srijeda, 26.09.2007. ♥

♥ Ma koji vrag više...?!

U zadnje vrijeme baš ostajem bez teksta... Pa jel sam stvarno toliki baksuz da ništa što planiram ne ispadne kako treba? To me tako izluđuje. Jedni kažu ne valja sve raditi u zadnji čas. Ajde, u to vjerujem, to u većini slučajeva i ne ispadne dobro. Drugi kažu ne valja planirati. I što onda treba? Najbolje nikad ništa ni ne raditi!
Ovaj put mi je dragi trebao doći... Već mjesecima čekam da ga vidim i taj sutrašnji dan sam tako jedva čekala da mi je srce htjelo iskočit. Ali kao da sam nekako i znala da će opet sve poći po zlu, kako to i inače bude kod mene... Očekivano, danas mi je javio da ne može doći. I jednostavno sam ostala bez teksta... Više stvarno nemam što reći, dogodile su se neke tako banalne stvari, ali opet dovoljne da nam pokvare planove...
Planiram već što ću obući na maturalnoj, ali 99% sam sigurna da će se na kraju i tu nešto dogoditi pa nećemo ni imati maturalnu...
Uf, kako me sve to ljuti....

♥ 20:59 ♥ komentari (0) ♥ printMa koji vrag više...?!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.