umor prsta

petak, 11.08.2006.

Letovanje*

Moj dijabolični plan o konobarenju na pustom otoku, naglo je prekinulo dospijeće pozivnice za dodjelu diploma. Odlučila sam ostati još koji dan, ne bili obnovila svoju ljušturu izlažući je suncu, valovima i ubodima nesnosnih obada. Diploma će me čekati, kao i tristotine kuna predviđenih za njenu izradu.

---------------------------------------


Zazvonilo je oko devetke, promeškoljila sam se i uhvatila ga za trbuščić. Prozborio je nešto bezobrazno, poludila sam u sekundi i još brže se sabrala...tih dana sabiranje mi je jako dobro polazilo za rukom.
Oblačim se, odlazim po svoju krvlju zarađenu diplomu, dajem Štefi kune i pobjedonosno odlazim...u maniri sportiste sa olimpijskim plamenom ili pak onih revnosnih prenositelja štafete na Dan mladosti.
Ispred vrata na automatsko otvaranje, čeka me Buga, koju sam povela da prisustvuje mome trijumfu, tek tako da ne budem sama. Kao prava kuja, zalizala je uši, radosno mahnula repom, dala mi poljubac za uspijeh, pozdravila se sa ekipom koju je upoznala pred faksom i naznačila da je gladna, žedna, a mogla bi se i pokenjat.


Posjedujem original i dvije kopije za podjelit bakama i dedama. Tu je još i pristupnica za Klub bivših studenata te preplata za časopis Procesing of the wool.
Za inat organiziram novi, poboljšani Klub vještih studenata i objavljujem rat...K.B.S ju ar histori!!! Zadržavam jedino pravo na preplatu, procesing is the key, wool is my life!!! Forca K.V.S!!!






11.08.2006. u 01:27 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga


Za jačanje srca, smiruje i jača živce, čisti pluća i krv, za iscrpljenost, potiče rad rad želuca, za miran san, pročišćava dišne organe, za vid i sluh, za bubrege i crijevne bolesti, za čišćenje jetre, jača krv...
Župnik posebno preporuča za masažu zdravog i bolesnog tijela...



How to make a banela
Ingredients:

1 part anger

5 parts courage

5 parts beauty
Method:
Layer ingredientes in a shot glass. Top it off with a sprinkle of emotion and enjoy!


Username:


Personality cocktail
From Go-Quiz.com