petak, 21.09.2007. ♥

♥ Odgovor na naslov mog prošlog posta: štogod treba...

Nakon što sam napisala onaj post, baš sam puno razmišljala. Što je sve za i što je sve protiv toga. Ali eto, nekako i protiv moje volje, nametnuli su se odgovori sami od sebe. Baš u trenucima mog razmišljanja počela je svirati pjesma koju mi je poslao moj dragi još na početku veze. Pjesma je od Whitney Houston - I have nothing, a jedan njezin dio ide ovako:

Dont make me close one more door
I dont wanna hurt anymore
Stay in my arms if you dare
Or must I imagine you there
Dont walk away from me...
I have nothing, nothing, nothing
If I dont have you, you, yo
u, you.

Zanimljivo je to da je nisam čula jako dugo... I baš je sad morala početi svirati.
I još mi je frendica onako nešto tijekom razgovora rekla kako ćemo svi jednog dana otići, pitanje je samo prije ili poslije. I da vrijedi otići za svojom srećom, a vratit se uvijek možeš... A istina je to... Što mi sve znači ako nemam njega. Baš kao što i pjesma kaže. Joj kako ga volim! Mislim da je moja odluka sada definitivna i nadam se da će mi sve ostalo ići u prilog tako da mogu ostvariti sve to što planiram... Jest da će se i on morati malo promijeniti, ima da me prihvati takvu kakva jesam, ali to ću već nekako srediti. Sad samo znam da želim biti kraj njega.
I evo za kraj jedna naša slika, meni jako draga.

Image is Free Hosted By Pic</span></p>
 <!-- Tekst posta -->
			
</td>
</tr>
</table>

<div class= ♥ 20:16 ♥ komentari (1) ♥ printOdgovor na naslov mog prošlog posta: štogod treba...