petak, 16.11.2007. ♥

♥ Na svijetu ništa novo....

BIla je to jučer jedna od tema za školsku zadaću... Doduše, ne ona koju sam ja izabrala (izabrala sam Kafkinog kukca jer se u ovom trenutku s njim mogu ipak najviše poistovjetiti :)), ali koja također opisuje moje stanje u zadnjih... pa dosta vremena.

Mislim da se u zadnjih mjesec dana nisam uopće izvukla iz kuće, samo sam za kompjuterom, msn je cijeli moj društveni život, tako želim nečije društvo, a ostaje mi samo kompjuter.
Nitko mi nije ništa napravio, ništa loše, jednostavno su me ljudi počeli ignorirati, kao da ne postojim...
I stvarno se užasno osjećam kad poželim ići na kavu, a postoje samo dvije osobe koje mogu pitati...


Baš zato ovaj naslov... ništa novo... osim to da u zidovima ove sobe samo razmišljam što me boli pa sam na dobrom putu da postanem i hipohondar.
Dragi večeras dolazi,a u meni nikakvog osjećaja, tj. u meni sigurno ima, ali ništa ne izlazi na površinu, sve mi je ravno...

Ne znam kad će se ovo promijeniti ni hoće li se promijeniti... Ne vidim neke promjene u bliskoj budućnosti. Čak ni ne znam koji je bio taj trenutak koji me doveo u ovo stanje... Jedno vrijeme mi je bilo baš dobro... Možda je bilo loših događanja u mom životu, ali već to što je bilo nekog događanja bilo je pozitivno...

Kao da je sve u trenutku prestalo... Toliko sam pisala o različitim svađama koje su me pogađale, ali sama činjenica da me svi ignoriraju, boli me puno više... I ne znam hoće se što promijeniti kad on dođe... To mi je zadnja nada, a tako me strah da će sve biti jednako, da ću se osjećati jednako kao u trenutku dok ovo pišem... Ali i ako bude, on će ostati samo jedan dan i onda opet sve po starom...


A TAKO NE ŽELIM VIŠE BITI SAMA...

♥ 10:36 ♥ komentari (2) ♥ printNa svijetu ništa novo....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.