brojač posjeta


O ČEMU PIŠEM...
Pišem i dajem savjete o njezi, ljepoti makeupu i svemu ostalom, pokazujem vam kako izraditi neke DIY projekte i još mnogo toga. rofl

BeCoolWithMe

nedjelja, 22.11.2015.

PREPORUKE KNJIGA

Danas sam već objavila tri posta, ako se ne varam, u kratkom vremenskom razdoblju. Inspiracija mi je wow, ali imam toliko ideja za sljedeće blogove tako da nema straha da ću ostat bez njih. Pa, rekla sam i u prvom postu, pisat ću o svemu i svačemu. Tako smo došli i do književnosti. Dotakla sam se te teme jer, iskreno, jako volim čitati, od poezije, romana, kratkih pripovijetki, znanstvenih članaka (koji su mi najdraži) i svega ostalog. Neke knjige, koje imam kod kuće, podijelit ću s vama. Pročitala sam ih par puta i zanimljive su. Krenimo!

KNJIGA BROJ 1.
NASLOV: 1000 rekorda
AUTOR: Nikolaus Lenz
ZAŠTO JU VOLIM: Kao što sam već rekla, volim čitati nešto i znanstvenog sadržaja a ova knjiga je malo i o tome. Rekordi su napisani po temama, npr. svemir, životinje, čovjek i njegova svakidašnjica... Kada pronađete temu koja vas zanima imate članke, tj. kratak opis/odgovor na traženo pitanje. Ima mnogo zanimljivih sadržaja kao što je npr. "Koji su najviši ljudi na svijetu", "Kada su održane prve olimpijske igre", "Koje je najtoplije mjesto na suncu".... Za sve one koji vole saznati nešto više o svijetu u kojem živimo ovu knjigu smatram prikladnom.


KNJIGA BROJ 2.
NASLOV: Divlji konj
AUTOR: Božidar Prosenjak
ZAŠTO JU VOLIM: Ovu knjigu sam imala za lektiru, ali sam ju pročitala puno ranije. Konj mi je i najdraža životinja a osim toga ova knjiga ima i snažnu poruku. Govori o jednom mladom konju koji se uvijek isticao iz mnoštva zbog svojih razmišljanja jer nije želio slijediti pravila. Poruka priče ne odnosi se na konje, nego na ljude i vrlo je snažna.


KNJIGA BROJ 3.
NASLOV: Gorski dnevnik Pauline P.
AUTOR: Sanja Polak
ZAŠTO JU VOLIM: Kao prvo, poklonila mi ju je jedna vrlo draga prijateljica za moj dvanaesti rođendan. Odtada sam ju pročitala nekoliko puta. Uz tu knjigu se uvijek dobro nasmijem i obično ju čitam bez prestanka dok god ne završim, a to je obično jedan dan haha. Knjiga mi je dobra iz razloga jer nema nikakvu "tešku" tematiku, nego na jednostavan način izjašnjava događaje u životu jedne djevojčice koja se sprema na izlet škole u prirodi.


Nadam se da ćete pročitati neku od knjiga koje sam vam preporučila, a ako već jeste, napišite mi u komentare vaše dojmove, pa da podijelimo iskustva. Pusa i vidimo se u sljedećem blogu! wave

- 11:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2015 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2016 (5)
Srpanj 2016 (5)
Lipanj 2016 (4)
Travanj 2016 (1)
Ožujak 2016 (1)
Veljača 2016 (2)
Siječanj 2016 (8)
Prosinac 2015 (7)
Studeni 2015 (7)
OVDJE PIŠITE SVOJE DOJMOVE I IDEJE ZA BLOG...

Shoutbox
POZDRAV!
Dobro došli na moj blog. Prolistajte postove, a ako vam se blog sviđa pozovite prijatelje i komentirajte kiss