Pronaći smisao života

nedjelja, 03.02.2013.

"Svatko ima nekog koga nema."





Pronaći zamjenicu za baku, zasigurno je najdraži anđeo čuvar.
Izgubivši tebe, izgubila sam svoj unutarnji mir, smisao svega što me okružuje, izgubila sam samu sebe.
Tonula sam u nemoć, u tugu, sve dublje i dublje..
Od tada, moj život se osipa, sve mi izmiče iz ruku, ni u čemu ne nalazim više uporište.
Utjeha? Ako postoji neka utjeha u tragediji gubitka osobe koju smo toliko silno voljeli, to je ona uvijek neophodna nada,
da ćemo se jednog dana sresti. Budim se i uspavljujem s tim uvjerenjem.
Što mogu kad je život takav?
Dodijeli nam posebnu osobu, koja nam mijenja život samim time što je prisutna, uz koju vjerujemo da postoji istinska dobrota u svijetu,
osoba koja nas jednostavno razumije u svemu.
I na kraju je izgubimo, zauvijek!
Nisam nesretna što te nemam, sretna sam što sam te imala, što si bila uz mene cjeli svoj život, moja snaga, sreća i vjerni prijatelj u dobru i zlu.
Također i učitelj. Veliko hvala na svemu naučenom, na svakom savjetu, na svakoj lošoj primjedbi, uz koju bi sve dobro naučila.
Da tebe nije bilo, ne bi bilo mene, osobe kakva sam sad.
Uvijek si me darivala bezuvjetnom ljubavlju i razumijevanjem.
U svakom problemu bila si rješenje, u svakoj suzi osmijeh, i oslonac u svemu.
Naučila si me da u svakom trenutku trebam vjerovati u sebe, jer ako ne vjerujemo u sebe, kako možemo očekivati da netko vjeruje u nas?
Dosad to nisam razumjela, jer sam znala da ti vjeruješ u mene.
Ali, otkad te nema, sve je drugačije, sve je prazno bez tebe, a osjećaj samoće svakim danom sve veći.
Draga bakice, hvala ti za sve! Posvećujem tebi sve dobro u svome životu.
Ponosna sam na tebe,jer u svakom svom uspjehu vidim tebe. Naučila si me voljeti, vjerovati u ljubav, radovati se malim stvarima, te me činila sretnom.
Znam da tebe raduje kad me gledaš nasmiješenu, znam da te raduje što te se sjećam s osmijehom, a ne suzom.
I stoga, svakodnevni moj osmijeh biti će tebi zahvala za cijeli život, najdraži moj anđele! M.B

03.02.2013. u 22:56 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2013 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28      

Veljača 2014 (1)
Svibanj 2013 (1)
Travanj 2013 (3)
Ožujak 2013 (7)
Veljača 2013 (7)
Srpanj 2012 (1)
Lipanj 2012 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Citati

U svojoj sam sobi našla odgovor na pitanje: Koji je ključ uspjeha? Plafon mi kaže da je ambicija visoka. Prozor mi reče: Pogledaj svijet. Sat reče: da je vrijeme zlato. Ogledalo mi reče: Ne sudi nikoga po vanjštini. Vrata mi rekoše: Gurni jako da bi dostigla svoj cilj. I na kraju, pod mi reče: Ostani skromna, ti si samo stvorenje.

Linkovi


http://www.youtube.com/watch?v=se0E1kfZQsU

http://www.youtube.com/watch?v=pyT6z5tRMAo