "Volim te mama"
Pa volim te, i ZBOGOM!


i miss you?

Ovo je pjesma koju sam dobila mailom... odnosno uz nju je vezana peticija: Majke za borbu protiv pijanih vozača!
Naravno potpisala sam je i proslijedila dalje...

Ali to me podsjetilo na moju frendicu koja je poginula u prometnoj... 28.01.2006. nema je više, u njenom slučaju kako su nam rekli nije bio kriv alkohol... već neiskustvo vozača... ali nje ipak nema...
Dugo sam tražila neki post... pjesmu ili nešt slično da stavim na blog i da joj posvetim... ne mogu... prebolno je... još ima dovoljno trenutaka kad je se sjetim... neka pjesma... priča... slika... situacija... vijest na TV-u... svugdje je vidim... ona slika jednom objavljena u 24sata... i danas mi je u glavi... auto sav smrskan i ona bespomoćno leži u njemu... ne ne mogu... previše je toga... prebolno je... a prošle su 2 godine... na njen rođendan ja moram da joj poklon nosim na grob... nisam bila sad... jer nisam doma.. ali idem prvom prilikom... čak ni post nisam napisala taj dan... nisam imala snage.. ne bi me smjelo toliko pogađati... ali... ne mogu protiv toga...

Kad gledam vijesti... i vidim koliko ljudi pogine zbog neiskustva, .. pijanosti? ali što je najgore nikad ne strada vozač... ili onaj koji je pijan... strada nedužna osoba... ona osoba koja je slučajno sjedila do nekog...

Accident

Toliko sam se puta pitala da li je ona nešto osjetila... da li ju je boljelo?
I sad kad čitam ovu pjesmu... ponovo i ponovo... ozbiljna sam... ne ne plačem... ali ni ne smijem se... opet se zatvaram u sebe... opet... to radim... a ne bi smjela...
sad bi dala sve da je ponovo vidim... da sjednem sa njom na kavu i da se smijemo pričamo o svemu... kao nekad...

da sve su to samo puste želje... ali nadam se d aće peticija pomoć... nadam se da će kazne za vožnju u pijanom stanju biti veće... nadam se da oni koji izazovu sudar u kojem netko izgubi život budu kažnjeni... ne novčano... zatvorom... ne 10 mjeseci... duže... zamislite na mjestu one cure mogao je biti netko vama blizak... vaša prijateljica, sestra, majka... netko iz obitelji, prijatelja... rodbine... da i vi bi se našli u mojoj koži i željeli bi promjene... ja ih želim.... mada sam to sad prvi put javno priznala...
DA ZAMJERAM NJENOM DEČKU KOJI JE VOZIO... zamjeram jer nije bio dovoljno iskusan, jer nije usporio kad je trebao... da on je kriv što nje više nema... i ne... nisam zadovoljna što je dobio samo 10 mjeseci... koje je proveo u nekom popravnom domu... možda se kaje... možda nikad više neće sjesti za volan... možda je njemu gore nego meni... ali nije me briga... on je kriv jer nje više nema... on i nitko drugi!

MATEA fališ mi puno, puno... nadam se da ćemo se jednom ponovo sresti!

I Miss You.


21:31 | Komentari 30 | Print | ^ | On/Off |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.