četvrtak, 20.09.2007. ♥

♥ Što vrijedi riskirati zbog ljubavi?

Otkad sam ga upoznala mislim - moj život je tamo gdje je on. Zbog njega bi iz ove slobode koju tu osjećam, otišla u skroz jedan nepoznati drugi život, iz ovog malog gradića otišla bi u veliki grad. I nisam na to gledala tako tragično. Štoviše, bila sam sretna jer ću upoznati nove ljude, nov način života i iako sam se bojala svega toga na neki sam način bila sretna što ću biti kraj njega. Da bi danas, sasvim slučajno, iz njega izvukla to da me se srami, boji se da njegovi prijatelji ne čuju moje šale jer možda njima ne bi bile smiješne. Ipak, oni su elita! I onda kad razmislim, pa uvijek bi bilo tako. Znam da bi uvijek kad bi se spotaknula na ulici on gledao oko sebe je li netko to vidio, jesam ga osramotila... I onda sam shvatila da želim promijeniti svoj život zbog nekoga tko želi promijeniti mene, moju osobnost, moje navike... Uvijek sam bila svoja, i kada sam radila gluposti nasred ulice, nije me bilo briga što drugi misle jer ja sam se tako dobro osjećala... I to je ono što želim osjećati uvijek, tu slobodu... Ne želim da netko prati svaki moj korak, svaku moju riječ...ja ne mogu tako živjeti. I koliko god ga volim i znam da i on voli mene, mislim da nije sve to zaslužio... Svakim danom sve više to dokazuje... Ljubav je velika stvar, ali male stvari čine život ljepšim. Baš bez tih malih stvari čovjek ne može živjeti sretno. A mislim da bi meni baš te male stvari nedostajale kad bi otišla tamo...

♥ 22:30 ♥ komentari (2) ♥ printŠto vrijedi riskirati zbog ljubavi?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.