brojač posjeta


O ČEMU PIŠEM...
Pišem i dajem savjete o njezi, ljepoti makeupu i svemu ostalom, pokazujem vam kako izraditi neke DIY projekte i još mnogo toga. rofl

BeCoolWithMe

petak, 05.08.2016.

ŠTO RADITI S BFF NA "PRESPAVANCU"

Bokiiić svima i dobrodošli u moj novi post. Prvo vam se ispričavam jer nisam pisala neko vrijeme jer sam bila na moru pa to jednostavno nije bilo moguće. Listala sam malo bilježnicu sa svojim idejama o nadolazećim postovima pa sam vam danas odlučila napisati ovaj post. Ljeto prolazi brzinom munje i nisam ni sanjala će tako brzo doći osmi mjesec. Idealno je vrijeme da se još (dok možete) zabavite sa svojim prijateljima pa sam vam odlučila dati neke ideje kako da se zabavite sa svojom bff ili više njih na prespavancu (eng. sleepover).

1. SNIMAJTE VLOG
Ako niste upoznati s tim što je vlog pomoći ću vam - to je kratki pregled dana. Ukratko snimate najzanimljivije stvari u danu koje vam se dogode pa sve lijepo sastavite u vlog. Snimala sam ga sa svojom bff i mogu vam reći da smo se prepredobro zabavile. Ne mora biti kamera, uzmite mob u ruke, snimajte klipiće i kasnije ih spojite u cjelinu.
savjet: nemojte vlog gledati odmah, pustite neka prođe tjedan - dva pa se dogovorite za sljedeći prespavanac na kojem ćete pogledati vlog. Bit će vam zanimljivije, nego dok su vam događaji još svježi.

2. ORGANIZIRAJTE VEČER FILMOVA
Uzmite kokice, colu i se ostalo što namjeravate pojesti. Pobacajte po podu deke, jastuke, poplune, plišance i sve ostalo tako da vam bude udobno, složite si ležaj na podu od čeg se god sjetite. (krevet je dosadan, a na podu je zabavnije haha). Obucite pidžame, nađite dobar film i neka večer filmova započne!

3. IZRADITE NEŠTO
Bit će vam zabavno, vidjet ćete. Ako ne znate što izraditi, možete pronaći mnogo ideja na internetu i youtubeu kao i na mojem blogu pritiskom OVDJE. Kada vidite krajnji rezultat bit će vam jasno koliko diy projekti mogu biti zabavni ako ih radite sa svojom bff.

4. VJEŽBAJTE
Ne morate se sad izmučiti ali u zdravom je tijelu zdrav duh. uzmite si vremena, obucite nešto sportsko, napravite frape i krenite u akciju. Možete se rolati, trčati, voziti bicikl ili ako vam je u blizini teretana, otići do nje. Ako ste radije na mobitelima imam i za to rješenje. Skinite aplikaciju Just Dance Now!. Pomoću nje se povežete na kompjuter i plešete pjesme koje su vam zadane, borite se protiv drugih igrača po cijelom svijetu i - zabavljate se!

5. IMAJTE SPA VEČER
Opustite se, napravite masku za lice (imate mnoštvo recepata na internetu), upalite mirisne svijeće, stavite krastavce na oči i imajte vrijeme opuštanja.


Nadam se da sam vam pomogla sa savjetima i žao mi je što vam nisam pisala zadnjih tjedan-dva no bila sam na ljetovanju pa nisam mogla (znate kako je to haha).
Vidimo se u sljedećem postu i nadam se da sam vam pomogla svojim savjetima!
bookkiiiićć >33333333333333333333

- 15:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2016  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Kolovoz 2016 (5)
Srpanj 2016 (5)
Lipanj 2016 (4)
Travanj 2016 (1)
Ožujak 2016 (1)
Veljača 2016 (2)
Siječanj 2016 (8)
Prosinac 2015 (7)
Studeni 2015 (7)
OVDJE PIŠITE SVOJE DOJMOVE I IDEJE ZA BLOG...

Shoutbox
POZDRAV!
Dobro došli na moj blog. Prolistajte postove, a ako vam se blog sviđa pozovite prijatelje i komentirajte kiss