Blog Sadašnjeg trenutka

srijeda, 27.06.2007.

Reiki-hara forum

Danas sam dobio da pišem o forumu na kojem sam se aktivirao pred koji dan. Radi se o Reiki-hara forumu. Neki od čitatelja ovog bloga su već članovi tog foruma. Svima ostalima preporučam da odete na njega. Ne morate se registrirati da bi bili čitatelji.

Iako u imenu foruma stoji Reiki, ne govori se samo o Reikiju već i o mnogim drugim temama samorazvoja, alternative, filozofije i sl. Tek jedan dio foruma je posvećen Reikiju. Ja sam već prije čuo za taj forum, no po imenu sam pomislio da se radi samo o Reikiju pa zato i nisam išao na njega. Ne zato jer mislim da je Reiki loš, dapače, već čisto zato jer mi Reiki nije u mojim trenutnim filmovima. Međutim, kada sam dobio informaciju da je neki moj post tamo citiran to me je zainteresiralo i otišao sam malo bolje pogledati i usput sam se i registrirao. Početni dojam je taj da mi se dosta sviđa. Nadam se da će tako i ostati i nakon što se i detaljnije upoznam sa tim forumom i aktivnim članovima unutar njega. U svakom slučaju do daljnjega mi je taj forum jedna od nekoliko redovitih on-line destinacija.

Imam ograničenu količinu vremena u toku dana i zato do daljnjega, što se tiče foruma, mislim biti aktivan samo na now-for-you i reiki-hara forumu. Sigurno ima još kvalitetih naših i stranih foruma, no zbog nedostatka vremena mislim biti aktivan do daljnjega na samo ova dva. Pod aktivnost smatram prvenstveno čitanje po arhivi, a po potrebi i komentiranje.

Potencijalno jako mnogo dobroga može izaći iz mojeg prisutva tamo i veselim se vidjeti koliko će se od tog potencijala stvarno i realizirati.

Do kada ću biti tamo prisutan/aktivan? Odgovor je jednostavan: dok ne dobijem unutarnju uputu da više ne budem.

prijavi hr.digg - 08:01 - Komentari (12) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com