< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo je blog o meni, mojim razmišljanjima, o onom što se događa u mojoj glavi. Tko hoće,neka čita
Walk of Fame Animated codes - ImageChef.com

MySpace

MySpace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


MySpace images

MySpace images


Image hosting

Image hosting


MySpace

MySpace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


MySpace

MySpace


Bigoo

Bigoo


free image hosting

free image hosting


layout for myspace

layout for myspace


hehe
Blog images

Blog images


Myspace

Myspace


Image hosting

Image hosting


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


Customize your blog

Customize your blog


image hosting for myspace

image hosting for myspace



Linkovi

Blog.hr
teaaaa8)
GoBAc
Sara=)
batty8)

petak, 27.04.2007.

5 RAZLOGA ZAŠTO ME BOLI BRIGA ŠTO MI MALO LJUDI OSTAVLJA KOMENTARE

1.neki od ljudi koje volim mi redovito ostavljaju komentare i to u velikim količinama (hvala vam, usputyes)
2. ja sam prelijena da bi ostavljala komentare na drugim blogovima, pa ih ostavljam samo na njih par
3.meni je moj blog baš lijep i ja volim pisat svoje gluposti na njemu(kao na primjer ovo)smijeh
4.ovo je najduži "dnevnik" koji sam dosad pisala, doduše ovo nije dnevnik, ali pokriva jedan dio mog života(onaj koji smije biti objavljen na internetu)
5.na kraju krajeva,i napravila sam ovaj blog zbog sebe,a ne zbog drugih


Hehe,da, već prije sam ostavila jedan sličan post (u onoj ranoj fazi ovog bloga,u kojoj još nikom ni nisam rekla da imam blog), pa sam se sad tog sjetila. Pogotovo kad sam vidjela da mi je ukupno 5 ljudi ostavilo komentare. Nemojte me krivo shvatiti, želim ja vaše komentare, super mi je čitat ih, ali na kraju krajeva nema veze dal netko čita il ne. Znam da neki čitaju a ne ostavljaju komentare. Želim posebno zahvaliti Sari, Tei, Petri, Rukavini i Blogerici(tko god ona bila).yes
Prošlo je točno tjedan dana odkad sam zadnji put nešto napisala(na blogu,mislim).Ovaj tjedan se svašta zanimljivo događalo. winkNaprimjer,pod matematikom nam je u razred uletio golub.yes lud To nije prva životinja koja nam je uletila, ali je prva ptica. Valjda ih miris privlači ili tako nešto. headbangUglavnom, uletio je, uveo pomutnju i sjeo na grb(jel se to kažnava zatvorom?)i neko vrijeme sam bila uvjerena da će nam se posrat po državnom simbolu. Ali onda je izašao i uzbuđenje je prošlo.
Ovu nedjelju idem u Lasinju, to je tamo negdje kod Karlovca, sad sam pogledala na karti, idem na duhovnu obnovu.Da, ja idem na duhovnu obnovu. Nije to ništa čudno. Ostaje se 3 dana. Ja sam se prijavila,pa sad ćemo vidjet kako će to izgledat. Baš me zanima.smijeh
Ajd odoh ja sad. Lijepo mi ostavite puuuunoooo komentara, hehe, javim vam kako nam je bilo. POZZZZwave

| 16:14 | komentari: (82) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.