srijeda, 13.02.2008.

13.2. - međunarodni dan samaca


glitter-graphics.com

E da i ja se pribrajam u tu skupinu...
i ja sam sretno slobodna, i moram vam priznati da mi baš ništa ne fali...
pa zbog toga želim objaviti ovaj post...
i svima koji su sami čestitam njihov dan... smijeh


glitter-graphics.com

ovom prilikom htjela bih vam staviti pjesmicu koju je napisala moja frendica s faxa Korina... kiss
meni je pjesmica prekrasna i sigurna sam da će se i vama sviđati...
i da ćete ostaviti puno komentarića... rofl


glitter-graphics.com


Trčala sam za njom ona mi je odmicala,
Bježala sam od nje ona me je sve brže dostizala.

U kutu svoje sobe u besanim noćima s tamom sam sanjala,
O koliko sam samo puta svoje srce krivima poklanjala.

Tada su se i anđelima slomila krila
I tražili su zvijezdu pod koju da stanu,
Ali one su pale u još samiju tamu…

Dugo sam živjela u svijetu tuge,
U pustinji je bilo hladno, a noći duge.

Tiho sam otvorila vrata, svanuo je dan
Čist i bijel, baš kao onaj ne sanjani san.

Pronašla sam most preko rijeke nemira i suza,
Nadu da ćeš ti njime koračati,
Jedno sunce, jednu ljubav koja će me ojačati.



glitter-graphics.com


13:20 | Komentari 16 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.