brojač posjeta


O ČEMU PIŠEM...
Pišem i dajem savjete o njezi, ljepoti makeupu i svemu ostalom, pokazujem vam kako izraditi neke DIY projekte i još mnogo toga. rofl

BeCoolWithMe

petak, 15.07.2016.

COLLAB-FAVORITI ZA LIPANJ

Bookić i dobrodošli u moj novi post. Ovaj je malo drugačiji od ostalih jer sam vam pripremila collab povodom mojih 200 posjeta. Collab je s jednom izuzetnom blogericom koju ste prije mogli vidjeti na blogu Little Things By Antonija, no nažalost blog je bio prisiljen na prestanak s radom. Sada u možete naći na blogu Doll Divine, a blog možete posjetiti OVDJE.
Obje radimo post na temu "Favoriti za lipanj". Lipanj je već dosta iza nas, pa smo vam odlučili pokazati 5 proizvoda koji su nam obilježili taj mjesec.
Da ne duljim previše, možemo krenuti na proizvode! sretan

1. EOS BALZAM ZA USNE

Žao mi je jer vam nisam napisala recenziju o ovom proizvodu pa ću ga ukratko opisati sada. EOS ili Evolution of smooth je nadaleko poznat balzam za usne koji je savršen. KUpila sam ga iz znatiželje jer sam htjela vidjeti zašto ga ljudi toliko hvale. Stvarno sam se oduševila jer nije premastan, ostavlja blago sjajan trag na usnama, sjajno miriše te ih jako dobro hidratizira i njeguje. Košta oko 50 kn a moj je u nježno rozoj nijansi.




2. MAKE ME BROW GEL MASKARA ZA OBRVE

Imam jako svjetle obrve i stalno tragam za novim proizvodima koji bi ih uredile i naglasie kako spada. Gel maskaru sam išla ciljano kupiti jer mi se svidjela i čula sam dosta pohvala o njoj. Zasada mi se jako sviđa i kad ovog potrošim, definitivno idem po još jednog. Kupila sam ga u essence sekciji u dm-u a košta oko 17 kn, mo je u nijansi 01 "Blondy brows".




3. FA MAGIC OIL GEL ZA TUŠIRANJE "PINK JASMINE"


Ovaj gel za tuširanje sam dobila na poklon od moje bff pa ne znam za cijenu. Vrlo opuštajući, sa mikro kuglicama koji u sebi sadržavaju ulje. Stvarno prekrasno miriše, a dodatni plus mu je što je u rozoj boji haha. Uglavnom, stvarno preporučam ovaj proizvod. Mog proizvoda više ni nema, pa ću vjerojatno posegnuti za novim.




4. MULTI-ACTION MASKARA ZA TREPAVICE

Kad sam kupovala maskaru, pazila sam na to kakva joj je četkica (preporučam plastične četkice jer daje bolje rezultate). Ova mi se svidjela i lijepo je upakirana pa sam ju kupila. Sviđa mi se kako razdvaja trepavice i čini ih duljima. Ova maskara daje extra volumen, duljina i perfektno razdvajanje trepavice. Kupljen je u Mulleru za 21.90 kn.




5. MAPED DUO BOJICE I FLOMASTERI

O-b-o-ž-a-v-a-m crtati pa su šarene bojice dio moje "opreme". (recite u komentarima ako želite da vam pokažem zbirku svojih crteža). već neko vrijeme želim flomastere pa sam odučila kupiti kvalitetnije. Oduševila sam se i flomićima i bojicama jer su stvarno dobro pigmentirane i odlične za crtanje. Svaki je paket koštao oko 25 kuna. preporučam ove bojice ako volite crtati ili ako jednostavno podcrtavate i bojite važne stvari u bilježnicama.




Nadam se da vam se svidio post. Svakako posjetite blogericu Doll Divine koja vam u budućnosti priprema mnoštvo beauty savjeta, recenzija i mnogo više.
Mi se vidimo u sljedećem postuu!!!
p.s. Ako netko želi pripremiti collab sa mnom, neka se javi u komentarima rofl
volim vas sveeee!!! wavekiss

- 10:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2016 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2016 (5)
Srpanj 2016 (5)
Lipanj 2016 (4)
Travanj 2016 (1)
Ožujak 2016 (1)
Veljača 2016 (2)
Siječanj 2016 (8)
Prosinac 2015 (7)
Studeni 2015 (7)
OVDJE PIŠITE SVOJE DOJMOVE I IDEJE ZA BLOG...

Shoutbox
POZDRAV!
Dobro došli na moj blog. Prolistajte postove, a ako vam se blog sviđa pozovite prijatelje i komentirajte kiss