< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo je blog o meni, mojim razmišljanjima, o onom što se događa u mojoj glavi. Tko hoće,neka čita
Walk of Fame Animated codes - ImageChef.com

MySpace

MySpace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


MySpace images

MySpace images


Image hosting

Image hosting


MySpace

MySpace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


MySpace

MySpace


Bigoo

Bigoo


free image hosting

free image hosting


layout for myspace

layout for myspace


hehe
Blog images

Blog images


Myspace

Myspace


Image hosting

Image hosting


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


Customize your blog

Customize your blog


image hosting for myspace

image hosting for myspace



Linkovi

Blog.hr
teaaaa8)
GoBAc
Sara=)
batty8)

četvrtak, 12.04.2007.

NE ZNAM KAKAV BI NASLOV STAVILA,A BOLJE DA GA NAPIŠEM SAD JER ZNAM DA ĆU POSLIJE ZABORAVIT,PA DA NE BUDE BAŠ POST BEZ IMENA

Evo mene! Prošlo je tek nešto više od tjedan dana, a ja već pišem novi post. Htjela sam napisati još i prije, ali moj kompjuter je ponovo organizirao nekakvu pobunu,puknucu pa sam se neko vrijeme morala družiti s poslušnim tatinim laptopom. Mislim da bi, kad bi mogao, moj kompjuter organizirao štrajkove. Vidjeli bi ga na trgu kako paradira s natpisima: "Stop radu blagdanima" i "Dosta nam je interneta!" Naime, za Uskrs nije htio na internet, a išao je tako daleko da se neko vrijeme uopće nije htio ugasiti.bang
Praznici tako nekako brzo prolaze. Moja prijateljica Tea i ja to komentiramo svaki dan kad idemo "u šetnju" i redovito završimo samo sjedeći na klupi,jer su praznici i ništa drugo nam se ne da. Usput jedemo one kiseliše s placa, kao prava djeca.Kad su fini!

MySpace


Sutra valjda napokon idemo van, već sto godina nisam bila. Već sam zaboravila kako se to radi. No,sigurno ću se brzo prisjetiti. yes
Uskrs nije bio nešto posebno uzbudljiv. Tea i ja smo se tek usred mise sjetile da bi si baš mogle i čestitat. Moja sestra i ja smo farbale jaja u subotu i odlično nam je uspjelo. Moja mama je, naime, došla na jednu super ideju da ove godine imamo samo žuto obojana jaja, a svi znamo kako se žuta boja odlično prima. Pogotovo kad nemate ni octa. bangTako da sad imamo poslagane u košarici pisanice boje jajetove ljuske. Ne može se reći da nismo orginalni. Moja sestra je flomasterom na jedno jaje napisala "ŽUTO JAJE", a na drugo :"SVI SMO MI ŽUTI, ZAR NE VIDIŠ?" tako da je na kraju ispalo baš fora. Ako mi ne vjerujete, dođite k meni vidjet. Zapravo, nemojte.wink
To bi bilo sve od mene za sad. Sad bi se baš mogla vratit na izležavanje. Možda pojedem i jednog zeca. Čokoladnog, mislim.
POZZZZ svima!!!kiss

MySpace


| 16:50 | komentari: (92) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.