ponedjeljak, 25.02.2008.

Pozdrav svima....
evo ovo će biti jedan kratak i brzinski post....
samo vam svima želim zahvalit na komentarima...
želim vam reći da sam dobro...
uspješno sam završila 1. semestar na faxu i sad uživam doma....
nemam baš nešto slobodnog vremena ni za pisanje posta ni za komentiranje...
ali to ne znači da ne mislim na vas i da vas ne čitam....
komentare ću vam ostaviti čim stignem....
eto to je to od mene...
tek toliko da vas pozdravim....
cmok & hug

confused


stavim vam pjesmicu koja mi se jako sviđa, nemojte me krivo shvatiti nisam tužna, ali neke stvari trebam promijeniti, autora neznam, našla sam je na netu....



Nikad

Nikad, nikada vise ja te ugledat necu.
Nikad, nikada vise. Kako to zvuci muklo!
Bijedni ce prolazit dani,
uzalud trazeci srecu citav ce zivot proci:
ja te ugledat necu.

Kad srce pritisnu boli,
uzalud trazit cu srecu u sjajnim ocima tvojim.
Tuzno je zvono tuklo...
Nikad, nikada vise ja te ugledat necu.
Nikad, nikada vise,
makar i srce puklo.



confused


20:01 | Komentari 26 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.