brojač posjeta


O ČEMU PIŠEM...
Pišem i dajem savjete o njezi, ljepoti makeupu i svemu ostalom, pokazujem vam kako izraditi neke DIY projekte i još mnogo toga. rofl

BeCoolWithMe

ponedjeljak, 20.06.2016.

OSVJEŽAVAJUĆI FRAPE OD MALINA

Ovaj frape OBOŽAVAM, a danas sam ga napravila po malo drugačijem "receptu" koji sam slučajno otkrila haha. Uglavnom, frape mi se jaako svidio i odmah ću ga podijeliti s vama danas. Kako ne bih duljila uvod, možemo odmah krenuti na recept:

POTREBNI SU VAM:
njami mala zdjelica malina (možete uzeti i neko drugo voće)
njami čaša mlijeka
njami pola vrećice vanilin šećera
njami dvije čajne žličice kakaa

KAKO GA NAPRAVITI:

Uzmite blender i u njega stavite maline te ih dobro izmiksajte da nema više krupnih dijelova.
Kad ste ih dobro izmiksali, stavite pola vrećice vanilin šećera i dodajte kakao. Ja sam koristila "Kraš express" a vi možete uzeti i onaj u prahu za kolače.
Ponovno izmiksajte i onda dodajte mlijeka. Dodajte ga po svojoj volji i želji. Ja sam svoj frape ostavila malo gušći.
Kada ste prošli ove upute, vaš frape je spreman za konzumaciju! Dobar tek!

Nadam se da ćete probati napraviti ovaj frape i da će vam se svidjeti. Ako bi izmijenili ovaj moj recept ili dodali nešto novo, slobodno recite u komentarima a ja ću onda rado isprobati vašu verziju!


- 18:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2016 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Kolovoz 2016 (5)
Srpanj 2016 (5)
Lipanj 2016 (4)
Travanj 2016 (1)
Ožujak 2016 (1)
Veljača 2016 (2)
Siječanj 2016 (8)
Prosinac 2015 (7)
Studeni 2015 (7)
OVDJE PIŠITE SVOJE DOJMOVE I IDEJE ZA BLOG...

Shoutbox
POZDRAV!
Dobro došli na moj blog. Prolistajte postove, a ako vam se blog sviđa pozovite prijatelje i komentirajte kiss