ponedjeljak, 19.11.2007. ♥

♥ Jezik brži od pameti...

Eto, I'm back, danas mogu definitivno reći da nisam in the mood za depresivne postove kakvi su bili ovi zadnji...
Danas je ovo moje raspoloženje :zubo. tj. trebalo bi biti ovo headbang, toliko gluposti danas radim, a opet ne skidam osmijeh sa lica :)

Rekla sam da ću biti na dijeti, a ja baš suprotno jedem cijeli dan.
Rekla sam da ću izgladiti nesporazume sa dragim za koje ipak znam da nisam ja bila kriva, ali sam ga nazvala i napravila 50 puta gore.
I umjesto da osjećam grižnju savjesti što sam rekla neke teške riječi, meni je sve smiješno.
Kažu da poslije kiše dolazi sunce, ali meni ne samo da je izašlo sunce nego mi je malo i udarilo u glavu :)
Ali neka, nadam se samo da ovo što sam danas radila neće ostaviti neke teže posljedice... Onda ću opet početi pisati depresivne postove.
I evo za kraj jedna moja fotka, danas sam dosadu odlučila prikratiti slikanjem, ioako nisam baš profesionalni fotograf...


Image Hosted by ImageShack.us

♥ 19:29 ♥ komentari (3) ♥ printJezik brži od pameti...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.