brojač posjeta


O ČEMU PIŠEM...
Pišem i dajem savjete o njezi, ljepoti makeupu i svemu ostalom, pokazujem vam kako izraditi neke DIY projekte i još mnogo toga. rofl

BeCoolWithMe

utorak, 24.11.2015.

LIFE HACKS ZA BOLJE UČENJE

Evo me opeet! Ovako, danas ću malo pisati o učenju (zasigurno najdosadnije provedenom vremenu). Podijelit ću vam nekoliko savjeta za bolje učenje i snalaženje u vremenu i prostoru. Ove "life hackove" sam sama uvidjela i primijenila jer sam shvatila koliko zapravo pomažu u učenju i da nam barem nešto ostane u pametnim glavicama.

SAVJET BROJ 1.
Napravi tjedni raspored
Ovo stvarno pomaže jer si bolje organiziram vrijeme i ne dođem iz škole kući s pitanjem "Što sad?" ili "Otkuda početi?". Naravno, ne možete organizirati sve do zadnje sekunde jer se dogodi da uvijek iskrsne nešto, ali barem znate okvirno vrijeme učenja i pisanja zadaće koje vam je potrebno.

SAVJET BROJ 2.
Ne uči u dan prije ispita
Ok, To sam morala naučiti na malo teži način, s malo lošijom ocjenom, ali naučila sam. Stvarno vam najiskrenije savjetujem da ne trošite vrijeme na gluposti i onda se sjetite da morate učiti. Ako imate veliki ispit s nekoliko nastavnih cjelina počnite učiti pomalo od samoga početka jer ako učite samo dan prije, mozak vam neće moći upamtiti toliko informacija odjednom i zaboravit ćete neke važne pojmove i definicije.

SAVJET BROJ 3.
Piši bilješke
Možda se čini kao trošenje vremena, ali ruka pamti, zato što češće pišite bilješke jer je to (barem za mene) najefikasniji način učenja. Uzmite si dodatnu bilježnicu i u nju pišite sve, od povijesti, hrvatskog, do biologije ili engleskog. Sve strpajte u nju. Nije bitno koliko je predmeta unutra ali je važno da ste pisali i da vam je sve na jednom mjestu, a ne kada pišete po raznim papirima pa ih i izgubite ili pomiješate. U pojam bilješke smatram dodatno napisane i izvučene definicije a ne ono što vam učitelj kaže na satu da morate napisati.

SAVJET BROJ 4.
Koristi bojice
Podcrtaj najvažnije pojmove, podebljaj ih i istakni. ne samo da ćeš lakše učiti nego ćeš se i puno lakše snalaziti u svojoj bilježnici. Nije bitno jesu li to bojice, flomasteri, highlighteri, penkala u boji, bitno je da istakneš ono najbitnije od pojmova

SAVJET BROJ 5.
Prati na satu
Sigurna sam da vam se čini pomalo glupo ali sam tako i sigurna da ste barem jednom sami sebi rekli "Danas nisam raspoložen/a pa neću pratiti nastavu, nego ću se zabavljati a lekciju ću naštrebati kod kuće" Da, lako je naštrebati ali ako je u pitanju npr. matematika stvarno vam savjetujem da pratite jer ju je lakše shvatiti na satu nego kod kuće.

Nadam se da sam vam pomogla barem malo kod učenja, vidimo se u sljedećem postu, bbyyyeee wavekiss

- 16:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2015 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2016 (5)
Srpanj 2016 (5)
Lipanj 2016 (4)
Travanj 2016 (1)
Ožujak 2016 (1)
Veljača 2016 (2)
Siječanj 2016 (8)
Prosinac 2015 (7)
Studeni 2015 (7)
OVDJE PIŠITE SVOJE DOJMOVE I IDEJE ZA BLOG...

Shoutbox
POZDRAV!
Dobro došli na moj blog. Prolistajte postove, a ako vam se blog sviđa pozovite prijatelje i komentirajte kiss