big-game-fishing

utorak, 31.07.2007.

Velika bijela psina – iskustvo puno strahopoštovanja 28.08.2007

Sunce je već bilo dosta visoko te subote 28.07.2007 , jer nismo baš rano krenili ovaj put , iako nam je (nažalost ) prvi put ove godine da idemo na ono što toliko čekamo cijelu zimu , jesen i proljeće : pravi drifting i lov na naš ipak najdraži trofej – Bluefin tunu.
Dvi jacere pune «mirišljavih» srdela su spremne, naše dvi zlatne 70 – ice i dvi 80 – ice sa novom krenom i novim predvezima su blistale na suncu dok smo prašili put Nje , naše uvik drage Blitvenice.
Stajemo na jednom braku i dižemo 2,3 kila skuša i lokardi , nek se nađe za lipu i svježu (ako ne i živu) ješku za naše tunje. Okolo podne nalazimo se 4,5 milje jugozapadno od Nje i krećemo u posal. U to nam zapljusne val 100-injak metara ispred nas. Veličinu nismo dobro uočili al vrstu jesmo , ono što nismo od prošle ili čak pretprošle godine vidili , lipi tunj u zraku. Uf, super, lipi znak za početak ribolova. Na tom mistu nismo imali sriće sve do 16 h , a kurenat nas je i odnia dosta daleko van kotline pa smo se odlučili maknit malo i to 5,6 milja u čisto jugo od Nje.
Došli na novu poziciju , krenili «radit» i nije prošlo ni 15 minuta dobrih kad najlipši zvuk krene, i to na našu novu 70 icu.
«Zaguča je ! ! ! «
Srići nima kraja. Boro stavlja pojas i priprema se za stand up , ja na timunu, prije mu na brzinu «čistim» krmu da može lakše raditi. Kao da smo jučer bili na moru, kao da voziš biciklu, kad jednom naučiš nikad ne zaboravljaš….
Kreće lipo, izvalia je već 350 metara , nešto je gadno veliko. Ponaša se čudno, ko veliki tunj, sporo al kad krene doli, nima mu kraja , on upravlja nama a ne mi njim….
Boro sjedna na stolicu i uspijeva «vratiti» oko 150 metri , kad on opet i to još više , opet smo na početku, prolaze minute , skoro i sat….
Diže se gore, al daleko , visoko, opet doli, pa opet gore, vrlo čudno za tunja. Počinjemo sumnjati , al ne dobijamo još potvrdu. Kad odjednom « splash «….ispred nas na nekih 150 metra izroni i zabijeli se,oboje pomislimo «sabljarka , uf, idemo ju dignuti , ogromna je»
Kad ponovo , malo se približi te odjednom sve laška. Boro kaže « gotovo je, ispa je !! «
jer je stvarno tako izgledalo, al NE, evo je tj EVO GA, prema nama i okrene se na 3 metra prije broda, ufffffffffffffffffff, zabijeli mu se trbuh, PAS i to ne bilo kakvi pas nego upravo taj , zastrašujući Veliki Bijeli («Charcharodon carcharias») . Ne vjerujemo svojim očima, kreće se usporeno lijevo i desno od broda, gleamo jedan drugoga u čudu ne znajući što da radimo. Harpuna nemamo, a ni ganač nam nije sa konopom. Uf, dug je preko širine našeg Antaresa , preko 3,5 metra. Ne znamo ocijeniti koliko kila ima, al snagu veliku zasigurno. Odlučujemo skoro istodobno « daj nož , kidamo ! «
Nemamo drugog riješenja, a treba i spomenuti koliko bi god bilo primamljivo biti koliko ja znam prvi sportski ribolovci koji su digli Veliku Bijelu u Jadranu , isto se kažnjava kaznom i do 100.000 kuna jer je zaštićena u cijelom mediteranu od 1996 godine.Nećete vjerovati da je unašoj zemlji do 1954 postojala nagrada za ulov velikih morskih pasa, al je na sreću tada i ukinuta.
Koliko divljenje i koliki strah istodobno izaziva u Vama jedno ovakvo stvorenje, to se ne može opisati. Ovo iskustvo je nikad doživljeno a mislim da je vrlo teško da nam se isto slično ikad više dogodi.
Samo moram na kraju spomenuti da znam da se neću više kupati dok brumajemo, to ostavljam samo najhrabrijima i najluđima ( pozdrav Ledeni ! ).

autor Josip Jurišić

BG team Svetac ( Boro & Api )

nedjelja, 30.07.2006.

mojputopis.blog.hr

srijeda, 26.07.2006.

Dnevnik jednog Lutalice !!!

Mala digresija na moj najdrazi hobi , a to je moj drugi najdrazi hobi a to je putovanje. Otvorio sam Blog mojputopis.blog.hr ali san, ha ha zaboravio sifru . Htio sam se javiti ekipi i pozdraviti sve u Hrvatskoj i svijetu koji me znaju.

Evo da se javin iako neman vrimena, bus me ceka za aerodrom. U Madridu smo i super nam je, al isto jedva cekamo let za juznu ameriku. Ako cu imat vrimena javljat cu se iako sumnjam:):)

pozdrav od Hosea i Fidelia

Hasta la vista

p.s. Od danas mozete citati mojputopis.blog.hr

četvrtak, 11.05.2006.

15.04.2006 Sezona napokon otvorena !!!

E da, nismo mi mogli docekat "bacanje" Sveca u more nego smo naumili krenuti nakon tocno 165 dana ili 5,5 mjeseci sa bilo kojim brodicem . Svetac je jos u Frapi na raznim doradama jer pedantni kapetan Sveca svima znani Boro ne radi stvari povrsno a sto se mora tice pogotovo ! . Imamo Arkos 537 open sto nam je sasvim dovljno za otvoriti sezonu.

Budjenje u 5,30 , polazak za Rogoznicu u 6.00. U Rogoznici ( Stupin Celine ) kavica , spremanje opreme i polazak. Ne ocekujemo puno , samo da bude lip prvi dan 2006 na moru i da nas jugo puno ne izvalja . Izasli smo oko 8, lagani juzin puse, a da li ce pojacavat vidjet cemo ...

Na prilazu Svilana vec pustamo nasa 4 Shimana stand up 30/50 lbs sa masinom 25 i najlon Jinkai 60 lbs smoked blue, 2 Yozuria hibrid i 2 redhead Rapale. Gustamo pri brzini od 5,5 - 6,5 milja i vozimo put Mazirine. Nasih saveznika galebova nema ni za cut. AJmoooooo LUCI di ste nam :????

Vidimo komesanja galebova na 3 milje jugoistok od Blitvenice....jurimo tamo. Al naravno nismo jedini, dosta nas valja, konstatiramo da je ipak brod mali, i uzak, i da nasa 4 pribora u moru su puno podloznija "zapetljavanju " nego kod naseg dobrog Sveca. Lipo jato nam je slive strane, prilazimo "po repu" i kruzimo s lijeve strane, lipi komadu iskacu, al nista.....ni da takne.

Ne rade luci danas i gotovo, cujemo se kolegama na moru, ni kod njih srice nima danas.... Taki dan valjda. Nismo mi odustajali bez obzira na jugo, al se pomalo okricemo i spartamo put kuce cilo vrime u panuli, tj 3 ure panulavanja.

Nije bilo srice al sezona je ipak otvorena bez obzira na to sto nije pao ni jedan luc, s obzirom koliko mi imamo vrimena za odlazak na more triba uzivat u svakom trenutku. Vidimo kraj Smokvice i Svilana svi hvataju feluncice od 30 ak deka, neki su napunili brodove. Moram konstatirat da ih ima bit sram jer ti isti ce vikat posli da "nema velikih gofi " , a kako ce ih bit moji dragi kad ste svu mladj polovili !!

Mi smo sretni i sa sendvicem od budjole i sira :)

Uzivajte mi i do skorog citanja !!!

srijeda, 04.01.2006.

Odjeca za ribolov ( more ) !!!

Evo pošto su nam zimski dani zaredali činim sve da makar budem u mislima na moru........

Naime odlucio sam kupiti dobre jakete za team Svetac, da su dobre kvalitete al opet ne najskuplje :) i sad razmatram dosta mogucnosti tu po Zagrebu.
Nisam jos stigao sve obići al se trudim. I pošto sam u dilemi naravno da ću potražit savjet kolega i ne sumnjam da ću bit pametniji.

Svi znamo da je na moru najbitnije da si suh i da ti je toplo ( to posebno vrijedi u rano prolječe i kasnu jesen, da ne kazm zimu ) i da nam neće pomoć 4,5 slojeva starih pulovera i inih odjevnih predmeta nakon kojih se nećemo moći uopće pomicat a opet nisu odradili svoj posao. Treba nam jedan odjevni predmet ali vrijedan !!! A to je naravno gorotex nepromočiva jakna. E sad, koju uzeti iz cijelog niza proizvođača ?
Da je omjer cijene i kvalitete optimalan i zadovoljavajući .

Marki ima puno : Helly Hansen, Storm, Ocean, DC, Brunotti...i da sad ne nabrajam jer ih ima stvarno puno.

Svi savjeti su dobrodošli !!!

utorak, 01.11.2005.

E da , Finila je i ova, vaja poć leć , a kad Nadalina gre leć..............

Finila je i ova ribolovna sezona !!

nije bilo loše, dapače, bilo je super s obzirom koliko se izlazilo na more.

Evo zadnji put u nediju , lipo smo se digli po starom u 6 ( po novome u 5.00 ) , spremili se i isplovili. već smo ujutro odlučili da ne idemo na tunja nego na gofa ili eventualno luca pa smo "jaču" opremu skupa sa brumalicom i srdelama ostavili doma. U Rogoznici bonaca i magla, ništa se ne miče....al čim kreneš blizu Žirja , e tamo nikad bonaca, tj vrlo rijetko , i kad je svugdi uje na more tamo nije. Krenili smo s optimizmom da ćemo digniti brzo 2 iglice i to prilične veličine pa ćemo dignit kapitalca ! Al nažalost nije baš tako išlo, ovih dana iglica ne radi nikako, užasno teško i nikad teže, ali ipak.......... pri kraju dana jedna velika, prije smo digli jednog luca od 60 ak deka pa smo skoro njega tili vuć al zadila se velika iglica. Nismo imali puno vremena, prošli smo sve poznate brake i pošte, ali ništa . Ni čut ! Al mi ne odustajemo, pokušavamo sa 5 štapa i varalicama sa kemijskim svjetlom , na različitim dubinama nočnu panulu za Igluna , .......... i tako pomalo krećemo put luke , sjedimo na fly bridg-u i plovimo 6.5 milja sa mislima o kraju sezone i lipome osjećaju koji će nas držati do slijedeće a do tada imamo forum di ćemo guštati i proći će zima brzo , zar ne
p.s. Nisam napomeno da je se sutradan pomoću živih lignji od kolege Bere diga mali gofić od 4 kg i to je to za finish sezone....

subota, 22.10.2005.

otvoren FORUM za ljubitelje BIG GAME FISHINGA !!!

Kako je rekao jedan kolega "biggejmaš" , to je sporto "za labave u glavi "::)))

bIg-game-adriatic-FORUM

ponedjeljak, 17.10.2005.

Vikend sa tramuntanom i gofom od 23 kg !!!

Sve je izgledalo da će biti lip vikend, ako ništa bar subota. Al eto, malo po malo dan prije (petak ) kad smo došli u Rogoznicu vidjelo se da ipak zovu buru, tramuntanu i ne znam što još. Preračunavali smo metre u sekundama u kilometre, pa milje , pa bofore, samo da dođemo do toga da «to neće biti loše « . Bog će nas nagradit kad toliko želimo na more !

Dizanje u 6, kavica , unos opreme , sunce se diže i perfect day može početi.
Dogovoramo se o planu b6 koji glasi , idemo prvo na gofa pa kad smiri oko 11-12 idemo prije tramuntane ulovit tunja. U Rogoznici i našim poznatim otočićima oko nje je stvarno lipo, bonaca al mi idemo put Žirja tj. vanjskih braka od Žirja. Plan je ulovit iglicu i idemo po gofa kapitalca !! Gadno puše, bura, more 3-4 na otvorenom, al nas to ne brine jer smo ipak «u kraju « ne valja nas puno i lovimo iglicu , i evo je : i to koja iglica , šteta sto je nisam slikao , ima priko 60 deka i po metra. E ta je prava !! Što veća iglica to veći gof , to se bar zna. Neće se oni «mali « ni bacit na nju. Pretražujemo teren, idemo po brakovima, prvi onaj na 25, pa do onog na 10 m. Obilazimo , ja ga dižem , spuštam dižem spuštam. Tražimo gofa da mu spustimo iglicu « na nos» pa i ako nije gladan neće moći odoliti Lipo nam se crtaju na sonderu, i to cilo jato na cca 22-25 metara . Taman toliko smo i spustili. Lipa mala mašinica shimano 25lbs, štap 30 lbs, najlon najbolji što postoji 60 lbs i 1.5 metra predveza Seguar 90 lbs , circle dvije udice , pa ako udre nema šanse da ispadne !.

rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrRRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrRRRRRRRRRRRR

«Letsgo fishing !!! « iiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

pojas sam vec stavia, dakle rođen spreman ! !! Lipo je izvuka za početak , 100 metara cca, kočnicu sam stavia priko strike-a na po puta do full-a. Al opet izvlači...i , mislim se u sebi, ovo je lip komad.Čak sam pomislia po snazi da bi moga biti maleni tunj . Gušt je u stand up-u na ovu opremu lovit. Baš guštam . Tia bi da traje sto duže ali ipak bi isto tako htio da ga što prije vidim kako se koprca na krmi broda. Evo ga ! Blizu je , sve po planu, Boro je spreman na ganču, uppppsssssssssss skoro će van, evo ga put propele i flapsova zavuka se, uf, dobro je……. Lipo se zabilia, diga sam mu glavu naglo i evo ga na površini. Jedan lip i žestok udarac gančom i evo ga na brodu !!!

E lipi komad, srića da imamo vagu do 22 kg, valjda će moći izvagat. I taman malo priko, puna 23 kg !!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sad se već lakše diše, a tek je 11. h, imamo vrimena za još svašta ulovit. Apetiti su veliki ali bura ne da, jer izgleda da okriće na tramuntanu i neće bit ni 2 ure «mezza» . A sta ces, isto je lipse kad imas ribu vec na krmi pa je sve lakše. Još smo ulovili lipu iglicu malo manju. Ali ništa, 10 puta smo prošli kroz njih i nista. Dan polako prolazi , minjamo pozicije , pokusajemo dalje, lovimo sa 2 iglice na razlicitm dubinama i nista. Al nema veze. Evo nas lipo put Rogoznice… Tramuntana je od 16-22 milja. Danas na moru ulovljena tek jedan tuna od 25 brodi. E pogodili smo, lipo smo gustali , nije nas izvaljalo i imamo lipu ribu u brodu ! Dolazimo u valu, odmah pranje broda i idem očistiti tog ljepotana. Ma baš je lip. Biti će i drugi put sigurno. Tehnike smo usavršili i sigurno su naši !!! a drugi put valjda za svi svete. A to tada , guštajte mi lipi moji.

Team SVETAC , where the big fish are biting !!!

p.s. znam da sad duplo slika dugujem !, al bit će !

četvrtak, 06.10.2005.

report sa BIG GAME FISHING međunarodnog prvenstva u Jezerima 2005

Joj da mi se opet vratit tamo, koji šok doći u kišni Zagreb i da te dočeka gooooooooomila posla i stresa , a par sati prije uživati na moru u miru i tišini i razmišljanju dok te ne prene rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....
tj . najlipši zvuk , btw. neki dan sam se na utakmici prenio kad su zaklapatali sa klapalicama ( jer je sličan zvuk ) toliko vjerno da sam pomislio " uzea ga je ".

Sve je počelo 25.09.2005 kad sam se u popodnevnim satima uputio na aerodrom , već pomalo neurvozan jer mi se vrtilo po glavi "što ako kasni avion " jer to nije nije nista nova kod nas.......a ja jedva cekam otvorenje VII međunarodnog prvenstva.

Ali nije, stigao sam na vrijeme i sjeo u auto, naravno prvo kupit spizu za 7 dana koja se sastoji od gavrilovića, ementala, jogurta , vode i pive:) piva se pije samo kad se proslavlja ulov.

Lipo je opet doći u Jezera, opet vidjeti poznate face iz 11 zemalja svita , i preko 55 posada, a svi tu za istu stvar , sa istom željom i nadom , "možda baš nama ove godine udre rekordna riba".

To je ono što te drži i nemože te pustit nikada, ko se jednom "Zakači " na Big Game cijeli život te trnci prolaze kao mene sada dok pišem. Zvali su super vrime prva 3 dana, moj strah da organizatoru neće odgovarati ispucati 3 lovna dana u prva tri dana je bio opravdan. Ali poslije o tome.

Od ove godine je početak natjecanja u 8.00 što je po meni super, jer stigneš i popiti kavu u Tonija i na miru uživati u jutarnjem šušuru po mulu i kupovini srdela te priči sa kolegama ribarima sa susjednih brodova. Zelena zastava je podignuta i bitka je započela !!!

Team SVETAC je odmah zaprašio sa svojim ljepotanom (Antares 9,80 ) put poznatih pošta , ali smo ipak otišli malo dalje od drugih jer biti na "jarpi" svi odjednom mi je baš bez šušta i gušta. Ovako je sam tražiš i ako je nađeš tvoja je, tj neće otići po drugi brod koji je nekada i samo 200 metara udaljen. Lagani burin se pretvorio i ništa tj takvo uje na moru već od 11 h. Do tada ga nismo našli ali..... "pojavio se" . Na sonderu prvo na 60 m, pa 54 ...pa sve bliže i bliže. Je ga lipo gledat na onom ekrančiću kako nam dolazi. I psssssssssss, pssss evo ga ispod, doša je skroz i ne 1 nego 3, i to 2 manja i jedan veliki.Pokušali smo ga zezniti sa svim mogućim i nemogučim načinima i ključevima i malim tajnama, ali ništa. Na kraju smo vidili da je previše "pametan" i stavili malu udicu ( sedmicu ) i po srdele, i idemo.......taman je Boro rekao "ma odustajem , sve sam probao " i ode on na provu.

Kad ono rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr............

Najlipši zvuk, brzo, brzo , brzo panika, diži štape, skupljaj, miči srdele, oslobodi mu stolicu, pali motore, namisti ganče, brzo brzo........
Lipo je krenilo , lipo smo se borili snjim, gori doli, amo tamo ali neče na površinu, zadnjih 15 minuta borbe neće da se digne I gotovo, pazili smo I znali da je mala udica pa smo ipak išli malo lakše……..Evo ga, vidili smo , jooj ogroman je, Joke se pripa kad ga je vidia. Još malo , livo livo, desno desno , naprid, brže…….Sad će…….
Puf……………. Ne znam šta je bilo, samo vidim Boru polegnute glave na stolici, joj koje razočarenje, “pljunija je” tj nije se dobro zakačilo, otišao je u bezdan blitvenićke kotline , koja šteta, razočaranje ne možemo nikako suspregnuti. Ali trebamo, idemo dalje, ima još lovnih dana. “joj koja riba”, bili bi prvi s njom. Znamo da je svaka riba koja utekne malo veća nego je , ali ova je minimalno imala 100 kg, za više ne znam….

Uf, taj dan nismo ništa više vidili ni čuli.

Dolazak u luku, pranje broda I večera u šatoru.Obznanjuje se da je I sutra lovni dan. I lipi dan bez vitra. Idemo dalje, gore glave , bodrimo jedni druge.

Sutra je opet posada broda svetac ona stara, samo ja I Boro, teže a slađe !!

Taj dan smo odlučili I imali “onaj filing” , dižemo ga !!! 100 %.

Opet je dan počeo slično, znamo da je plima do 15 h I ja kažem , dižemo ga oko 15 sigurno. Nismo na prvoj poziciji imali sreće, svi se nabili oko nas . Bez obzira na to udre nam ponovo na 70 metri , i to na "kapulu" ( starija ali legendarna mašina ) brzo brzo, I .......……… nakon 3 minute, sumnjali smo odmah na pasa, cup cup, evo ga odmah gore, priko 3 metra, koja mrcina, naravno na prvenstvu se ne smije loviti pasa, dapače diskvalificirali bi nas, I puštamo ga.

Odluka je pala, oko nas 20 brodi u jednu milju. Idemo ga tražit dalje od svih !!!

Idemo 4,5 milja od svih, opet ga tražimo I “dižemo” srdelama naravno, 2 kašete su otišle, stali smo, I isplatilo se, vidimo ih na sonderu, ajmo brzo, udice u more , jedna na 30 jedna 45, I taman ………….evo ga opet ispod broda, I to više komada, probajemo ga zeznit u plovu, kad ono

rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrRRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Udre ona na 30 m. YES !!!

Sa puno manjom panikom cijeli postupak se ponavlja, malo smo bili oprezniji I evo ga na brodu za 30 minuta. Moja malenkost je skočila sa timuna I zagančala ga!!!.

E baš lipo, sati je 14.20 , taman kako sam rekao :))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pokušali smo još do 6, digla je tramuntana I lovni dan je gotov, pomalo plovimo put luke.

Lipši osječaj nego dan prije naravno. Za sada smo 16 od 55 brodova I planiramo da sa jednom ribom od 80 kg imamo 3 misto . Sutra zovu lipo prekrasni dan. Ali organizator sve stopira je dolazi u subotu naš pridsidnik I zbog njega 3 dan mora biti subota. Ja znam po prognozi da bi mogla biti bura I to olujna. A šta ćemo………

Tako je I bilo, a on nije ni doša , nismo imali niti šansu da pokušamo, ali nećemo o lošim osječajima, njih zaboravljamo, a samo lipi ostaju !!!
jedva čekam slijedeću godinu kad bi mi mogli biti oni koje se slavi I hvali !!!

Guštajte mi !

srijeda, 21.09.2005.

evo sa prvenstva prosle godine ( JEZERA 2004 ) ja i Boro

ponedjeljak, 19.09.2005.

Uspješan vikend bez obzira na jako jugo...

I tako sam se ja pripremao danima pa i tjednima za ovaj prošli vikend.
Vec odavno nema ulova jer se i ne stigne ići na more , a bez toga nema ni ulova tj. ko ne igra loto ne mora se nadati dobitku.

Pripreme se bile užurbane i moram priznat da je moj team partner ( team "Svetac" ) Boro odradio veći dio tog posla jer sam ja ipak dislociran... ali bio sam mu sms podrška i savjetnik :))

I tako se se kupile srdele, pripremio brod , naoštrile udice i ganči... ali, nismo mogli kontra vremena, naime nažalost najavljivali su gadno jako jugo i more 4..', sve smo se nadali da neće baš tako bit i išli po planu. Tribao je ići i moj kum Joke al se pokolobao zbog lose prognoze, ipak on nije stari morski vuk i zaljubljenik kao nas dvojica "luđaka" .
Dizanje u 4.00 i polazak u ranu zoru 5.00 izlazeci iz luke sa pogledom na sv. Duju. Bez komentara.

Već se vidjelo da je lagano jugo al nam to nije smetalo malo driftati ( 1 h ) dok nije pojacalo kad smo se odlucili na plan B6 tj idemo na gofa, iako nismo baš spremni, sa velikim gančima, bez downrigera itd.

I krenilo je famozno, Iglice smo odmah ulovili, jednu ( onu manju ) i pustili, moja malenkost je stavila pojas za svaki slučaj a Boro je bio uvjeren u ulov, kao "bog će nas nagraditi kako smo ludi" , dok drugi ljudi spavaju mi se valjamo....

na sonderu smo vidili masne mrlje jata gofi na 10-14 metara, i brzo se reagiralo i kad sam taman stavio pojas i bio pripravan , u toj sekundi je "udrilo" i čuo se najlipši zvuk na svitu........

"brzo brzo...." , udrio sam ko sivonja znajući da imamo opremu za tunu od 100 kg pa gofić od 10 ak nece biti problem, dakle na 50lbs štap. Nije prošlo ni 6 minuta vec je izasao gore, e sad je panika bila kako cemo sa ogromnim gančom zagančat al Boro ima rješenje, ni 5 ni 6 nego za branče i rep sa rukama i unutra.....

iiiiiiiihhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaa

koji lipi osjecaj, i bogami je lip komad.......... punih 17 kg izvagano. A slike cu stavit kad ih skinem s aparata. Uf koji gušt, ipak je bog nagradio uporne i "Lude".

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ali "čovik je kurva", i oče još, kao zašto ne bi još jedan tako lako izašao, al vraga....
nije vise bilo sriće, i jugo je dizalo sve jače i jače tako da nema našeg dobrog antaresa 9.80 i njgovih 6 tona ne bi nam bilo lako. Pobigli smo oko bota put mista ...

Imao sam ga čast očistit, a Borina majka ispeč , i mogu vam reć, uf, kao maslac se topia u ustima. Ma savršenstvo.

A tune ...............?? e tune nas čekaju na međunarodnom prvenstvu, da da.

Nismo mi htjeli odmah svu sreću "potrošiti " di ne triba.
Mi i bez treninga , al na utakmici ćemo biti najbolji i zabiti gol !
samo da bog da iole dobro vrime, a bit će! , samo treba biti optimist.
Pozdrav.

petak, 09.09.2005.

... tunolovci gdje ste?

Fali mi malo pravih rasprava i razmjene mišljenja i iskustava sa istomišljenicima .
Pošto nema pravog foruma nigdje možemo bar na ovi način.

Ne znam kako da počnem ovu priču a da ne ispadne "Lovačka"

al tako če ispast znam, eeeeeeeee kad sam ja prvuuuu tunu ulovia.....e kad je to bilo. I od tada se "zakačia " i gotovo je, ima odi kolega blogova ca koji će se prepoznat po nepovjerenju tj nevjerovanju da u našem lipome Jadranskome moru ima bluefin Tuna od malih do najvećih do 500 kg.... da da 500 kg. Nisam nažalost imao tu sreću uloviti ove najveće ali ima vremena, uostalom mlad sam, da je sad ulovim ne bih imao više izazova. Uz tune ima morskih pasa modrulja i morskih lisica ( vrlo ukusnih ), naravno uvijek se mogu loviti druge vrste tunoidnih riba kao albacor tune ( 10-18 kg ) , igluni , iglani , palamide, luci, lampuge , gofovi itd.

E ima ima, svega toga u našemu lipome moru. Za pase se ne brinite , oni su duboko i daleke i boje se ljudi, a velikih bijelih nema, tj naše im more nije autoktono područje, sve šta dođe dođe slučajno i vrlo rijetko.

jel dolazi tko od Vas u Jezera na međunarodno Big Game prvenstvo od 25.09-01.10 ?

nadam Vam se u što većem broju .

čitamo se još

api

Big game JEZERA 2005

A evo da i ja nešto napišem u toj novini od elektronskog dnevnika,

u svakom slučaju pisati ću vjerojatno samo o moru i ribolovu pa pozivam sve istomišljenike da se pridruže i komentiraju.

< srpanj, 2007
30 31

• A ukratko sve o ribolovu na najnajveću "divljač" :)

Bluefin tune,sabljarke, igluni , iglani , morski psi i lisice, albacor tune, luce, lice, gofovi , palamide itd.